Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Něco navíc v zeleném?
A proč ne...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 18:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 19.9.2008 09:00  2102
Davec-bojovník "musí" být vždy a za všech okolností nejlepší v boji je podle mě špatná

A co to brat takhle:
-zakernost a kus tot prim zlodeje
-luk tot prim hranicare
- boj T-T by by mel byt prim bojovnika, tak proc by mel byt bojovy zlodej/hranicar lepsi?


- srovnej si klidne 7-8 ur. uvidiš.
davec 19.9.2008 08:42  2101
XXXJo, ale i tak to je po desáté úrovni. V té době už může bojovník mít kombinaci třeba 7/3 ve dvou archetypech, pokud někdo hraje na to, že se archetypy nemusí střídat, tak může mít Archetyp stupeň 10, čili úplně nejvyšší schopnosti.

Zdá se mi, že pořád srovnáváte "bojového" hraničáře na nějaké 12-13 úrovni s válečníkem na 7-8 úrovni. Navíc představa, že každý (myšleno archetyp) bojovník "musí" být vždy a za všech okolností nejlepší v boji je podle mě špatná.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 19.9.2008 08:33  2100
Davec: ...normalne, pokud tak hraje a chce se timto smerem rozvijet.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 19.9.2008 08:31  2099
dodatek k 2097:

bavime se o povolani bojovnik, bojuje, je to jeho chleba
davec 19.9.2008 08:30  2098
XXX a ostatníMěli by jste si uvědomit, kdy se hraničář k těmto schopnostem dostane...
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 19.9.2008 08:28  2097
Kouba 2092: Obratný bojovník prostě nepoužívá nejtěžší zbraně. Silný bojovník s kladivama, obouručákama a kdo ví co ještě není zase nejobratnější.

-jo, to je v pohode, ale vytvor si zlodeje co de na dyky a hranicare na boj. Uvidis jaky bude zlodej s dlouhou dykou, perif. videnim a hranicar s mecema, obr. bojema a terenem. Pak srovnej tveho bouchace a rekni mi proc bojovnik neni v boji nejlepsi.
xkiv 18.9.2008 16:36  2096
nelde [2093]:
1) Jsem si zatracene jisty, ze je to "vsechno, co je mozne objevit".
2) Ale musi to nutne byt finty?
3) Existuje "dovedeni do takoveho stavu, ze uz to zlepsit nejde" (ktery je obvykle mnohem lepsi, nez co dokaze vymyslet jeden clovek).
4) Porad si myslim, ze operujes s podstatne jinym vyznamem slova "finta", nez pravidla bojovnika.
5) (archetyp) Sermir ma schopnosti, ktere inteligenci vyuzivaji (a ve vysledku je to dost podobne tomu, co popisujes). A ostatni archetypy nejsou sermir, nechapu proc by mely mit schopnosti ktere prisuzujes (zatim jen) sermirum.
6) viz bod 1.


Až na jednoho staršího šermíře, který znal ty neoptimální, netrénované, na které ti Rusáci nebyli schopni reagovat.

A odkud je znal? Chces mi tvrdit, ze je sam vymyslel (nejlip dokonce tam na miste)?
kouba 18.9.2008 16:26  2095
ProfaEhm.. -1 myslím je adekvátní. -2 možná. -3 je moc. Asi ne stupeň archetypu, ale spíš vázáno na úroveň.
profa 18.9.2008 15:35  2094
KOUBA [2092]:
Tak udělejme jinou úpravu. Snižme pro bojovníka např. od 5. stupně archetypu potřebnou sílu o 1.

To už tady bylo v jiném kabátě pár příspěvků dozadu - konkrétně na stupni archetypu 3/6/9 -1/-2/-3 k Potřebné síle zbraně, což myslím, že není zas tak nerealistická úprava.

A taky by se konečně mohlo u nějaké úpravy povést její prohlášení za oficiální.
nelde 18.9.2008 14:57  2093
xKiv1) Není to spíše, že všechno, co mohlo být objeveno? Jinak se můžeš dostat do sporu.
2) Podstatné je, že to není zbytečné. Protože to není finta, kterou by se od někoho učil. To je jeho výmysl - mimo jakákoli omezení.
3) Dovedení do dokonalosti neexistuje, každý je trochu jiný. Což právě chytrý bojovník dokáže využít.
4) Když s někým šermuješ, tak si ho oťukáváš. Zkusíš útok a sleduješ reakci. PAk jiný útok a zase reakci. Atd. I v rámci toho se dá něco vymyslet (není to jenom čtení protivníka). Ani nemusíš ten útok dělat celý, stačí ti, že naznačíš a on naznačí. Obrana a útok jsou nacvičené, jakmile utečeš z toho, co má nacvičeného (což bude zejména u nebojovníků, kteří nemají čas cvičit tolik boje), tak to bude impulzivní reakce. A na ní ušiješ tu fintu.
5) Pokud BC nepočítá s inteligencí, tak není. Je to o kreativitě v boji, o tom, proč se nazývá uměním.
6) Vypilované k dokonalosti je nesmysl. Nové jsou právě různé varianty a vylepšení.

Dám ti příklad - přijeli šermíři z Ruska, natrénovaní, nikdo je nedokázal porazit. Známé finty uměli strašně dobře. Až na jednoho staršího šermíře, který znal ty neoptimální, netrénované, na které ti Rusáci nebyli schopni reagovat.

Prostě šerm nejsou šachy.
kouba 18.9.2008 11:20  2092
Můj názor je takový. Obratný bojovník prostě nepoužívá nejtěžší zbraně. Silný bojovník s kladivama, obouručákama a kdo ví co ještě není zase nejobratnější. Připadá mi to docela vyrovnané. Kdy se opostíte představy. 8 úroveň. Nejtěžší zbraň v pravidlech???

Tak udělejme jinou úpravu. Snižme pro bojovníka např. od 5. stupně archetypu potřebnou sílu o 1. Ví, jak s těmito zbraněmi zacházet, jak obrátit jejich nevýhody ve výhody. Zloděj umí chodit po stropě. Takže když tohle bude taky na bázi "magie", tak proč by to nešlo.
dajen 18.9.2008 11:11  2091
xKiv [2090]: No i tak si myslím, že to není dostatečný důvod toho, aby se bojovníci na Obr úplně vykašlali.
xkiv 18.9.2008 11:04  2090
Dajen [2089]:
Kdyz bude mit vyssi Sil, tak si muze bez postihu vzit tezsi zbran, ktera casto znamena vyssi utocnost, zraneni a kryt.

A kdyz bude mit bojovnik nizsi UC a OC (na urovni ostatnich celnu druziny, napriklad), tak muze PJ druzine predhazovat "slabsi" protivniky ...

Za treti, do UC a OC se obratnost promita jenom polovinou ... do BC cela.
A povedena finta by mela nejaky ten chybejici bodik (zvlast do UC) nahradit.
dajen 18.9.2008 10:58  2089
xKiv [2088]: zrusim asi nejvetsi duvod pro zvysovani Obr u bojovnika

Počkej, Obr není jenom BČ. Co ÚČ a OČ, myslíš, že to bojovníka nezajímá?
xkiv 18.9.2008 10:49  2088
ZK [2085]:

Co tahle Boj=(OBR*2+[roveň)/2


Ach jo ... tohle vazne ne. To je zase jenom pausalni bonus oproti aktualnimu stavu by to bylo +Uroven/2, coz je podstatne vic, nez ted bojovnik dostava za archetypy - a uz to je nejspis moc).
[i kdyz i to moje (Obr+Uroven)/2 dava oproti soucasnemu maximalnimu narustu +2 BC/3 urovne celkem az +2.5 BC/3 urovne, coz je o +Uroven/6 vic, nez ma ted ...]

Moje myslenka byla *trochu* upravit rust BC u bojovnika, aby rostlo i kdyz si zdviha Silu (ale aby pri zdvihani Obratnosti rostlo vic nez pri zdvihani Sily).

Davec [2084]:

Nepřijde mi to systémové.
Místo aby bojovník dostal stejnou šanci posilovat sílu a obratnost jako ostatní povolání,

Coze? Vzdyt posilovani vlastnosti se to vubec netyka (rep. ho to nemeni).
Vsechny ostatni povolani (krome zlodeje) maji v BC jednu hlavni vlastnost (Int, Zrc, Chr) a jednu vedlejsi (Obr). [zlodej ma dve hlavni, to je ale spis chyba pravidel zlodeje]
Bojovnik tam ma *ted* dvakrat tu samou hlavni vlastnost.


tak ho vyděluješ ze systému, kdy je růst úrovně ve statistice Boj reprezentován růstem vlastností...

Jenze kdyz udelam (Sil+Obr)/2, tak
1) dostanu bojovnika na uroven zlodeje (s tim, ze uz *nebude moct* mit lepsi rust BC - ted muze)
2) zrusim asi nejvetsi duvod pro zvysovani Obr u bojovnika

A kdyz dam neco jako (Obr*2+Sil)/3, tak budu mit deleni jinym cislem nez 2, coz neprojde do pravidel.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt