Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Komu se nelení,
tomu se zelení.

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
kouba 26.9.2008 07:09  2139
Klimbing: Ale i to vyvrací to co se tu zbytečně řešilo. Že bojovníci se dělají jen se 4 vlastnostmi.
klimbing 26.9.2008 07:01  2138
No...tak takhle jako ty, to říct nemůžu. Vytvářel jsem už hodně bojovníků a to hodně rozdílných. Od silných vymatlanců přes kompromisy až k inteligentním típkům. Nemůžu říct, že bych nějaké kombinaci vlastností dával přednost.
kouba 25.9.2008 21:17  2137
Tak mě napadlo, že jsme tu řešili budování hraničáře, aby nebylo moc bodů tam a támhle. Rád bych udělal průzkum. Jak využíváte body vlastností:

Já se snažím mít obr cca 5-6. Síla není tolik důležitá.Ta se časem poddá. Hodně bodů dávám do Zrč,kvůli smyslům. Naopak do vůle jen 3-6 bodů. Nedělám přeci válečníka kvůli tomu aby byl zraněný. Postih -1 beru za přijatelný. Inteligenic max do +2. Nemůsí to být moc myslitel. Dle charakteru. A pak samozřejmě charisma. To je příjemná vlastnost, která doplňuje postavu jako celek. Tam pro mě není bodů nikdy dost.

Díky za vaše přízpěvky
feanor 25.9.2008 18:22  2136
Bouchi: ja jsem to myslel tak, ze se nektera temata stale oteviraji a je to z duvodu toho, ze sem nekdo prijde a hned zacne prudit. Naces se obevi standartni reakce vetsiny lidi zakoncena reakci:"uz se to tu resilo, vyfiltruj si to".

Ale neco by se melo delat s drd+(treba sestavit novej team auturu). Protoze maji opravdu skvelej potencial. Byla by pak skoda, kdyby zapadla do stracena.
xkiv 25.9.2008 17:25  2135
Bouchi [2133]:
Momentalne jsem nemocny, takze nejaky cas by se i nasel. Spis budu mit problem v te hromade textu rozhodnout, na cem se to tady vlastne shodlo.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 25.9.2008 17:20  2134
xKiv [2130]: Co se tyce dalsi verze pravidel, tak bychom potrebovali taky nejaky tym, ktery vezme pravidla jako celek a zformuluje zakladni koncepce a vize pro dalsi verzi.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 25.9.2008 17:15  2133
Feanor [2131]: Ale ke strelbe ani zadne zmeny ci upravy (krome errat) nevznikly.

KOUBA [2132]: Sorry, ale ja na to v soucasne dobe fakt nemam cas. :-((( Posledni mesic jsem permanentne nedospalej a vetsinu dni pracuju dvanact hodin (kdyz se to secte).
Dal jsem prava na upravu zahlavi xKivovi, coz samozrejme neznamena ze on bude mit cas a chut to tam hodit. Ale ze zdejsich diskutujicich je jediny, koho znam natolik, abych mu ta prava dal.
kouba 25.9.2008 16:56  2132
Souhlas. Ty věci by se měli házet na Homepage. Už tam mohli být třeba ty finty, na kterých jsme se shodli atd
feanor 25.9.2008 16:19  2131
xKiv: vystihl jsi to presne. Asi nejvetsi problem bych spatroval v absenci autoru. Pokud se s nekym maji resit upravy pravidel, popripade nova pravidla, tak to asi bez nekoho s autoritou autora nepujde. Bez nich to tu bude asi jen bezzube tlachani.

Jinak s touto diskuzi je problem ten, ze se nikde(teda alespon pokud o tom vim) nezaznamenavaji alespon drobne dilci upravy pravidel. Neexisutuje zadna aktualni databaze zmen ci uprav(krome errat). Proto se zde jiste veci resi stale dokola(strelba, bojovnik,...) a lidi se na to stale dokola ptaji a jsou s tim nespokojeni.
xkiv 25.9.2008 15:55  2130
Ze tu do toho lidi budou vrtat, to neni zase tak spatne. Kazdej vrtak pred vydanim tiskem usetri desitky/stovky vrtaku po vydani ;)
Horsi je ze nemame
- urcenou autoritu, ktera by mohla *skutecne* rozhodnout "Ano, tohle je odted oficialni verze pravidel"
- puvodni zamery autoru (jak si *predstavovali* ze se to bude hrat)
- penizky na podporu vydani dalsi verze pravidel
feanor 25.9.2008 15:39  2129
XXX: no myslel jsem to tak, ze tady proste nic nemozes domluvit. Dyt si vem jak tu probyha diskuze. Jeden napise, ze se mu neco nelibi, druhej rekne ze je to v poradku naces se rozpouta debata jestli je to tak ok. Kdyz uz se dojde k nejakymu stanovisku, tak se pak zde neni mozne domluvit jestli navrhovane reseni je "systemove spravne" nebo jestli odpovida "heroicke ci realne fantazy". Popripade jine nazory.

Pokud by tu byl zajem od par lidi o upravu napr. Bojovnika, tak tito lide musi pracovat oddelene od ostatnich, aby jim do toho nemohli ostatni kecat. Kdyz tu nekdo neco navrhe, tak do toho osatni zacnou vrtat. Treba jako ja:)
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 25.9.2008 13:55  2128
Davec: sakra vidíš, já toho hranicare pocital vzdy bez tech skrytych schopnosti a posilovani vlastnosti. S tim je to jeste vetsi hruza.

Feanor: to jsem zvedav, kde ty lidicky najdeš :-)
feanor 24.9.2008 15:04  2127
KOUBA: to jsem mel presne na mysli. mame 6 povolani. 5 povolani dobre zapada do systemu jen jedinej bojovnik nee. proc menit podminky 5 kvuli jednou? nemel by se logicky prispusobyt ten jeden?

Jinak uprava bojovnika se neda resit na foru, ale chce to tym stejne smyslejicich lidi.
kouba 24.9.2008 14:46  2126
Můj názor je takový, že Bojovníkovi ty dovednosti rostou strašně pomalu. Ty fakt dobré může dostat až na 13. úrovni pokud se nemýlím. Když to srovnám s Kouzelníkem. Ten má vrchol na 10.úrovni a má kouzel, že neví, co s něma. Zloděj se dostane k max dané schopnosti nejrychleji. Klidně 3. úroveň (u některých).

Bojovník dostane ze začátku asi nejvíc. Pak dlouho nic a pak má na 10. stupni archetypu nějakou fakt dobrou chopnost.

Možná by bylo nejlepší, kdyby měl všechny schopnosti hned a postupně se mu zlepšovali.

Např aby gladiátor měl boj proti přesile už na první stupni ale s potřebnou převahou +8 a pak aby to jelo dál. I když nevím, jak moc by to bylo použitelné
feanor 24.9.2008 13:56  2125
xKiv: sice zajimave ale strasne slozite:(

jinak vam ale neprijde zvlastni, ze ostatnim povolanim necini problemy jejich hlavni vlastnosti. ono to bude asi tim, ze kazda umi neco opravdu "jen svyho". to ze se nejak upravy vyvoj postavy nevyresi principialni a dalo by se rici i filozoficky prinos bojovnika.

Jak uz tu psal noir:Mě zajímá, čím je bojovník schopen přispět družině tak, aby byl jen špatně nahraditelný.

Je tedy i dle meho nazoru problem v tom co bojovnik ma za dovednosti a ne v tom, co ma za vlastnosti. Je treba dle meho nazoru posilit roli archetypu. Dat vetsi duraz na zpusob boje jednotlivych archtypu.
Je potreba prekopat jednolive dovednosti u archtypu a ne vymyslet nejakou berlicku na to, aby jsme nejak umele pribrzdili ostatni povolani, aby nebyli tak dobry v boji jako bojovnik.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt