DotazKoupil jsem asi před 6ti týdny paměťovou katru z HonkKongu, prodejce měl asi 11tis hodnocení, takže proč ne, placeno ještě ten den paypalem asi 28EUR. Do dneška nic nepřišlo, už jsem 2x psal prodejci co s tím je a dnes jsem dostal vyjádření, že se zásilka asi ztratila někde po cestě a nabízí mi vrácení peněz ale s tím, že se podělíme o jakési náklady a on mi pošle zpět 25eur (navíc za to napsal jakési ASAP, což nevím co je).
Jaký je postup v těchto případech, nějak si třeba neuvědomuju za co bych se měl s prodejcem dělit o (jaké?) náklady. Všiml jsem si že v My eBay lze koupi označit značkou "zboží nedorazilo", nedostanu plnou částku zpět od eBaye, když je u plateb přes PayPal ono "pojištění" do tuším 500eur?
PS: Vím že se jedná o prkotinu rozdíu asi 3eur, ale díky nízké ceně jsem si zkusil objednávku i z Číny, abych testl spolehlivost nebo případné řešení reklamace, takže mě zajímá spíše nějaký standartní postup v případě reklamací ... |