Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Tolik rozruchu
jen v Lopuchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Paladin [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus

PALADIN ZIP [40 kB]

Pokud se v textu objevuje termin, kteremu nerozumite, zkuste se podivat na zacatek klubu.
Zahlavi slouzi k poznamkam o aktualnich diskusich.

Terminologie
Paladin - osoba, ktera vidi smysl zivota v hledani Idealu
Atribut - predmet, skrze ktery paladin uziva sve schopnosti - john_jarik [73]
Princip - ekvivalent knezova principu. (drivejsi pojmenovani = ideal
Ideal - nejvzssi meta, ktere se snazi kazdy paladin dosahnout

Pokud zde chcete nejaky termin umistit, piste mi je do posty

Uzavrene Vyzvy (dokud je nekdo neotevre)
Vyzva c.1 - Ctnosti [87]
Vyzva c.2 - Schopnosti vzhledu [115]


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 378 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
gran 25.10.2006 10:00  88
Good LuckTaky něco tvořím, ale je to na moc dlouho, abych se o tom rozepisoval =P Možná jen napovím, že jestli někomu něco říká Reiki, tak to může být jeden ze šesti směrů vývoje onoho povolání (dle Emočního Řádu)...
A nechce se mi to nikam šoupat, protože představa je hotová, teď dělám mechanismy (tj. srovnávačka síly lvlů jiných povolání), což je utrpení, takže vám přeji s paladinem hodně štěstí =)
john_jarik 25.10.2006 07:50  87
Vyzva c.1 - ctnostiSnazili jsme se zde dat dohromady co nejvice ctnosti, ktere by se mohli uzit v pravidlech.

Seznam ctnosti

arogance, ateismus, bohemstvi, cest, cudnost, dodržení slova (slibu), dominance, druznost, duslednost, duverivost, hnev, hnidopiststvi, hrdost, kavalirstvi, krutost; , lakomstvi, laska, lehkomyslnost, lenost, lhostejnost; , lstivost, mazanost, milosrdenstvi, mocichtivost, moudrost, nadeje, naivita, neporadnost; , nestalost; , obetavost, obezretnost, obzerstvi, oddanost, opatrnost, peclivost, pile, podezrivavost, podlezavost; , podvod, pohostinstvi, pohotovost, pomluva, pomsta, povercivost; , povysenost, premyslivost, prolhanost; , prostopasnost, pycha, rovnovaha (trpelivost), rozhazovacnost, rozhled, rozum (moudrost), rozumarstvi, rozvaznost, sebepodcenovani, sebevedomi, setrnost, skromnost, smilstvo, smyslovost, spravedlnost, statecnost, stedrost, stud, trpelivost, tupost; , tvrdohlavost, tvrdost, umeni(=schopnost, dovednost), uprimnost, vira, vychytralost, zavist, zbesilost, zboznost, zbrklost, zdvořilost, zmekcilost, zoufalstvi
john_jarik 25.10.2006 07:42  85
B_artChtel jsem, aby prisel o cely. Je pravda, ze rychle oslabi, ale stejne tak to muze rychle odcinit.
peca_007 24.10.2006 22:45  84
B_art [83]: spis na home a v zahlavi odkaz na home. uz ted je to zahlavi nechutne dlouhy.
b_art 24.10.2006 22:34  83
a přecejenom si myslim, že alespoň pár hlavních tezí by v záhlaví bejt mohlo..
b_art 24.10.2006 22:33  82
ad j_j 79b) : pokuď by měl bonus +2 UC (dobro), snížil by se v danym příkladě na +1 nebo by se zrušil úplně?
john_jarik 24.10.2006 15:17  81
NoirAle to nevis, ze od 6.urovne ziska tento atribut urcity narust a muze rezistovat i tem kouzlum bez hvezdisky :)
Ale to jeste musim projit, aby to nebylo moc drsne :)
noir 24.10.2006 15:15  80
jj: Jen si dovolím upozornit, že atributem ochrany získá paladin odolnost proti 3 kouzlům...
john_jarik 24.10.2006 15:06  79
a] Noir, b] xKiva]
Hrac to ovlivnuje tim, ze rekne PJ : "Chci se drzet tehle ctnosti. Zkus to videt v mem chovani a jednani."
PJ odpovi : "OK, kdyz to nedodrzis, tak se ti muze neco stat."

Pak to probiha stylem... hraji, hraji, hraji. Kdyz postava postoupi na 3.,5.,7.,...uroven, tak PJ vezme hracuv seznam ctnosti a vybere tu, kterou opravdu plnil - tim se stane skutecnou Ctnosti, ktera je soucasti paladinova ja.
Takze hrac si vlaste vybira ctnosti a PJ mu je jen zazehluje do duse :)

b]
Bude postupne prichazet o cele schopnosti z daneho idealu.
Priklad: Paladin 4.uroven
atribut utocny - +1 UC [Dobro], +1 ZZ [Smrt]
atribut vzhledu - +1 k Dustojnosti [Rad]
atribut ochranny - +1 k rezistu na magii investigativni [Rad]
Ctnosti - milosrdenstvi [Dobro], kavalirstvi [Dobro]
Behem hrani porusi ctnost Kavalirstvi (tak vyrazne, ze PJ rozhodne o tom, ze by mel byt potrestan). Proto mu vezme POUZE JEDNU vyhodu schopnosti vychazejici z Dobra, napriklad utocny atribut.
xkiv 24.10.2006 14:42  78
Prijde jenom o ty schopnosti, ktere ma prave diky "dodrzovani" te cnosti (tj. ktere by nemel, kdyby nepostoupil a neziskal tim potrebu dodrzovat tu cnost) [cili treba kdyz si diky tehle ctnosti zvednul bonus na UC z +3 na +4, tak mu spadne na +3],
o vsechny schopnosti, ktere vychazeji ze stejneho atributu (tj. treba kdyz si diky tehle cnostni zvednul bonus na UC z +3 na +4, ak mu spadne na +0)
nebo uplne o vsechny schopnosti, ktere vychazeji z *nejakeho* atributu.
noir 24.10.2006 14:41  77
jj: Hm, mě to přijde zajímavé, jen se mi zdá, že je tam málo věcí, které může ovlivnit hráč-to důležité dělá PJ. Nemyslíš, že by třeba 1/2 ctností mohl volit sám hráč?
Ale chápu, že je am důležitá asi hodně spolupráce PJ s hráčem, takže to asi bude stejně vznikat společně mezi nimi.
john_jarik 24.10.2006 14:36  76
B_art1] Tak vsechno do zahlavi psat nechci. By bylo za chvili moc dlouhe.
2] Ja to tu pouzivam zatim jen jako nastrel problemu, ktere prave resim do pravidel.
3] Ne. Bylo by to mnohem jednodussi. SIce jsem to jeste moc nepromyslel, ale ted mne napada jedno vhodne pravidlo (viz. 4)

4] Paladin postupne ziskava ctnosti (podle toho jak hraje). Hrac vi, jak hraje a jaky charakter z toho leze (nebo chce aby z toho lezl).
PJ mu na kazde liche urovni prida jednu ctnost, kterou musi dodrzovat, jinak zacne "stradat jeho duse".
Kdyz "duse strada" prichazi paladin o sve schopnosti (ktere vychazi z atributu), dokud svuj prohresek neospravedlni. Pak se mu zase schopnosti muzou navratit.
Takze jednoduse: Porusis ctnost, kterou uz musis dodrzovat - prijdes o schopnost (moznost uzivat atribut). Pokud svuj prohresek odcinis - vrati se ti jedna schopnost.

Staci vam takovehle jednoduche pravidlo? :)
b_art 24.10.2006 13:54  75
technickáj_j: jenom technická: už je tady přes sedummdesát příspěvků a já se obávám, že sem brzo začnou lézt lidi, co to od začátku číst nebudou, takže by stálo za to napsat některý základní informace do záhlaví (ctnosti jsou dobrý, ale třeba ještě navíc, co to vlastně znamená a jak to funguje)

a k tý ctnosti: to bys jí počítal jako přízeñ u kněze? Ne že by to byl špatnej nápad, ale představa, že mám v družině tři kněze a dva paladiny a po každym sezení jim to přepočítávám... no...
john_jarik 24.10.2006 13:13  74
Noira k tem ctnostem.
To je dalsi cast pravidel, ktera resi to omilane, ze kdo se nedrzi spravne cesty, ten nemuze uzivat svych schopnosti.
Kvuli tomu je mimojine zavedeno pravidlo ctnosti. A za ctnost, kterou jiz paladin musi dodrzovat (to bude v pravidlech lepe popsano) by mel byt ochoten i umrit. :)
john_jarik 24.10.2006 13:06  73
NoirJo to vim jiste, jak to bude.
To se jedna o atributy paladina:
Druh bonusu k ... - atribut
Utocny - zbran
Obranny - zbroj
Ochranny - stit
Lecivy - rukavice (to bych vysvetlil jindy)
Dusevni - celenka (prilba)
Vzhledovy - obleceni
Zvireci - zvireci spolecnik (obvykle kun)
Moralni - standarda
posledni ted nevim - amulet

Do tehle atributu bude postupne paladin nalevat bonusy, resp. v zavyslosti na idealu to bude bonus k tomu ci onomu v danem atributu.
Paladin Zla bude mit trebas utocny bonus k ZZ, kdezto Dobra k UC. a treba Chaos k BC. U zadneho atributu vsak nemuze presahnout soucet bonusu Uroven/3 , tedy na 21ur. +7.
Narust bonusu by mel byt dle mych predstav:
1x atribut, bonus +1 na 1.-6.
2x atribut, bonus +1 na 7.-12.
3x atribut, bonus +1 na 13.-21.
Tahle cisla vychazi jeste z jedne schopnosti, kterou nechci verejne odhalovat (neco jako Skryta zamereni u hranicare).
jen muzu rici, ze kdo nebude dostatecne loajalni svemu idealu, tak muze dostavat 1x bonus +1 k nekteremu atributu na uroven az do 21.urovne.

Vyse uvedena tabulka odpovida idealnimu paladinu.

[ 378 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt