Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Já Vánoce juchuchu
oslavím na Lopuchu!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Hraničář [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata příručky hraničáře edice A (po textové stránce úplná)

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1138 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
dodo 27.3.2006 19:09  24
PigiTakže: 11-6 je 5, takže v prvním případě 20 bodů. 5(základ s lukem)+6(dobrá rána)+12=23 - to převedu je 45 čtverců, mínus 6*4 je 21. Hm, taky mi to nevyšlo, jak jsem myslel, že vyjde, ale neni to tak hrozný. Jasný?
pigi 27.3.2006 19:08  23
Uplne na to zapomente, jsem si to zkousel a prepsal se na nekolika mistech, takze chyba je v tom, ze neumim pocitat :o))). Sem rad, ze to vychazi.
pigi 27.3.2006 19:06  22
Upravoval jsem cisla za pochodu, takze jsem je neopravil vsude. Treba jedenact bez sesti neni 7 :o).
pigi 27.3.2006 19:05  21
Asi tomu nejak nerozimim.
Rekneme, ze mam ZZ s lukem 5 a na hodim 6 na to zraneni (proste dobra rana :o) ) a strilim do nekoho s krouzkovkou.
1) zraneni 11 ->(podle tabulky) 11 - 6(OZ) = 7 x 4(sipy) = 28 bodu zraneni.
2) 11 + 12(nebo se tech 12 pricita nekde jinde, pripadne (+) ?) ->(podle tabulky) 120 - 4 x 6 = 96 zraneni.
Tak a ted me zajima, kde ze teda delam tu chybu.
dodo 27.3.2006 18:52  20
PigiDělá to jen trochu jiné výsledky, vzhledem k tomu, že v současnosti je to při čtyřech šípech
původní ZZ + 12 + 1k6 - 4x ochrana zbroje,
podle tebou navrhovaného by to bylo
(původní ZZ + 1k6 - ochrana zbroje)x4 = 4x(původní ZZ) + 4k6 - 4x ochrana zbroje = původní ZZ + 12 + 4k6 - 4x ochrana zbroje,

tedy celkové zranění by bylo dokonce o 3k6 větší. Potíže to může působit ve chvílích, kdy je zranění na hranici ochrany zbroje (tedy při některých číslech brnění to zranění pokryje, u některých ne) - pak pochopitelně současná podoba mírně znevýhodňuje střelce, a případně u velkých zranění - co by jindy mohly být 4 malá zranění je teď jedno velké...
nigun 27.3.2006 18:48  19
PigiZkus to a uvidíš, že to vyjde stejně: +6 = *2 tzn +6*2 = 2*2

Vzhledem k tomu, že zranění se pohybují většinou ve větších číslech než ochrany, je praktičtější násobit menší čísla.
pigi 27.3.2006 18:40  18
Tak vynasobit 4x zraneni pri odecteni jedne ochrany zbroje mi prijde lepsi nez bonus +12 a pak az odecitat 4x ochranu. Rekl bych, ze to bude delat uplne jine vysledky a mozna i realistictejsi.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 27.3.2006 15:33  17
ApexxA navic se nejedna o utok na vice cilu, nybrz na tentyz cil.
xkiv 27.3.2006 15:30  16
ApexxCo bys chtel?
+12 k ZZ je ctyrikrat zraneni .. ale pak se odecita ctyrikrat ochrana.
Takze je to totez, jako kdyby bylo k ZZ nic, ochrana se odecitala jenom jednou, ale pak se 4* vynasobilo skutecne zpusobene zraneni.

Hranicar proste strili beze ztraty presnosti rychleji.

Postih k BC - tim se vyjadruje, ze se min soustreduje na ostatni boj, tj. jsou na nej proveditelnejsi finty, je snadnejsi ho vyradit driv nez stihne ty ctyri vystrely dokoncit (i kdyz by realistictejsi bylo strhnout nejaky pocet vystrelu podle rozdilu hodu na boj), ...
apexx 27.3.2006 15:24  15
Rychla strelbaMam dotazek, nezda se vam rychla strelba u hranicare, trochu moc? Pri ctyrech sipech +12 k ZZ? To je dosta maso. A navic pouze s postihem k BC (coz mu muze byt ukradene). Nemel by tam byt postih k UC jako je to u ostatnich povolani kde se jedna o "utoky na vice cilu ci vice zbranemi"?
xkiv 27.3.2006 14:59  14
orientaceNoo, clovek (postava) muze mit za tmu az -20, ale to se vztahuje jenom k cinnostem, pri kterych ma zrak vysadni postaveni.
Zrovna u zamereni Zakladni orientace bych rekl, ze se jedna spis o "dalsi smysl" (hranicar si uvedomuje/pamatuje svoji pozici a smer), ne ze se rozhlidne po okoli a treba ... najde lisejniky na jizni strane mraveniste nebo tak neco.
linertar1 27.3.2006 14:38  13
orientaceObecná dovednost astronimie dává mimo jiné bonus k orientaci.ted z hlavy sice nevím jaké jsou postihy z a základní orientaci za tmu ale jsou o mnoho větší než bonusy astronomie.co kdyby se bonus astronomie změnil tak aby plně eliminoval postih u zákl. orientace za tmu.fungovalo by to tak že by byly souvislosti mezi noční oblohou plnou hvězd a prírodnímy úkazy a hraničář by si to jen spojil.Takže třeba i ve světě kdy jsou na obloze vesmírná tělesa i ve dne by hraničář dokázal určit přesný směr i ve zcela neznámé krajině talentovaný by v tomto zmíněném světě dokonce našel zprávnou polohu i kdyby ho někam zavlekli v bezvědomí.
aranka 21.3.2006 16:52  12
peca6: já sem pro varovat už při vstupu, že se tady někdo může dozvědět něco, co nemá a dál bych to neřešila... je to blbý, ale jednoduchý...
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 21.3.2006 15:40  11
obecne pravidloHranicar (a vlastne kazda postava) muze cokoli co mu PJ dovoli.
Takze pokud PJ usoudi, ze hranicar ma dostatecne znalosti i prostredky k vyrobe paralyzujiciho jedu, neni duvod aby mu ho nedovoli.
linertar1 21.3.2006 15:23  10
ted jsem tu ohledne prírodniho leceni.ty jedy co tam muze delat jen ubiraj ze?nemuze treba udelat jed co paralizuje nebo co ja vim?a ta velikost na hrot sipu se bere na normalni sip ze takze do dutyho se toho vejde vic ne.

[ 1138 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt