Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Modrá je dobrá
zelená je lepší

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 13.1.2009 12:37  2153
Sms a bojovnik?

Sil-jasny
obr-jasny
vol-jasny
ch-RP zastrasovani, vyhnuti se boji
iq-zalezi na kazdym estli chce hrat latu, ale u me 0 bodu
zrc-to same jako iq, nestrili a vyrabeni "neceho" nechava na cradusech, loveni na hranicari

bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 13.1.2009 12:32  2152
Ovsem zminene Smysly jsou IMHO uzitecne pro postavuobecne. Tedy samozrejme zalezi na tom, jakych se ucastni dobrodruzstvi, ale napriklad na nocni hlidce kdy zbytek druziny spi se Smysly hodej.
kouba 13.1.2009 12:27  2151
Ano.Psal jsem většinou. Kondotiér je přinejmenším 1/6. Většinou jsou důležitější vlastnosti pro bojovníka. např. vůle

Jak Čaroděj nepotřebuje sílu, tak Bojovník často nepotřebuje zručnost
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 13.1.2009 12:20  2149
A u kondotiera.
profa 13.1.2009 12:15  2148
Leda u archetypu, který používá Smysly.
kouba 12.1.2009 23:04  2147
U bojovníka většinou příjde zkrátka Zručnost, řekl bych. Není pro bojovníka moc využitelná.
klimbing 28.9.2008 17:11  2142
Pecka123Přesně tak.
pecka123 28.9.2008 13:14  2141
KOUBATo jsem netvrdil, myslel jsem to obecně na všechny postavy. A bohužel to nevyvrací. Záleží na kombinaci archetypů a strategii, ale bohužel nepříjemně často je výhodné pro bojovníka 2 vedlejší vlastnosti obětovat a místo toho rozvíjet pouze zbylé 2.
ermendil 27.9.2008 12:41  2140
Ale jedna věc je použít "inteligentního típka" jako CP a druhá věc je takového bojovníka hrát. Osobně neznám příliš mnoho hráčů, kteří by si v "zájmu roleplayingu" udělali bojovníka s nízkou silou čí obratností "jen" proto, že je to zajímavá postava. Bohužel.
kouba 26.9.2008 07:09  2139
Klimbing: Ale i to vyvrací to co se tu zbytečně řešilo. Že bojovníci se dělají jen se 4 vlastnostmi.
klimbing 26.9.2008 07:01  2138
No...tak takhle jako ty, to říct nemůžu. Vytvářel jsem už hodně bojovníků a to hodně rozdílných. Od silných vymatlanců přes kompromisy až k inteligentním típkům. Nemůžu říct, že bych nějaké kombinaci vlastností dával přednost.
kouba 25.9.2008 21:17  2137
Tak mě napadlo, že jsme tu řešili budování hraničáře, aby nebylo moc bodů tam a támhle. Rád bych udělal průzkum. Jak využíváte body vlastností:

Já se snažím mít obr cca 5-6. Síla není tolik důležitá.Ta se časem poddá. Hodně bodů dávám do Zrč,kvůli smyslům. Naopak do vůle jen 3-6 bodů. Nedělám přeci válečníka kvůli tomu aby byl zraněný. Postih -1 beru za přijatelný. Inteligenic max do +2. Nemůsí to být moc myslitel. Dle charakteru. A pak samozřejmě charisma. To je příjemná vlastnost, která doplňuje postavu jako celek. Tam pro mě není bodů nikdy dost.

Díky za vaše přízpěvky
feanor 25.9.2008 18:22  2136
Bouchi: ja jsem to myslel tak, ze se nektera temata stale oteviraji a je to z duvodu toho, ze sem nekdo prijde a hned zacne prudit. Naces se obevi standartni reakce vetsiny lidi zakoncena reakci:"uz se to tu resilo, vyfiltruj si to".

Ale neco by se melo delat s drd+(treba sestavit novej team auturu). Protoze maji opravdu skvelej potencial. Byla by pak skoda, kdyby zapadla do stracena.
xkiv 25.9.2008 17:25  2135
Bouchi [2133]:
Momentalne jsem nemocny, takze nejaky cas by se i nasel. Spis budu mit problem v te hromade textu rozhodnout, na cem se to tady vlastne shodlo.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 25.9.2008 17:20  2134
xKiv [2130]: Co se tyce dalsi verze pravidel, tak bychom potrebovali taky nejaky tym, ktery vezme pravidla jako celek a zformuluje zakladni koncepce a vize pro dalsi verzi.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt