Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Lopuch, server nejen
pro botaniky

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 18:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
viking 20.8.2007 10:28  869
Mě se to moc líbí. Zkusím otestovat.
profa 18.8.2007 16:22  868
Je to pekne pravidlo pro speciální případy povolené PJ (když postava používala věci, které se s touto schopností pojí). Ale to si asi každý PJ vyřeší sám a nemusí se vytvářet speciální pravidlo.
resurrection 18.8.2007 14:12  867
Nez zacnete kricet ze......to povede k hnusnym buildum, tak to je jako vsechno ostatni v pravomoci PJ. Kdyz tomu dotycnemu takovy build bez nejakeho opodstatneni povoli, je to jeho vec a ne chyba pravidel.
resurrection 18.8.2007 14:11  866
Takovy napadKazdy archetyp ma 6 schopnosti po trech stupnich. Je 6 archetypu, tedy dohromady 36 schopnosti.

Bojovnik si pri prestupu vzdy voli archetyp, se kterym dostane vzdy 3 body achetypu. Tyto body investuje do schopnosti nasledujicim zpusobem.

- Muze vybirat ze vsech schopnosti vsech archetypu
- Za stupen schopnosti jineho archetypu nez zvoleneho zaplati 2 body
- Za stupen schopnosti sveho archetypu zaplati 1 bod
- Za stupen schopnosti sveho archetypu, ale vyssiho stupne nez je, zaplati 2 body
- Za stupen schopnosti jineho archatypu, ale vyssiho stupne nez je, zaplati 3 body
- body nelze uchovavat

Schopnost 1 ...... 1. stupen
Schopnost 2 ...... 2. stupen
Schopnost 3 ...... 3. stupen
Schopnost 4 ...... 4. stupen
Schopnost 5 ...... 5. stupen
Schopnost 6 ...... 6. stupen
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 11.8.2007 11:25  865
Peca 007Smazáno.
peca_007 9.8.2007 21:37  864
XXX: prispevek 860 prosim smaz, spoilery na jina povolani pari do PJ klubu.

k tomu bojovnikovi. me zas jako takova lemra neprijde. a pokud srovnavas treba s tim hranicarem, tak on ty bonusy jednak nema az tak uplne zadarmo a taky je nema kazdy hranicar (kazdy archetyp). konkretni detaily sem opravdu nepari a do klubu PJ mas pristup, nebo si pozadej.
patches Patches 9.8.2007 19:20  863
XXXJa nevim... mne se proste nelibi vyvazovat povolani tim, ze jim budes davat schopnosti navic... Proc radsi neomezit toho zlodeje a hranicare? Napriklad zvysit predpoklady pro jejich dovednosti (hodil bych konkretni navrh, ale nechci spoilovat) - ja jsem se o neco takovyho pokusil a zlodej u nas v druzine u zdaleka neni takova mlaticka, jak byval...
peca_007 9.8.2007 09:20  857
XXX: Bojovnik má taky bonusy v terénu (barbar, gladiator?), pausalni bonus k BC za stupne v archetypu (od edice B). Takze to srovnani ponekud pokulhava.

Totiz, neni cilem dodat mnoho ruznych doplnku, ale dodat zajimave a systemove funkcni doplnky. Ma smysl resit neco jako oblibenou zbran (konkretni kus), ale je to mozna vic o RP a dohode s PJ, nez o obecnem pravidle, ktere aby bylo "munchkin proof" bude z ruznych pohledu ruzne problematicke.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 9.8.2007 07:48  856
Hecrasnemám u sebe pravidla, ALE: hraničíř má oč boj - +3k oč. další bonus může mít za terén - myslím taky +3k oč. To máme +6 do obrany a bojovník má hrubé h. Takže si myslím že to drsné není.

Viking: je mi fuč čí je to návrh. Jestli je tvůj, tak to tam drobně uprav podle ffšelijakých připomínek na verzi 2 a uvidíme. Původní myšlenka je supr.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 9.8.2007 07:40  855
Profak DRD normál je taky tuna dodatků a "přílepků" a taky se do nich nenavážím. Ještě bych je mohl doma vyhrabat (veverka, šutr mudrců, asterion, dech draka a další tuna podobných). Tak nechápu co hráči DRD n. mektají.
profa 8.8.2007 20:29  854
Taky jsou podobné "přílepky" hlavním terčem kritiků DrD+. A přitom by z 50% nemusely existovat.
viking 8.8.2007 20:12  853
Tak jednak to není Romikův návrh. Za další, úpravy čísel nejsou problém jsou to jen čísla. Kdyby to člověk nahodil silnější zase by se někdo objevil, že je to moc silný. Berte to tak, že do teď bojovník nemá nic, takže stále by tu byl posun. Specializace na celou kategorii no proč né,v prvotním návrhu to tak i bylo. Nevyčleňovat gladiátora také není problém. Nosná myšlenka tohoto pravidla je, jak to nazval Res. :"Moznost prelevat dynamicky hodnoty zakladnich bojovych atributu"

Resurrectionova poznámka o tom, že potřebná převaha, odkrytí a PS jsou obsažený již v základních číslech BČ,ÚČ,ZZ,OČ se trefila do černého. Takhle mi to přijde mnohem elegantnější a hlavně přehlednější.
hecras 8.8.2007 16:44  852
XXXTo už by IMHO bylo silný moc, dokonce bych řek, že takto podaný byto patřilo mezi nejsilnější bojovníkovi schopnosti. Tato specializace je mnohem silnější než navrhovaný způsob - boj s... který by šel do plusu. A myslím že to není úplně dobrý.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 8.8.2007 15:56  851
Ten oč/úč boj bych dal bojovníkovi normálně od určité úrovně (podobně jako s tím že boj je pro něj činnost s volným soustředěním atd.). rozhodně bych to nespojoval se stupněm archetypu a ani se specializací na zbraň, ale to je jen myšlenka. ZÍskal by to na 5,10 a 15 ÚR. Číselně teda ještě nevím, vycházel bych z Romikova návrhu a trochu omezení bych nechal na PJ (bijec a oč boj?? Ha Ha).

Specializaci bych spojil s určitým stupněm arch. konkrétně 3,6,9. Pro jednoduchost by získal bonusy k bč,úč,zz,oč a to +1,+2,+3 podle stupně. Vybrat by si mohl mezi novou specializací a nebo zvýšením stávající a vybíral by si oblíbenou kategori zbraní (gladiátor ze všech. To si myslím že přehnané není.
kafe 7.8.2007 16:04  850
Resurrection:

Na druhou stranu každá postava má svoji úlohu ve družině a pokud by bojovník neustál první linii anebo alespoň nebrzdil protivníka, tak si hráči mohou dělat na každé hraní novou postavu. I ta prokletá čísal, bohužel, mají svoji úlohu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt