Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Náš Lopuch Vám
vytře zrak

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Alchymista [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv

Vývoj neoficiální verze by Chemik, Xoraxox, Prófa ukončen.
Další vývoj se nepředpokládá.
Pro zájemce, kteří by se chtěli touto verzí inspirovat, jsou k dispozici staré a neaktualizované stránky plch-alchymista.wz.cz, vlastní pravidla jsou k nalezení zde.

Vývoj oficiální verze probíhá, momentálně ve fázi "vánoční dokument".
Dotazy můžete pokládat, ale odpověď není zaručena.


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 382 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
chemik 2.5.2007 16:29  40
No a právě proto tady chytáme nápady. Bouchi ty se pořád ptáš, ale tak mi řekni jak si představuješ alchymistu ty! Třeba něco z toho použijem. A navíc podle toho co máme rozděláno z lektvarů si myslím, že alchymista bude dost variabilní a použitelný
erric 2.5.2007 16:29  39
XoraXoX"Ta krev byla vicemene jedine, na co jsme prisli, ze se da destilovat, aby z toho byla nejaka magenergie.(Zivotni energie za energii astralni.) Pokud mate ale nekdo i jine napady, sem s nim."

V tom tkvi nejspis vas problem. Premyslite, jak najit neco, co jde presne podle pravidel. Misto toho abyste si sesumirovali co od toho povolani ocekavate a tomu se snazili pravidla prizpusobit a ohnout. Kdyz jsme tak nejak poruznu tvorili plusko a veci kolem tak jsme velmi casto narazeli na problem - tohleto v plusku nejde. No ale ve vetsine pripadu se nalezlo reseni, jak to udelat, aby to slo.
A neco takoveho bych doporucoval i vam. System tu je pro hru, ne hra pro system!

Kazdopadne se pridavam k RomiKovi s tim, ze jsem rad, ze jeste u nas nekdo kreativne tvori pro ceska RPG.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 2.5.2007 16:26  38
Pak se ovsem nabizi otazka, proc by mel byt alchymista v DrD+ jenom v podstate konverzi alchymisty z DrD (ocesanou o schopnosti, ktere uz maji jina povolani).
profa 2.5.2007 16:23  37
Pokud vím, tak další dvě schopnosti, které měl alchmyista v DrDO, jsou Vidění magenergie (a to dost dobře implementovat nejde, nebo o tom aspoň nevím) a Odolnost proti jedům, což bylo něco, co jde snadno vyřešit jednou přidanou schopností nebo už získat z existujících, pokud by bylo potřeba.
jinak jsem si alchymistu nepředstavoval (už při příbuznosti alchymie s chemií).
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 2.5.2007 16:16  36
Profa [30]: "V zasade existuji dva typy alchymistickych vyrobku : lektvary a predmety."
Ale tim tak nejak redukujes alchymistu na vyrobce, ne?
profa 2.5.2007 16:09  35
Tak nějak. Neděláme si snahy na nahrazení oficiální verze Altaru, až vyjde (jestli vyjde).
romik 2.5.2007 16:09  34
ChemikA i za to vám patří můj obdiv. Lidí, kteří jsou schopni pracovat a do něeho se pustit mnoho není. Kdo ví, zda toto využiji a jak to bude s dalšími projekty zabývajícími se alchymistou, ale jsem rád za vaši chvályhodnou aktivitu.
chemik 2.5.2007 16:07  33
Však proto jsme do základního stavu přidali i talismany. Ty se zatím moc neřešili, ale jejích základní koncepce není vůbec podobná DrD0. Zatím je to napsaný jedn ručně, ale půjde o kombinace 10 kamenů (jeden talisman se skládá ze sedmi), které půjdou libovolně měnit a tím měnit i jednotlivé vlastnosti talismanů. a koneckonců neříkáme, že to je naše poslední slovo. Navíc tenhle klub nebyl plánován jako diskuze o tom jestli je alchymista potřeba, nebo ne. Naše skupina si myslí, že ano. Během dlouhých zimních večerů jsme diskutovali a nkonec nám vyšlo tohle. Od vás byjsme chtěli vyjádřit názor, popř. říct, jaké větve dovedností třeba přidat. Myslíte si, že by měl mít alchymista technologie? proč ne? Můžem se domluvit a zařadit to tam. Tohle povolání skutečně neaspiruje na Nějakou oficialitu.
Předpokládáme, že tohle povolání bude vždycky takové menší homerule. Sbíráme nápady a chceme je zpracovat.
profa 2.5.2007 16:03  32
Ciste dovednostni pristup mi prijde tak trochu skoda...
Roleplayingová verze se nám zdá být trochu utopií. Na archetypálním stylu jsem jednou pracoval sám (archetyp = obor,...), ale nějak to nevycházelo a navíc jsem se s Chemikem a Xoraxem nedohodl.
Jinak nevím, co by tě mělo pálit.
profa 2.5.2007 16:01  31
Vypijí červenou vodičku a dál běží...
Jenomže právě tomu jsme chtěli zabránit. Alchymistova mřížka zranění (a tudíž jeho zásoby Wodky) není bezedná a cizích lidí s darem není mnoho, navíc jsou lektvary omezeny náročností. Čistě teoreticky by se tento přístup uplatnit mohl, ale psychická zranění se velmi špatně hojí.
profa 2.5.2007 15:58  30
Vyroba lektvaru by mela byt jen jednou z cest, ktere by si alchymista mohl volit
To neni tak uplne pravda. V zasade existuji dva typy alchymistickych vyrobku : lektvary a predmety. Lektvary jsou jiz nacrtnute a jasne. Na predmetech pracoval predevsim Xoraxox a vymyslel talismany - sice desne dobry, ale desne komplikovany, takze jsme se zatim oficialne nedohodli na tom, jak budou ve finale, navic ja jim tak uplne nerozumim (takze je pochopitelne, ze se sem nedostaly, protoze tuhle verzi pravidel jsem delal skoro celou ja).
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 2.5.2007 15:11  29
"a to hlavne kvuli tomu, aby mely i hracske postavy moznost tvorit lektvary"
Myslim ze povolani motivovane timto duvodem asi zustane v postaveni "homerule". Oficialni verze, bude-li kdy, by mela nabizet neco vic, vyroba lektvaru by mela byt jen jednou z cest, ktere by si alchymista mohl volit.
romik 2.5.2007 15:11  28
XoraXoXzase pozor na tyl ektvary a podobné - jsou lidé, kteří znám a hrají Pluska jen proto, že tam nedochází k tomu, k čemu v DrDo a DnD - tedy postavy běží, ostanou zranění, vypijí červenou vodičku a dál běží...
peca_007 2.5.2007 15:07  27
XoraXoX [26]: Ale ona je porad v nedohlednu, protoze nikdo nedohledne na vsechny duvody, proc se zase nenapsalo nic noveho (protoze nebyl cas, byl jsem unavenej, makal jsem v praci na projektu, manzelka a deti taky chteji nejakou peci, ...). Podtrzeno secteno, pokud se nerozvedu, ja sam to asi nikdy nenapisu.

Ja se mrknu na ten vas doc, jak to vypada. Kazdopadne ciste dovednostni pristup mi prijde tak trochu skoda.
xoraxox 2.5.2007 14:59  26
Ta krev byla vicemene jedine, na co jsme prisli, ze se da destilovat, aby z toho byla nejaka magenergie.(Zivotni energie za energii astralni.) Pokud mate ale nekdo i jine napady, sem s nim.
Ano jde hlavne o predelavani alchymisty z DrDo a to hlavne kvuli tomu, aby mely i hracske postavy moznost tvorit lektvary, a jak se zdalo oficialni verze byla v nedohlednu(myslim ze se o tom mluvilo uz od vydani DrD+)

[ 382 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt