Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Když diskuse,
tak s Lopuchem

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Kněz [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv

Téměř finální errata příručky kněze edice A (po textové stránce úplná)

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 418 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xkiv 19.11.2008 12:09  411
1) co se sesilani zazracnych schopnosti na sebe tyce, tak je dulezity nejenom stupen 4, ale i 5 a 6 (postupne se zvysuje maximalni hloubka seslane schopnosti).

2) hejbani vlastnimi city a pocity - taky nejak nemuzu prijit na to, k cemu by to mohlo byt (maximalne krome odstraneni nasledku ciziho vlivu - a samozrejme snizeni skrytosti pocitu na 0, aby na sebe vubec tu zazracnou schopnost seslat mohl)

3) pak je tady jeste treti vyuziti - trans "snizuje postihy za silu kontaktu" (pro empatii a schopnosti aspektu; samozrejme az po tom, co se zapocitaji postihy za to, ze knez neudrzuje kontakt pohledem/konverzaci): konkretne o stupen aspektu (cili az o 9 - a celkem samozrejme muze postih za silu kontaktu snizit jenom na +0).
[taky nic moc, ale alespon neco ...]


shako 19.11.2008 11:39  410
Re: GonzalezTrans mi prijde obecne dost nepouzitelny, takze jsme ho nijak extra nestudoval (ten priklad, co rikam mi nejak v hlavne neutkvel...). Jedina pouzitelna vec mi prisla, az na 4. lvl, kdy na sebe muzu sesilat zazracne schopnosti a tak se treba lecit "uzdravenim". Dalsi "knezske kombo" jsem moc nenasel a ani aktualne nevymyslim, ale pokud mate nekdo typy, co s tim, tak si rad poslechnu.

Obecne jsem dosel k nazoru, ze kazdy knez potrebuje na zacatku aspon par levelu empatie, aby mohl neco smysluplneho delat. A pak muze zacit rozvijet jine dovednosti. Nejvice to asi zalezi na porade s PJ - pokud se dohodneme, ze PJ "vi, co bude delat s jasnozrivosti", tak ji muzu zkusit. Pokud nas neustale stihaji nejaci demoni, tak muzu zkusit exorcismus, at je "aspon" vidim. Pokud neustale kecam s okolnimi CP, tak nic neresim a beru dalsi empatii. Ale proc bych bral trans porad netusim...
gonzales 14.11.2008 19:57  409
ShakoNo, jestli s transem děláte ještě něco co tam explicitně není napsáno, ale dalo by se. Například v tom příkladu se ten typ v transu vznáší s myslí kousek nad tělem.
Tedy mě zajímá, zda-li někdo přišel na něco co by šlo v transu dělat.
shako 13.11.2008 12:32  408
Re: TransAsi nejak nechapu na co se ptas. Kterou pasaz z pravidel mas na mysli o tom, ze se da delat i neco, co neni popsano. Cetl jsem ty pravidla nedavno znovu pro pripomenuti vsech detailu, ale nic takoveho si nepamatuji.
A pokud nevis, co se da delat u transu, tak co se de delat treba u empatie ci exorcismu?
gonzales 9.11.2008 14:47  407
Transpravidla pro ty čtyři základní schopnosti (trans, empatie, jasnozřivost a exorcismus) jsou sice psána, ale je tam i jistá možnost dělat i něco co není striktně popsáno. Co jste mohli pomocí transu dělat?
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 10.10.2008 15:43  406
intriky mezi sebou + podrazy: vsechno jde, ale musi to byt v rozumnem mnozstvi (to se spatne odhaduje) a tak aby to hraci dali. Jinak to konci katastrofou. A pak uz to neni zabava ani pro PJ.
envec 10.10.2008 07:26  405
Koubaa ještě k tomu když to jsou dvě hlavy dvouhlavého obra :) to je pak roleplaying
pecka123 9.10.2008 18:02  404
WolfiZábava zaručena - ano, ale hlavně pro PJ (muhuhehehehe)
dajen 9.10.2008 17:06  403
Wolfi [401]: Ta naše rozhodně ne. My radši boj proti společnému nepříteli, než intriky mezi sebou.
kouba 9.10.2008 17:06  402
Když jsme u těch vražd v družině. Tak hrát blba s cholerikem je taky zajímavé
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 9.10.2008 17:03  401
V tom případě je ideální přemluvit ke zradě ty hráče, které by to více zasáhlo :x

Ale jistě, každá družina na to stavěná není...
dajen 9.10.2008 17:00  400
Wolfi [398]: Zábava zaručena.
No nevím teda, jak pro tu zavražděnou polovinu. V našem případě by pak asi hráči zavražděných postav měly chuť zavraždit hráče těch vrahů :-)
Tohle se u nás nedělá, už jen proto, jak si každý svoji postavu piplá, hýčká, rozvíjí její charakter a má z toho radost. Smrt je pak v naší družině velká událost, která hodně emocionálně zasáhne i samotné hráče.
dajen 9.10.2008 16:56  399
Jena [397]: Jééé staré dobré časy! :-) Kurňa to je nostalgie :-)
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 9.10.2008 16:53  398
DajenJeště mne napadlo, jak by se to dalo využít pro dlouhodobé hraní, zvlášť pokud družina chce vyzkoušet něco nového.

Domluvit/zahrát sólově s cca polovinou družiny (ideálně s každým zvlášť) přetáhnutí k nepříteli. Je na PJ jestli se s hráčí domluví, nebo jestli to hráči přijmou sami od sebe. A pak nic nebrání, aby po zavraždění "věrných" členů dostali zrádci odměnu... třeba tím, že povedou malý úderný oddíl, ve kterém k nim bude přidělen (počet zavražděných) druhů.
Je možné přihodit i to, že jeden z hodných uteče, jeho hráč dostane novou postavu a družina ho po čase zkonfrontuje. Zábava zaručena.
jena 9.10.2008 16:25  397
Jojo, legrace:-)
Teď jsem si vzpomněla na bezvadnou situaci.
V jedné naší starší družince ještě v DrD jsme měli válečníka. Bezva chlapík, už jsme se s ním nějaký ten pátek znali, no pohoda. A najednou, když přišel právě ten "boj proti velkému bossovi" (nevím už, co to přesně bylo za situaci, ale princip zůstává), tak ten válečník vyhlásil - shazuju ze sebe brnění, zahazuju meč a nasmažil do nás zelené/fialové/užnevímjaké blesky a než mu to na nohou stojící část družinky mohla vrátit, vyhypoval se někam do háje.
No přeju vám vidět naše obličeje :-)

On byl tehdy PJ domluvený s hráčem, že jeho válečník někde úpí svázaný v koutku a jeho místo v družince zastoupil jeho bratr/dvojče. Který samozřejmě jaksi nebyl na naší straně:-)))

[ 418 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt