Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Zelený je lopuch,
fotbal to je hra...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Archiv klubu Zbrane [ŽP: 24 týdnů] (kategorie Věda a Technika) moderují Al, El_Diablo, ocs, themajkl.
Omlouvám se ale bohužel jsem musel zakázat psaní anonymům, protože nám tu nějaký sabotér vložil "hack" kvůli kterému nešlo přispívat nikomu. Nevím jestli to pomůže, ale snad nad tímto darebákem budeme mít větší kontrolu.
Srdečně zveme do tohoto klubu všechny, kteří se zajímají o zbraně, střelbu a všechno, co s tím souvisí a chtějí si o tom všem v přátelské atmosféře povídat, poradit druhým, nebo se naopak chtěji zeptat na radu.

Kdo chce vystupovat anonymně (tj. bez registrace na Lopuchu), musí si vymyslet nějaké jméno nebo přezdívku a psát ho do každého svého anonymního příspěvku.

Každého přece musíme v diskusi nějak oslovovat, aby bylo jasné, kdo na koho reaguje. Kdybychom měli odpovídat několika bezejmenným anonymům najednou, byla by diskuse značně nepřehledná. Takže, kdo neuvede jméno či přezdívku, ten jako by nebyl.

Jak psát klikatelné odkazy:
 <a href="http://adresa stránky(URL)">Název stránky</a>


Úložiště obrázků:
  • 1iq.cz Bezplatné úložiště obrázků a rychlé sdílení printscreenu.
  • Bezplatné úložiště obrázků imgway.cz
  • Bezplatné úložiště obrázků imgbox.com



  •  Výslovně zakázány jsou pouze urážky (je jedno koho), nesmyslné hádky a extrémně vulgární příspěvky.

    Video Alova prototypového samopalu
    Early Automatic Pistol Cartridges - What, When & Why?
    Cowboys



    Cvičně zprovozněna homepage ... :
      Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
    autor: 
    text: 
    vyplnit a 
    Help

    Nemáte právo psát do tohoto klubu. Práva vám může přidělit moderátor klubu. Požádejte ho v soukromé poště.

    [ 12696 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
    rmp 25.4.2008 21:13  13621
    AL Dnes jsem konečně opět provětral Scarabea, tobě asi znám spíše jako Škorpion semi-auto. Paráda, paráda, paráda! Jsem do něj blázen (po praktické stránce samozřejmě kvér naprd.).
    Sestavil jsem a s úspěchem vyzkoušel vlastní montáž kolimátoru, a je docela možné, že se jedná o zatím příliš nevyužité řešení (a kdo Škorpa zná, moc dobře ví, jak konstrukce jeho sklopné pažby přidělání čehokoli navíc dost omezuje). Dodám fotky.
    ocs 25.4.2008 15:20  13620
    registrace je vlastně principielně docela dobrá

    Naopak. Viz např. Alův příspěvek.

    ovšem praxe je někde úplně jinde. Jako obvykle

    Jeden z důvodů -- nikoli jediný --, proč je registrace principiálně špatná, spočívá také v tom, že je obvyklé, že je v praxi zneužita.

    mrcos mrcos Tma, zima a hlad. 25.4.2008 12:03  13619
    Koukám, že se tu strhla debata :)
    Já to (teď) chápu tak, že registrace je vlastně principielně docela dobrá, ovšem praxe je někde úplně jinde. Jako obvykle.

    taipan: Aktivně se zabývám bojovým uměním a reálnou sebeobranou. Taky bych se 2x nerozmejšlel použít cokoliv na obranu sebe nebo někoho blízkýho. Život a zdraví je na prvním místě.
    al Al Happiness is a warm gun. 25.4.2008 09:14  13618
    RMPNo ja se zde doufam jiz brzy chystam jit strilet s novym prirustkem do me sbirky:Roth-Steyr M1907 raze 8mm Steyr!;-)Al
    rmp 24.4.2008 20:18  13617
    S474N Děkuji, že jsi ten dodaz formuloval za mne :o)

    Ale už se na to slovíčkaření vy..me, nadhoďte někdo něco zajímavého o kvérech. Anketa - kdo, z čeho a kdy nejdříve si půjdete zastřílet?
    s474n 24.4.2008 16:10  13616
    nekromancer: rekni nam prosim, jaky je rozdil, kdyby zakon byl stejny jako je (mysleno sankce) a byla tam pouze ta zmena ze "stanovuje..." na "zakazuje..."?
    nekromancer 24.4.2008 16:06  13615
    RMP: Protože jsou tak pojmenovány, ale prokoušeš-li se zněním zákona, zjistíš že ti překročení povolené rychlosti nemohou zakázat, pokud k tomu máš zvláštního zřetele hodný dostattečně dobrý důvod.
    Značka sama o sobě ti v překročení rychlosti nezabrání, stejně jako zákon. Zabrání ti v tom strach ze sankce a vědomí, že prospěch získaný porušením zákazu není dostatečně velký, aby ospravedlnil riziko plynoucí z pravděpodobnosti přistižení a uložení postihu. Navíc jedno z ustanovení ustanovení trestního i přestupkového zákona praví, že čin daným zákonem kvalifikovaný jako přestupek, resp. trestný čin, přestupkem / t.č. není, splňuje-li pouze formální stránku a nebezpečnost činu je mizivá, tedy není-li naplněna faktická stránka činu. Tedy se jedná o ještě další razantní změkčení "zákazu", který tak zákazem být přestává, nebo je přinejmenším velice "měkkým" zákazem. Výslovně to však zakázáno není (nikde není napsáno "řidiči se ZAKAZUJE překročit povolnou rychlost", nýbrž "stanovuje nejvyšší povolená rychlost"). Není to totéž.
    rmp 24.4.2008 15:03  13614
    nekro: (ad 13597) - když tedy překročení rychlosti není zakázáno, proč se značkám, toto upravujícím, říká ZÁKAZOVÉ?

    Netvrdím, že zákaz a hrozba sankce jsou totéž, ale v tomto případě to hra se slovíčky je, IMHO.
    nekromancer 24.4.2008 10:13  13613
    MPTS: Máš pravdu, byla to reakce spíš na OCS.

    Tessien: Právě že nikoli. Zákaz je absolutní, benevolenci nebo úpravu tvrdosti sankce a posouzení pohnutek nepřipouští vůbec. Jako slovíčkaření se to jevit může, ale dopady jsou diametrálně odlišné, jakmile se dostaneš do pozice obviněného.
    mpts mpts Je to jinak, ba přesně naopak! 24.4.2008 10:00  13612
    ech: ...a příkladů formálních zákazů, jež se prakticky nijak neprojevují, ...
    mpts mpts Je to jinak, ba přesně naopak! 24.4.2008 09:57  13611
    nekro [13591]: To jsi ovšem nějak špatně přečetl -- nikde tam nevyvozuji nesmyslnost zákazu z jeho existence (a, popravdě, divím se, jak jsi na takovou konstrukci přišel). Já tam pouze vyjmenovávám některé ze zákazů, jež považuji za nesmyslné (tj. uvádím příklady), avšak netvrdím, že jejich nesmyslnost vyplývá z jejich pouhé existence, ani automaticky ani jakkoliv jinak. O příčině jejich nesmyslnosti tam zkrátka nemluvím vůbec.

    Pokud pak jde o zbytek, částečně říkáme oba totéž, Ty to jen bereš více z teoretického či principiálního hlediska, já více z hlediska praktického dopadu na reálná (tj. ne někde nějak deklarovaná, v právní teorii možná či vymahatelná apod., nýbrž v každodenním životě se projevující) práva jednotlivých lidí. A z tohoto praktického hlediska je tomu -- domnívám se, že bez jakékoliv možné pochybnosti -- přesně tak, jak jsem psal: pokud se zvyšují sankce (tj. velikost trestu) a jejich přísnost (tj. míra přestupku, za kterou jsou již uděleny, tam, kde se o míře dá hovořit, a nepřítomnost benevolence ze strany kontrolujících složek státu atd.), pak se z omezení práv pouze formálních stávají omezení práv skutečná, praktická. Opakuji však, že mluvím o praktické stránce oněch práv; z hlediska právní teorie máš pochopitelně pravdu Ty, právo je omezeno již samotným zákazem a výše sankce na tom již nic nemění, přesto však platí, že "šedivá je teorie a...", a příkazů formálních zákazů, jež se prakticky nijak neprojevují, máme celou řadu ze všech možných oblastí života.
    tessien Tessien Of course slavery is the worst thing - that ever happened. But maybe... 24.4.2008 09:18  13610
    nekromancer [13608]: uplne stejne jako formulace se zakazem, ze. To je uz ciste slovickareni.
    nekromancer 24.4.2008 09:12  13609
    A BTW jediné skutečné zákazy, které Trestní zákon stanovuje, jsou sankce zákazu pobytu a zákazu výkonu činnosti. Vše ostatní jsou pouze stanovení sankcí za spáchání činů ohrožujících chráněné zájmy - nic z toho však explicitně zakázáno není.
    nekromancer 24.4.2008 09:11  13608
    Tessien: 13598: Tak to se pleteš. Tato formulace totiž dává možnost za určitých podmínek (krajní nouze) stanovené hranice překročit a v případě splnění podmínek nadřazenosti jiného zájmu zánik trestnosti jinak trestného chování nebo zmírnění sankce (lze nazvat také gumovostí zákona).

    Jinak na téma vraždy. Zákon 140/1961 říká následující:
    HLAVA SEDMÁ
    TRESTNÉ ČINY PROTI ŽIVOTU A ZDRAVÍ
    §219
    Vražda
    §219 (1) Kdo jiného úmyslně usmrtí, bude potrestán odnětím svobody na deset až patnáct let.
    §219 (2) Odnětím svobody na dvanáct až patnáct let nebo výjimečným trestem bude pachatel potrestán, spáchá-li čin uvedený v odstavci 1
    a) na dvou nebo více osobách,
    b) zvlášť surovým nebo trýznivým způsobem,
    c) opětovně,
    d) na těhotné ženě,
    e) na osobě mladší než patnáct let,
    f) na veřejném činiteli při výkonu nebo pro výkon jeho pravomoci,
    g) na jiném pro jeho rasu, příslušnost k etnické skupině, národnost, politické přesvědčení, vyznání nebo proto, že je bez vyznání, nebo
    h) v úmyslu získat majetkový prospěch nebo v úmyslu zakrýt nebo usnadnit jiný trestný čin, anebo z jiné zvlášť zavrženíhodné pohnutky.


    Nikde tam nevidím, že by to bylo zakázáno provést.

    §1 Účelem trestního zákona je chránit zájmy společnosti, ústavní zřízení České republiky, práva a oprávněné zájmy fyzických a právnických osob.
    §2 Prostředky k dosažení účelu trestního zákona jsou pohrůžka tresty, ukládání a výkon trestů a ochranná opatření.
    §3 (3) K trestnosti činu je třeba úmyslného zavinění, nestanoví-li tento zákon výslovně, že postačí zavinění z nedbalosti.


    Možná, kdyby bylo v zákoně explicitně napsáno, že níže uvedené činy se zakazují, že už by je nikdo nepáchal :-D

    Jo a doporučuju znát nejen §13 Nutná Obrana a §14 Krajní nouze, nýbrž i §15 Oprávněné použití zbraně:
    Trestný čin nespáchá, kdo použije zbraně v mezích zmocnění příslušných zákonných předpisů.
    jaase Jaase still a sinner rapes a thousand saints.. 23.4.2008 20:30  13607
    Ocs: děkuji, již jsem zvracel (čtouc toto na Okounu) :-/

    BTW: co doporučit oněm Rakušanům, aby si postavili tzv. živý most? AFAIK osoba z ČR s občanským průkazem může na hranicích pobývat (libovolně dlouho).MateriáluPolitiků na stavbu bychom dodali dostatek, a o to, aby své místo neopustili, by se staraly čety dobrovolníků s obušky ...

    [ 12696 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

    (c) 2001-2011 Lopuch.cz   
    Kontakt