Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Diskuze na Lopuchu,
pohlazení na duchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Volby [ŽP: 4 týdny] (kategorie Politika) moderují huh, Havelock.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 18:46
Předkládejte své argumenty, přesvědčujte ostatní, diskutujte o programech a osobnostech. Pokud chcete někomu (to zahnuje nejen diskutující v tomto klubu, ale i ostatní uživatele Lopuchu, politiky této i jiných krajin a vůbec všechny žijící i zesnulé osoby) nadávat kvůli jeho (byť sebehoršímu) přesvědčení, přesuňte se rovnou do jiného klubu. Diskuze se vede slušnou formou.

ANKETY:
Objeví se Robert Šlachta na kandidátce Ano do senátu nebo europarlamentu?
Zatím nejlepší porevoluční předseda vlády ČR byl
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 12710 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
desdichado Desdichado Dostal jsem datovou schránku. - Dá se to léčit? 18.2.2018 15:28  31265
Ad Václav Klaus mladší: Je to jeden z mála známých členů ODS, kterého si vážím, pro jeho rozumné názory, proto, že podobně jako prezident Zeman si nebere servítky a dovede vystihnout podstatu problému stručnými slovy
Já si teda Křivohubého nevážím. Je to účelový lhář a podvodník, kterému žádná špatnost není cizí. Neříkám, kdyby zůstal u matiky, tak asi dobrý (nedokážu posoudit, nemám podle čeho, byť mám nejistý pocit že na víc jak na lepší středoškolskou profesuru asi nemá), ale jako v politice je sviňa a kurva. To má po fotrovi.
No, asi nebude úplnou náhodou, že bratr se vůbec nevyjadřuje a hledí si svého.

V každým případě by bylo pro tento stát dobré, kdyby klausismus definitivně zavrhla.
desdichado Desdichado Dostal jsem datovou schránku. - Dá se to léčit? 18.2.2018 14:05  31264
Jako, dělá si Zeman prdel? Chce po ČSSD aby byla účastna na Babišvládě, ale k tomu jim říká, že nemají chtít ministry, ale "jen" náměstky.
Jako jistě, rozumím¨tomu, že Zeman chce Babiše do vládnutí protlačit (páč jinak by to byla i jeho prohra, byť po volbách se holedbal, že už žádná porážka nebude) a že z jakéhosi paranoidního důvodu chce ČSSD zničit. Ale zapomněl tak nějak říci, co by z té vládní participace ČSSD vlastně měla a k čemu by celá Babišvláda měla být vlastně dobrá (tuplem když by k tomu přicmrndával šógun).
desdichado Desdichado Dostal jsem datovou schránku. - Dá se to léčit? 18.2.2018 13:46  31263
No vida, to jsem ani neznal a to se tu všeobecně tvrdí jaká byla v SSSR idylka.
desdichado Desdichado Dostal jsem datovou schránku. - Dá se to léčit? 14.2.2018 20:52  31262
Benda už by chtěl měnit protikuřácký zákon a zavádět nějaké kuřárny v restauracích, aby čudilové mohli zamořit tím smradem celou hospodu. Přitom teď je to taková pohoda - člověk přijde na oběd nebo na večeři, nikde žádný smrad, žádný dobytek mu nefouká to svinstvo pod nos, totální závisláci si pěkně chodí čudit ven, což je zvlášť v zimě "velmi příjemné", takže je to zároveň prevence proti čudění. Jistě, předloha se navenek opentlí cingrlátky jako samostatná místnost, odvětrávání, bez obsluhy, blablabla. Ale dovedu si živě představit, jak by to dopadlo v praxi, zvlášť v českých podmínkách - zase by celá hospoda smrděla jako popelník.
Ale je vidět, že občas máš i rozumné názory (byť by se taky dalo zaargumentovat že když nekouříš, že o tom víš hovno). Tuhle na to přišla se slečnou v jedné hospodě řeč (dělá tam servírku) a ta prostě řekla, že bez kouření je to lepší. Že dokonce ona přestala kouřit a že když přijde dom, že ji nesmrdí hadry.
Jinak ty oblíbené kecy o tom "že to má být výhradně na majiteli" jsou populistické kecy těch, co se nikdy nepotkali s realitou. A kdyby nic jiného, v Brně úředně zavřeli asijské bistro Dragon bez ohledu na přání a potřeby majitele. Kouření do těch škatulek o hygieně věcně spadá taky, jen to mnozí odmítají připustit (inu, kuřák si nechce nechat vypustit rybník).
desdichado Desdichado Dostal jsem datovou schránku. - Dá se to léčit? 14.2.2018 20:29  31261
Když on tvůj b) vychází ze zcela mylných předpokladů a závěry sis udělal dle toho, jak se ti to hodí.
A krom toho, natvrdlý jsi a) ty. Povšimni si (i když rozumím tomu, že ti to dělá značný problém), že jsem nikdy neřešil jestli limit 50 je málo a jestli by 60 bylo postačující, ale že, pokud by mnozí jeli, aspoň přibližně, podle limitu, že by ubylo nehod. Skutečně zásadní rozdíl mezi náma je v tom, že zatímco já říkám, že kdyby mnozí (a ten v onom dávném příkladu zcela určitě) jel cca podle limitu (je celkem jedno jestli 50 nebo 60), že by ubylo nehod (a ta konkrétní zcela jistě). Kdežto ty tvrdíš, že každý by měl jet podle toho na co si myslí(??), protože to přispívá plynulosti provozu(??) a i nehod bude míň(??). Nebo jaké jsou vlastně tvoje představy a úmysly? Jak bys to zavedl, kdybyses (konečně) stal ministrem dopravy?

Tvůj základní chybný předpoklad je v tom, že limity byly zavedeny aby se mohly vybírat pokuty. Vzhledem k době zavedení limitů a k době zavedení radarů "na každém výjezdu z dálnice" je to evidentní blbost. A co si vzpomínám, tak snížení ze 60 na 50 bylo za velkých diskusí, o pokutách se vůbec nevedla řeč (způsob vybírání byl naprosto jiný, a ty městské radary snad tehdy taky ještě neexistovaly), spíš se řešilo, že kvůli hustému provozu je ve většině obcí poblíž hlavních tahů vůbec problém přejít přes silnic. A dnes je provoz zcela nepochybně hustší než před 30-40 lety, byť ty to určitě popřeš.
taipan taipan Pozor, kouše! - Nedráždit jedovaté hady! 14.2.2018 02:56  31260
Ne, jsi za:
a) natvrdlý
b) nevědomý, protože neřídíš. Tudíž naivně věříš ministersko-policejně-starostenské lobby, že omezování rychlosti na nesmyslně nízké limity má jiný účel než vybírat peníze. Přestože jsem ti jasně doložil z několika zdrojů, že to je právě jeden jediný účel.

Tvůj problém.

desdichado Desdichado Dostal jsem datovou schránku. - Dá se to léčit? 13.2.2018 19:40  31259
Ne, ty to prostě nechceš a odmítáš pochopit.
Ačkoliv tvoje idealistická představa jak budou lidi (nejen řidiči) bez existence pravidel lepší je svým způsobem docela pozoruhodná (obzvláště v našich končinách). Teda někteří. Některý bys poslal do plynu i bez těch pravidel rovnou.
taipan taipan Pozor, kouše! - Nedráždit jedovaté hady! 12.2.2018 22:15  31258
Ale je fakt, že už jsem hodně dlouho neřídil (od jisté konkrétní doby)

Okay, tak to je potom vše jasné.

desdichado Desdichado Dostal jsem datovou schránku. - Dá se to léčit? 11.2.2018 01:30  31257
Tento pěkný popis jsem si půjčil z odjinud a nepsal jsem to já, takže až budete chtít nadávat, tak mne z toho vynechte:

V USA, v Evropě a také u nás skončily důležité prezidentské nebo parlamentní volby. Co měly společného? Podle tvrzení tajných služeb Spojených států, Francie i Německa během nich došlo k pokusům o jejich ovlivnění ze strany Ruska - především prostřednictvím takzvaných fake news - nepravdivých zpráv šířených především přes sociální sítě.

Článek
„Fake news v Rusku vytváří například organizace, která si říká Federální zpravodajská agentura, ale každý jí nazývá trollí továrna Savuškina 55, podle adresy, kde dříve sídlila,” říká ruský novinář Andrej Čerkasov, který uvádí televizní program na Current Time TV. Ten se jmenuje Dívej se na obě strany a ukazuje, jak média - ale třeba i politici - mohou manipulovat s informacemi.

„Každá země, která je součástí NATO nebo EU, je pro Rusko důležitá. Takže i Česká republika. Když se podíváte na zdejší alternativní weby, které přinášejí nepravdivé informace a fámy, tak uvidíte, o čem mluvím. Jejich agenda je: Odejděte z NATO, odejděte z EU, nenechte se kontrolovat z Bruselu, přibližte se k Rusku,” tvrdí Čerkasov.

A jaká témata si budou ruští internetoví „trollové” vybírat v příštích letech?

„Je to členství v NATO, probémy v EU nebo nespokojenost malých zemí - speciálně ve střední Evropě - s Bruselem,” říká Andrej Čerkasov.

„Je to snaha rozdělovat - ve stylu: Rozděl a panuj. Rozděl EU. A ve Spojených státech to budou volby do Kongresu v listopadu. To budou velmi důležité volby. Takže můžeme předpokládat, že tam bude snaha je ovlivnit tak, jak jsme to viděli už v minulosti.”

(Je to jen text, odkaz tam nebyl.)
desdichado Desdichado Dostal jsem datovou schránku. - Dá se to léčit? 11.2.2018 01:20  31256
*Vybírání pokut, pochopitelně.
desdichado Desdichado Dostal jsem datovou schránku. - Dá se to léčit? 11.2.2018 01:18  31255
No dobře, byl jsem příliš tvrdý. Další důvody jsou nedání přednosti, nevěnování se řízení, alkohol a drogy (ale i tak se většina toho vleze do popisu "jede jak prase").

Tak tedy znovu a polopaticky - kdyby dotyčný nejel jak prase rychle a zpomalil by, nestalo by se buď vůbec nic, nebo by byly následky mnohem mírnější. A ano, jistě, mohl by zpomalit i výrazně pod úředně povolenou rychlost, nebo aspoň na tu rychlost, na kterou stačí. Neudělal nic z toho a jel rychle jak prase. Kdyby ovšem úřední limit neexistoval, vyšel by z toho mnohem jednodušeji, protože by svou blbost aspoň zčásti svedl na cokoliv jiného.

Tvoje umanunost na téma "Tento institut slouží jen a pouze k vybírání peněz od řidičů do státní a obecních pokladen" sice vypadá lidumilně (nebo hlupákomilně), ale vycházíš z naprosto hloupého předpokladu, že se kdysi sešli policajti a ti se rozmýšleli o tom, jak získat víc peněz do státní pokladny a tak vymysleli maximální povolenou rychlost. Což je ovšem hovadina. Už jen proto, že tehdy takové radary jak dnes nebyly. Mnohem spíš hledej prapůvod u pojišťovny, když se na tom tak děsně vezeš. Vybírání pokud do obecního rozpočtu je jen druhotný a mnohem pozdější efekt, kdy obce zkrátka využily nabídky neviditelné ruky trhu (což by ti naopak mělo být sympatické).

Spíš by mne zajímalo, kdy někdo, kdo jel pomalu, leč stejnoměrně, zavinil nějakou opravdu závažnou nehodu (ten odkaz z dřívějška je kapánek o něčem jiném). Vem si popeláře nebo traktoristy. U těch, a ani u těch pomalujedoucích, se nestává, že by se vyřítili ze zatáčky a smetli protijedoucí auto.

A řidičák mám. Ale je fakt, že už jsem hodně dlouho neřídil (od jisté konkrétní doby), protože tehdy nebyla příležitost, natož nutnost, takže bych se teď bál za to sednout (zvlášť s myšlenkou, že se proti mně ze zatáčky z vedlejší ulice vyřítí taipan, který jede co to dá, protože maximální povolená rychlost je k hovnu, a odstředivá síla jej vytáhne až k protějšímu chodníku), bych si to musel nacvičit někde na louce, když doleva vidím hovno.
Jo a neboj, znám i příklady, kdy se proti známému vyřítil takto ve městě náklaďák (ano, jel dost nad povolenou rychlost a neukočíroval to) a dnes má hlavu vyztuženou titanem.
taipan taipan Pozor, kouše! - Nedráždit jedovaté hady! 10.2.2018 02:18  31254
Většina nehod je, že jeden z účastníků jede jako prase a o dost překračuje povolenou rychlost.
Zcela jednoduše: ne, není.

Tak znovu a polopaticky to, co se ti tu pokouším vysvětlit už asi 14 dní: institut tzv. "povolené či omezené rychlosti" nijak nesouvisí a nemá nic společného s nějakou bezpečností provozu, bezpečnou jízdou, tím, jak kdo jede, jak se věnuje řízení atakdále atakdále. Tento institut slouží jen a pouze k vybírání peněz od řidičů do státní a obecních pokladen. A to je celé.

Btw, pořád by mě zajímala (pravdivá) odpověď na otázku, jestli máš řidičák a řídíš auto. Protože pokud ano, nevěřím tomu, že bys mohl dokolečka plkat tyhle nesmysly. Pokud ne, je vše jasné.

desdichado Desdichado Dostal jsem datovou schránku. - Dá se to léčit? 9.2.2018 21:09  31253
tipanJenže já nikdy netvrdil to, co mi vyčítáš. Většina nehod je, že jeden z účastníků jede jako prase a o dost překračuje povolenou rychlost.
Pokud jedou pomalu - a srazí se, z nějakého důvodu, tak jsou sice blbci, ale následky nebývají tak fatální jako když jeden jede (v zatáčce v obci) 90 a druhý proti němu těch cca 50 km/h a ten co "nejede přespříliš opatrnicky a pomalu" to nezvládne a vyjede ze své části vozovky, tak potkávací rychlost je pěkných 140 km/hod.

A pokud, jak ty furt tvrdíš (nechápu proč), že ten co nejede přes obec 90 km/hod se furt usilovně čumí na tachometr, tak na toho lze s úspěchem aplikovat "nevěnuje se plně řízení". (Ale jsou i tací, kteří jedou 100 kolem školy a ještě u toho píšó SMS, což je podle tebe asi OK.)
taipan taipan Pozor, kouše! - Nedráždit jedovaté hady! 9.2.2018 11:32  31252
DeschiadoOkay, tak ještě jednou, pomalu a polopaticky:

Bezdůvodně pomalá a přespříliš opatrnická jízda se v žádném případě nerovná jízda bezpečná ani ohleduplná To je naprosto zásadní věc. Zapiš si to za uši. Řidič, kterej si v potu tváře a odříkání naškudlil na sračkovitý úsporný mikroauto a jede jako šnek křečovitě držíc volant s očima nalepenýma na tachometr, aby náhodou neměl o desetinu vyšší spotřebu a nedej bože o 1 km nepřekročil rychlost, je na silnici hotový neštěstí. Doslova a do písmene. Kapiš?
(To "sračkovitý" je nadsázka. Některý ty malý auta jsou naopak hodně dobrý a výhodný v mnoha ohledech, pokud v nich nejede nějaký výše zmíněný ustrašený kokot.)

Takže jsou to legendy, ale stalo se to. Tak jak vlastně? ;-)
Jsou to prostě urban legends. To znamená, že dejme tomu ze 100 takových případů, který se údajně staly, se ve skutečnosti stal tak možná jeden. Kapiš? Musíš trochu používat mozek.

taipan taipan Pozor, kouše! - Nedráždit jedovaté hady! 9.2.2018 11:30  31251
puschpullDeschiado si zase přisednul vedení :-) Vysvětlíš mu to, trpělivě, jasně, pomalu, polopaticky, jako malýmu děcku nebo blbci. Výsledek? Nula. Zero.

[ 12710 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt