Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Tolik rozruchu
jen v Lopuchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub MS Office [ŽP: neomezená] (kategorie Počítače) moderuje idle.
Archiv

 

MS Office: Word, Excel, Outlook, Power Point ...

Open Office: Writer, Calc, Impress ...

a další kancelářské programy

Bojujete s nimi? Nebo je máte zvládnuté? Nevíte si s něčím rady, nebo umíte poradit?

Toto je klub, za jehož čtení vás šéf pochválí :)

Užitečné odkazy:

Tento klub má momentálně v oblíbených 39 lidí. Pokud se vám zdá, že je tu mrtvo, zkuste se na něco zeptat, oni se ozvou :)

  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help
 Titulek, text příspěvku  
Opište pozpátku následující text bez prostředního znaku: sgroeuv
[ 1089 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
misa Misa Záviďte mi - máte proč :o) 25.2.2008 11:44  660
zblunce [659]: pokud je první čas ve sloupci A a druhý v B, pak pro další tři sloupce použij fce (píšu v českým Excelu)
=CONCATENATE(HODNOTA.NA.TEXT(A1;"h:mm");" - ";HODNOTA.NA.TEXT(B1;"h:mm"))
=CONCATENATE(HODNOTA.NA.TEXT(A1-ČAS(8;0;0);"h:mm");" - ";HODNOTA.NA.TEXT(B1-ČAS(8;0;0);"h:mm"))
=CONCATENATE(HODNOTA.NA.TEXT(A1-ČAS(6;0;0);"h:mm");" - ";HODNOTA.NA.TEXT(B1-ČAS(6;0;0);"h:mm"))
zblunce zblunce Já jsem geniální - i když jsem normální! 25.2.2008 10:53  659
Exceljeden dotaz
Potrebuju zautomatizovat jednu cinnost, nebo se z toho zblaznim :-(
V prvnim sloupci mam cas ve tvaru 8:50, v druhem dalsi cas ve tvaru 16:00
Potrebuju udelat treti sloupec ve tvaru 8:50 - 16:00, pak dalsi ve tvrau 0:50 - 8:00 (tj cas o 8 hod nizsi (minuty se nemeni) a pak dalsi sloupec ve tvaru 2:50 - 10:00, tj.cas o sest hodin mensi proti puvodnimu.

Mate napad?
gentlejan 23.2.2008 17:26  658
scarlos: že má Dell fakt vychytanej support? :)
scarlos 22.2.2008 21:41  657
všemtak jsem hledal jak napsat na dell problém. maji to opravdu chytře udelané, že slabší povahy se k tomu nedostanou.takže jsem začal vyplnovat formulář a vtextu popisu problému jsem jim tam chtěl ukázat co to napíše a představte si že to napsalo správně. tak na to koukám jako debil, skočím jinam a ono to začlo psát zase správně :-DDDDDD tak vám fakt nevím - maji počítače duši a rozum ?? :-DDD tak jsem formulář vymazal a od té doba vše funguje bezvadně. Jako magor vůbec nevím co si o tom mám myslet :-DDDDD
zblunce zblunce Já jsem geniální - i když jsem normální! 21.2.2008 15:28  656
Jde v MS Office (primarne powerpoint) pridat do menu praveho tlacitka "Paste special"?
gentlejan 20.2.2008 05:05  655
scarlos: prosím, dej vědět, jak jsi s dotazem na hotline dopadl. Vážně mě to zajímá.
scarlos 19.2.2008 20:09  654
MiZiGeta interpretace je možná, mám DELL ale notebook ATG D620. Nevím nevím jstli je to možné. Zkusím kontaktovat hot-line na DELLu to mě do ted ani nenapadlo. Dám vědět díky
idle idle jsou-li tam tvorové jako my - jsou-li tam žáby taky 17.2.2008 18:48  653
Formát časuTeď zrovna mám před sebou OpenOffice Calc, ale mám dojem, že v Excelu jsem bojovala se stejnou věcí: jak do buněk zapisovat čas ve formátu, v jakém chci, což v tomhle případě jsou minuty a sekundy.
Umím si nastavit formát, ve kterém se čas zobrazuje, nadefinuju si tam MM:SS a zobrazuje to, co má. Ale to nemá vliv na vkládání: když chci zaznamenat například 4 minuty a 45 sekund, tak stejně musím napsat 0:04:45, protože při zápise 04:45 si to přežvejká jako 4 hodiny a 45 minut, a pak teprv si vzpomene, že má zobrazovat minuty a sekundy, a zobrazí 45:00. Což rozhodně nepotřebuju.
Ví někdo, co s tím?
mvek 14.2.2008 10:29  652
MiZiGe [651]: Mea culpa, domníval jsem se, že se přenáší jen nastavení jezdců a zarážek, nikoliv samotné okraje...:-/ (to je tak, když člověk odvozuje ze zkušeností, ale ne na konkrétním případu...)
mizige 14.2.2008 10:25  651
Mvek [650]: to je jasné (i když ani to kopírování není jen tak, kopíruje se většinou i formát, takže pak je třeba vkládat bez formátu a to je zas taky na hovno...)
Obejít to umím, jde o to, jak to odstranit / vyřešit
mvek 13.2.2008 21:43  650
MiZiGe [648]: Nejsem si jist, jestli tomu plně rozumím, navíc jsem s tím nikdy neexperimentoval, ale pokud to nikdo nevyřeší jinak, co to obejít, že bude obsah dokumentu kopírovat do nového, čímž bude mít vše stejné.

A je to rychlé (teda nevím, jak by se tak daly zvládat dokumenty o mnoha desítkách stránek a obrázků), stačí se naučit sekvenci:
CTRL+A, CTRL+C, ALT+TAB, CTRL+V, Alt+TAB...
pegas Pegas 13.2.2008 21:21  649
V Excelu jsem si vytvořil formulář, kde bych chtěl některé položky vyplňovat výběrem ze seznamu možností (nevím, jak se přesně ten prvek jmenuje, ale je to takové to políčko, kde se po kiknutí na tlačítko rozbalí nabídka možností a jednu si vyberu). Podařilo se mi vytvořit tu nabídku, ale do požadované buňky umím dostat jenom pořadové číslo dané položky ze seznamu a ne ten text. Co dělám špatně?
mizige 13.2.2008 18:04  648
DotazNetuším jak k takovým dokumentům přijde, ale sekret. upravuje dokumenty ve wordu: ty maj často různorodé formátování stránek - t.z. např. stránka 2 má odsazení od okraje o 5cm větší.
Když se pak smaže zalomení stránky/oddílu, tak z neznámého důvodu přijme formátovaní ze stránky 2 stránka 1 (stránka N přijme formát N+1).
Jak tomu doprdele zabránit????
phailo phailo aut vincere aut mori 13.2.2008 16:40  647
Misa [646]: :-P Díky
misa Misa Záviďte mi - máte proč :o) 13.2.2008 16:38  646
phailo [645]: jestli je to jako dřív, tak musíš udělat každou stránku jako nový oddíl.

[ 1089 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt