Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Modrá je dobrá
zelená je lepší

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Čaroděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky čaroděje - 1. část (10. 4., po textové stránce úplná).
Provizorní index kouzel
Provizorní errata Čaroděj

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xkiv 22.8.2006 10:24  584
Pigibude = padne?
xkiv 22.8.2006 10:23  583
NoirJe pravda, ze s unavovym kouzlenim by carodejove vic "investovali" do sily, nez do jinych vedlejsich vlastnosti, ale nikdo hrace nenuti hrat zrovna tenhle pristup k magii.
Vzdyt muzou vedle sebe v jednom svete existovat carodejove obou zpusobu ...
xkiv 22.8.2006 10:22  582
Apexx [578,579]Unavovy system kouzleni bych nasadil bez ostreni vule, tudiz i bez unavy za to.

A nejedna se o unavu za "dusevni praci", jedna se o "stinove zraneni" za to, ze skrz carodejovo telo prochazi cizi energie, na ktere neni stavene a zvykle.
pigi 22.8.2006 10:04  581
NoirPreci zalezi, jakeho carodeje chces hrat. Pokud nejakeho battlemaga, pak asi je treba investovat do sily. Ja sem teda kouzelnicek na prvni urovni, takze nevim presne jakou cestou se budu ubirat, ale spis resim vuli / inteligenci a na ostatnim az tak moc nezalezi, pac ocekavam, ze xKiv jakozto valecnik bude v prvni rade :o)))
noir 22.8.2006 08:54  580
Obecně: Nepřipadá vám, že čaroděj bez vellké síly je čarodějem špatným? Mě připadala investice do síly jako naprostá nutnost a čaroděj tak u nás, když jsme ještě hráli, měl sílu vyšší, než náš berserk...
apexx 22.8.2006 07:34  579
john_jarikSouhlas a navic jsi zapomel pripsat, ze carodej za meditaci dostane rovnou pausálně 6 krizku unavy. Coz je v poho treba pulka radku.
apexx 22.8.2006 07:32  578
xKivTy ale chces, aby byla vznikala unava tela za "myslenkovou (dusevni) praci = kouzleni". Jak jsem psal pred tim, pak budes muset treba zlodejovi za to ze premysli nad otevrenim zamku napalit nejaky ten krizek unavy, apodobne. Jak rikam je to nesystemove zavadet neco takoveho jen pro jedno povolani.
baso4 21.8.2006 21:56  577
mne by sa to (kuzlenie za unavu) pacilo aj preto, aby tu bola nejaka alternativa, ked ma niekto trebars svet bez astralnych sfer, tak toto by mohlo byt riesenim...
xkiv 21.8.2006 14:24  576
Ne, me spis slo o vetsi rozdily mezi sesilanim jednoduchych a narocnych kouzel, se zamontovanim mirne nahody (lehke kouzlo nemusi unavit vubec (umoznuje sesilani donekonecna), ale muze trosku; tezke muze unavit hodne, nebo poslat do bezvedomi).
Byly by to daleko vetsi rozdily nez nejakych -3 ...

Unava za kouzleni samotne, to je 1 bod za 5 minut ... jeste se mi nestalo, ze bych nejaky den kouzlil v kupe 5 minut.

"Unavovaci" kouzleni by mohlo carodejum dat do ruky trochu jinak vyvazenou moc ...
john_jarik 21.8.2006 13:39  575
Kouzleni a unavanevim jak vy, ale my hrali se vsema pravidlama na unavu a jako Carodej jsem si uzil sve.
Stacilo jit par hodin zasnezenou krajinou a uz jsem si sakra rozmyslel, zda sesilat kouzlo, kvuli postihu za unavu.
Ty postihy jsou dost drsne (zvlaste na nizsich levelech).

Kouzleni uz dalsi unavu nepotrebuje - zivot sam je dost unavny. a ty body unavy za boj jsem dostaval stejne, i kdyz jsem kouzlil - jako Bojovnik.
xkiv 21.8.2006 13:12  574
Trochu spoil na povolani a i PJ, takze

Pro kneze: urcite ne, tam je *uplne* jiny pristup, delaji neco jineho (jejich omezeni je v tom, "jak moc je ma rad jejich buh").
Pro theurgy: ti delaji prakticky stejna kouzla, ale jinak - "lezou sferam do zadku", nejsou za to postihovani jako carodejove.
(limit carodeje je v tom, co si dokaze "urvat silou", limit theurga v tom, co si dokaze usmlouvat, coz je daleko mene unavna cinnost)
Pro hranicare: hranicarske schopnosti jsou spise trvaleho razu (a ty narazove uz vetsinou nejake podobne postihy maji).

[end spoil]
captainn 21.8.2006 12:36  573
Proč bys to pro ně musel vypracovávat? Už takhle v podstatě neumí Čaroděj nic specifického.
apexx 21.8.2006 12:35  572
UnavaPovazuju to za hodne zbytecne a komplikovane. Navic bys potom musel neco takoveho vypracovat pro kneze, theurgy, hranicare, ... jinam to bude nesystemove.
baso4 20.8.2006 23:47  571
xKivZaujimavy napad s tou unavou, ale asi by to bolo treba dotiahnut. Napr. ako by "fungovala" kvalita magenergie a oborove schopnosti?
xkiv 18.8.2006 18:02  570
PestO to nejde, to je jasny, je to napsany i v pravidlech; jde o kouzleni *z* unavy misto z magenergie.

Nebo jeste lip,
- za kouzleni davat postih (jako za unavu/bolest)
- omezovat schopnosti carodeje podle toho postihu
- velmi jednoducha kouzla se povede seslat tak, ze postih nezvysi
- kouzla, ktera se nepodari seslat na nejvyssi stupen, postih urcite zvysi
- neuspech a fatalni neuspech postih zvysi citelne (a mozna pridaji bezvedomi)
- + upravy za magenergickou a urovnovou narocnost kouzla (nebo taky mozna ne) a stavajici postih (uz hodne unavenemu carodeji prida unavu i jednoduche kouzlo, ktere jeste sesle bezchybne, a zacerstva by za nej nedostal ani bod unavy)

Hmm, v zasade navrhuju udelat "postih za chybejici magenergii" (cim je carodejova magenergie vycerpanejsi, tim vetsi ma postih na seslani, ...)

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt