Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Diskuze na Lopuchu,
pohlazení na duchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Desdichadův brblák [ŽP: 4 týdny] (kategorie Kecárny) moderuje Desdichado.
Archiv
Tento klub byl založen aby si, všemi oblíbený, Desdichado mohl v klidu brblat a komentovat veškeré dění, které ho zrovna zaujme.
Slušná debata je vítána, ale idiotské příspěvky debilů, kteří se na Lopuchu považují za šlechtu, mažu bez uzardění.

293512994-358102753141787-7212082186564678029-n
Hudební videa milé harfenistky. . Animované dílo této slečny. . Rozhovor pro montrealskou televizi, kde se krásně usmívá. (kdyby předchozí odkaz nešel přehrát) . Luke Webb a 16 harfenistek (vč. Naomi) - Freedoms Call
To jsou odkazy pro zlepšení nálady! (To kdyby si jich náhodou někdo všiml.)

Upozornění: Pokud se to někomu nelíbí, nemusí to tu číst natož komentovat!
A taky to neznamená, že si každý může cokoliv dovolit.
Jo a ten dement smrtka_online tu má ban.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 7172 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
desdichado Desdichado Dostal jsem datovou schránku. - Dá se to léčit? 1.5.2017 14:08 - Klub Volby (21:42) 79
Na Lapu bych věděl kam s tím, tady ne, tak si to dám sem:
Psycholožka: Osamělé ženy nemohou chtít po státu, aby je otěhotněl. Samy musí nést odpovědnost
Právo na dítě je základní lidské právo. Ale nemám právo na to, aby mě někdo otěhotněl. Jasně že žena má právo na dítě. Když otěhotní, tak ji nikdo nemůže nutit k potratu, nikdo jí nemůže dítě odebrat, pokud ho netýrá.

Druhým rodičem přece nemusí být muž.
Prosím vás, budete ve školce učit děti, že je to vlastně úplně jedno? Že dvě ženy spolu klidně mohou mít dítě? Myslím, že když se dvě ženy domluví třeba s nějakým kamarádem, tak budou schopné to tomu dítěti dobře vysvětlit a samy z toho budou mít dobrý pocit. Na to, aby vzniklo dítě, musí být vajíčko, spermie a děloha. Děti se to učí odmalička. Vy musíte tu chybějící část dítěti férově vysvětlit.
------
Takže když muž dítě nechce, tak ho stejně mít může, když na něj žena ušije boudu. A že šijou. Když muž dítě chce, tak si musí najít nějakou ženu, která je ochotná s ním dítě mít. Pak si musí devět měsíců hlídat, aby si to nerozmyslela, nešla na potrat nebo se na něj nevykašlala. Pak ještě musí doufat, že ho napíše do matriky. Myslím, že chlapi jsou na tom špatně. Zatím si to neuvědomují, možná si myslí, že je to výhoda.


Ano, jsou to takové věci, které ovšem zastánci domnělých práv "na cokoliv" krutě odmítají a na Lapu mne za podobná sdělení nejednou i kamenovali.
desdichado Desdichado Dostal jsem datovou schránku. - Dá se to léčit? 1.5.2017 11:17 - Klub Volby (21:42) 77
Prý žádný sarin, v Sýrii "umírali" herci. Důchodce od Děčína vysílá lživé zprávy, sledují ho tisíce

No jo, no. Co chtít po někom, kdo má, díky tomu že byl vyšším velitelem STB, přes 25000 Kč důchod (a nebýt té posrané revoluce, mohl na tom být ještě líp)? Ale má pravdu v tom, že ho neplatí Putin. Ten na to totiž má lidi. Příspěvky (a nemalé) mu posílá ruská (dez)informační služba a něčím přispějí i podivné arabsky znějící organizace, možná součást IS.
desdichado Desdichado Dostal jsem datovou schránku. - Dá se to léčit? 26.4.2017 15:51 - Klub Volby (21:42) 76
Islámský stát se dostal do křížku s Tálibánem: Pozabíjelo se 91 radikálů
Kdybyse povraždili navzájem, bylo by to optimální Alláhumilé řešení. A poměrně bezpracné. ☺
desdichado Desdichado Dostal jsem datovou schránku. - Dá se to léčit? 25.4.2017 22:43 - Klub Volby (21:42) 75
Já nevím. Kdyby se volil "Královský blb", tak mu snad i dám hlas:
Čelím útokům jako Trump, chtějí mě umlčet, tvrdí Ovčáček. Vadí mu dotaz novinářů na jeho Twitter
desdichado Desdichado Dostal jsem datovou schránku. - Dá se to léčit? 22.4.2017 23:21 - Klub Volby (21:42) 74
S pojmy "celý národ" a "ignorace ostatních národů" (čili všech) bych zacházel opatrně. Za prvé to není pravda (aneb, u nás taky všechen lid budoval socialismus, ale někteří lidi na to srali ... a pár jich skončilo i na šibenici, v Německu, Rusku/RSFSR/CCCP, KLDR a Kambodži takových byly statisíce až milióny) a za druhé je to i neúcta k těm mrtvým. Ostatní národy taky neignorovaly, jednak neměly informace a dvak, tam to záleželo především na politických představitelích (a zatímco Chamberlain vítězoslavně mával kusem hajzlpapíru, Churchil říkal hned, že to je ostuda a hanba, nebo tak něco v tom smyslu).
A když to vezmeme k dnešku, tak EU sice není například slepé ke zločinům co provozuje Putin vzhledem k Ukrajině (narozdíl od "lidu" ČR - ano, je u nás hodně takových, kteří mu, nechápu proč, fandí a podporují ho), ale je kapánek bezzubé. Což je ovšem patrně i důsledkem 2.sv.v. a tím, že ten bolševicko-fašistický blbec "má pod palcem červený knoflík" a je zřejmě čím dál tím vyšinutější, podobně jako jeho menší bratr Kim.

------------------------------------
Zidane
To jo, důchodce má sice furt stejný důchod, a někteří mají důchod i vyšší než pracující mzdu (v čistých penězích), potíž je v tom, že systém tohle zkrátka nerozlišuje. Je to jako s tzv. "regulačními poplatky", kdy trestán byl člověk, který byl nucen jít k doktorovi, kdežto ti, kteří tam opravdu byli zbytečně a opravdu péči zneužívali, ti vlastně byli v klidu a těch se to ve své podstatě vůbec nedotklo. A ti, kteří zneužívali formou: "Pane doktore, potřebuju být týden doma", příp. (ještě horší): "Pane doktore, zaměstnavatel je v prdeli, potřebuje abych byl já a dalších 250 zaměstnanců aspoň 3 týdny doma na nemocenské", na ty to vliv nemělo taky, těm se ten poplatek vyplatil.
A navíc, takový důchodce, který je dnes často doma sám (a za tohle si může stát a společnost jako taková, který propagoval, že děti se mají na všechno vykašlat a "jít z rodného hnízda někam daleko do prdele, neb tak je to správné", ten má potom se svým pobytem v nemocnici i vedlejší výdaje. Ušetří možná za elektriku, to možná zhasnou, ale nikdo už, když ho odvážejí, nepřivře topení anebo ho zavřou a všechno vymrzne, nakoupené potraviny se zkazí, kdo se postará o případné zvířectvo ... jako, není to zase až taková sranda. A když má někdo důchod 8500 Kč, je to problém. A když je v nemocnici delší dobu, nemá třeba kdo zaplatit inkaso a když se třeba za půl roku vrátí, z toho 3 měsíce o sobě nevěděl, je bankrot. Ale platí to i o pracujícím, pochopitelně.

Jinak, u nás v sídlišťu jeden před, nevím, asi rokem, se jednou v noci náhle a nečekaně odstěhoval jednou provždy, nastálo a naprosto natrvalo (vyskočil z okna). Před becelým měsícem byla na dveřích cedulka zhruba tohoto znění: "Vážený(?) pane XY, protože jsme vás nezastihli doma, odmontovali jsme vám plynoměr." Z toho je patrné, že člověk musí platit inkaso ještě dlouho potom co hnije v hrobě (proletěl komínem), jinak se doma neohřeje. No, asi by se soudruzi exekutoři divili kdyby ho doma zastihli. Jako, nésu žádné velké ekonom, politik, státník a úředník, ale tak nějak selským rozumem cítím, že někde soudruzi, a nebyli z NDR, udělali chybu, že je někde něco špatně.
multilevel multilevel 20.4.2017 21:12  73
DesdichadoZa ty mrtvé není zodpovědný Kim. Tuto větu jsem měla napsat ve tvaru: Za ty mrtvé není zodpovědný jenom Kim.

Je to stejné, jako s Hitlerem. Za ty desítky miliónů mrtvých nemůže jenom Hitler. Pokud by Hitler svoje choutky prezentoval v zdravé společnosti, tak skončí jen a jen v blázinci. Jenomže Hitler udělal to co udělal, s podporou celého národa a v rámci imbecilnosti lhostejnosti a ignorance ostatních národů. Je to přesně o tom, že nikdo nechce pochopit, co je to zodpovědnost za vlastní život. Jenom miliardy výmluv. Mluvím tu o zodpovědnosti, nikoli o vině. Ono to totiž nejsou synonyma.

To, že Hitler zblbnul celý národ, je zodpovědností Hitlera. To že se celý národ nechal zblbnout Hitlerem, je zodpovědností každého jedince daného národa. Tuhle druhou část ale ignorujeme a bagatelizujeme, protože si s ní nevíme rady. Jenže aby se hra dala zrealizovat, musej být vždy na to dva.
nell Nell Etiam si omnes, ego non 18.4.2017 16:33  72
tak to je zcela vyjimečná situace, kdy s panem zemanem souhlasím. ještě tak možná s pohledem na izrael.
zidane Zidane Zlo je stále mezi námi - a jmenuje se Andrej Babiš 18.4.2017 13:57 - Klub Noční ptáci (21:42) 71
Desdichado [69]: A to ještě důchodce v nemocnici má tu výhodu, že má důchod pořád stejný, zaměstnanec je na nemocenské a to je nějakých 69 % platu při dlouhodobějším marodění či kolik přesně...
zidane Zidane Zlo je stále mezi námi - a jmenuje se Andrej Babiš 18.4.2017 13:55 - Klub Noční ptáci (21:42) 70
Desdichado [69]: ID Jelena před lety tvrdívala, že "každý schopný člověk může mít příjem 30k+ a kdo nemá, dobře mu tak, protože je neschopná bandaska" a když jí říkám "a kde jsou řekněme čtyři miliony takhle skvěle placených míst, aby každý mohl mít?" tak ona na to "no to se právě ukáže, jestli je schopný, protože schopný člověk si to místo najde a udrží" a byla s tím hotová. No představovala si to jak Hurvínek holocaust, co víc říct.
desdichado Desdichado Dostal jsem datovou schránku. - Dá se to léčit? 17.4.2017 20:37 - Klub Volby (21:42) 69
Odborář Josef Středula: Zeman se mýlí. Stokoruna v nemocnici důchodce „zabije"
Zdroj: http://www.denik.cz/z_domova/odborar-josef-stredula-zeman-se-myli-stokoruna-v-nemocnici-duchodce-zabije-20170408.html

(Ponechávám i s dementníma poznámkama o zdroji, jako kdyby přímý odkaz nebyl dostatečným zdrojem - mají ho tam mít.)

Pán není hloupý a narozdíl od našich rádobypravičáků myslí i na víc než jen na "okamžitou absolutní maximalizaci zisku bez ohledu na cokoliv". A v klubu "Politika a dění ve světě" jsou podobné kacířské myšlenky přísdně zakázány.

Když jdete na nemocenskou, tak se s příjmem dostáváte na hranici příjmové chudoby nebo těsně pod ni. To znamená, že jste v podstatě ohroženi okamžitě. Pan prezident řekl, že důchodce nezabije, když bude v nemocnici platit sto korun za den. Ale ono ho to obrazně řečeno „zabije". A pro zaměstnance je to ještě horší – když skončí v nemocnici na 30 dnů, protože zaplatí tu sazbu, tak mu zůstane ještě o 2000 korun méně než tomu důchodci. Když se vrátí z nemocnice, tak pokud nemá našetřené peníze, může očekávat, že mu brzy vstoupí do domu exekutor.
Tohle je problém, který si nikdo, kdo má zajištěn vyšší příjem, nechce uvědomit, či spíše odmítá jej vůbec připustit. Teorie o tom že každý může mít příjem 50000 Kč měsíčně je sice hezká, ale ve své podstatě lživá. Každý prostě nemůže mít 50000 Kč měsíčně a pokud by tomu tak bylo, bude chleba minimálně 5× dražší. Ale mít 9000 Kč čistého, v případě pracujícího člověka, není zrovna něco co by ho hnalo do práce a vlastně chudne s každou výplatou.
desdichado Desdichado Dostal jsem datovou schránku. - Dá se to léčit? 17.4.2017 20:25 - Klub Volby (21:42) 68
Za ty mrtvé není zodpovědný Kim. Ale miliony lidí, kteří se spokojili, s tím že jim nějakej systém ala Kim sere na hlavu.
No nevím, ale dle této logiky krev Milady Horákové spadá i na tvou hlavu! Respektive tvých rodičů a prarodičů. Takže ne, s tímto tvrzením nelze než nesouhlasit. Nehledě teda k tomu, že i my (ČSR+ČSSR) jsme ten režim podporovali a živili a v té době, kdyby nic, tak tam asi hladomory nebývaly, ovšem tím se režim utužil. Ti, kteří halasně nesouhlasili, těm to bylo prd platný, stejně jako tomu bylo u nás. Otázkou jestli přežít a dělat jakože souhlasím nebo halasně nesouhlasit a skončit možná až na šibenici, tím se zabývalo mnoho filosofů a samozřejmě záleží i na tom jak moc je situace neřešitelná. Ve Varšavském ghetu raději volili smrt v boji než stejně jistou smrt hlady nebo v plynu a navíc v boji přece odkráglovali pár nacistických vrahů a to se počítá, v Kambodži byla situace naprosto bezvýchodná, stejně jako třeba v Osvětimi, u nás bylo jasné, že to nemůže vydržet donekonečna, v Rusku, tam většina dodnes věří že vraždění v Katyni provedli Němci a že hladomor na Ukrajině možná ani nebyl a je to výmysl zlých imperialistů. Severní Korejci patrně (už) nebudou až tak odtržení od reality, přece jen mají často půlku rodiny na jihu a navíc, hodně jich asi bude mít zkušenost s represemi v rodině, tak se tváří jakože není nic lepšího než dynastie Kimů. Tohle je vůbec problém totalit - používáním biče a cukru jen pro vyvolené si systematicky pěstují nepřítele, který se, aby se dostal k cukru, tváří hrozně prorežimně, ale když režim povolí a zakolísá, nikterak jej nepodpoří. (Pochopitelně, neplatí to ze 100%, někteří by se klidně i opásali dynamitem a vešli mezi bourače režimu, tak jak to dělají islamisté.)
Vždycky je to o strategii přežití. A například islamistů není až tolik aby sebeodpálením zlikvidovali neislamisty, tahle strategie nemá z dlouhodobého hlediska perspektivu. I když, zcela nehumánní likvidace těch islámských válečných štváčů by pro zbytek světa byla vysoce humánním a relativně rychlým řešením ... a v podstatě i jediným možným.

Ale já su zaujaté. ;-)
multilevel multilevel 17.4.2017 11:57  67
co se týče raket... Tak korejská jaderná provokace může na sebe přivolat jen a jen symbolickou konvenční odplatu USA. Protože radioaktivita přelézající hranice KLDR směrem do sousední Číny a do sousedního Ruska
je sice nepřímým ale rozhodně jaderným útokem na obě jaderné velmoci. Takže to, co by následovalo, by rozhodně srandovní ukájení se na ukázkové likvidace Kimostánu nebylo...
multilevel multilevel 17.4.2017 11:52  66
čísla a statistiky, které nikoho nezajímají, protože se nekácí v jejich lese. Pro většinu lidí mají stejnou hodnotu, jako tabulka střelců a nahrávek z NHL v roce 1969.

Za ty mrtvé není zodpovědný Kim. Ale miliony lidí, kteří se spokojili, s tím že jim nějakej systém ala Kim sere na hlavu. Každej je muzikant a za vše můžou vždycky ti ostatní. Vzdání se vlastní zodpovědnosti za svůj život. Kim a jeho řádění je pak logický důsledek.

Tím chci jen říct, že lidé i tady jsou na tom v podstatě stejně. S osobní zodpovědností za stav své země. Máme jen z prdele kliku, že díky různým historickým souvislostem to tady vypadá trošku líp. Protože však si zasloužíme díky svému přístupu něco podobného, tak kupříkladu za 70 let se můžeme velice divit.
desdichado Desdichado Dostal jsem datovou schránku. - Dá se to léčit? 17.4.2017 03:46 - Klub Volby (21:42) 65
No, mám ten pocit, že Kimovy rakety doletí spolehlivě tak možná na Aljašku, dál ne, takže v tomto punktu jsou USA jako takové celkem v klidu. Spíš jde o to, že, no, však víme co je režim KLDR za svinstvo. Horší byl už asi jen Pol Pot, ale ten neotravoval navenek. Bude zajímavé až se dozvíme, pochopitelně přibližně, reálné odhady mrtvých. Ať už přímo zavražděných nebo pochcípaných hlady či v lágrech.
zidane Zidane Zlo je stále mezi námi - a jmenuje se Andrej Babiš 17.4.2017 03:25 - Klub Noční ptáci (21:42) 64
Prostě za studené války tu bylo vzájemně zaručené zničení. Teď je to spíš "zaručené zničení KLDR", protože čert ví, kolik toho Kim má, ale určitě ne dost na totální zničení USA.
Paseku by možná nadělal, pokud by se dobře trefil, ale celé USA by nezničil. Zatímco opačně by to fakt asi dopadlo tak, že by se děti ve škole učily o novém ostrově jménem Jižní Korea.

[ 7172 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt