Takže zkušenost se založením účtu u mBank...
1) Po vyplnění žádosti na internetu mi přišel mail s potvrzením, že do dvou pracovních dnů mě bude kontaktovat kurýr. Nestalo se a kontaktoval mě až po týdnu na základě urgence.
2) Mailem žádná smlouva a obchodní podmínky nepřišly a neposílají. Nepřijde ani potvrzení žádosti s kopií zadaných údajů, což bych považoval za standardní proces. Když mě nekontaktoval kurýr, nemohl jsem ani zpětně ověřit, jestli jsem neudělal chybu v telefonním čísle. Když mi volal operátor ohledně termínu, kdy přijede kurýr, ptal jsem se na to znění smlouvy a podmínek a řekl mi, že si to musím přečíst na jejich webu. Ptal jsem se, kde to tam najdu a o které dokumenty přesně jde, přislíbil, že se mi později ozve a navede mě, už se ale neozval. Obchodní podmínky nemají ani v rozumném PDF, aby se to dalo vytisknout, jako by se počítalo s tím, že to nikdo nečte.
3) Kurýr přijel podle domluvy, kdybych se na nic neptal, ukáže jenom "podepište tady, tady, tady...".
4) Nápověda k internetovému bankovnictví asi neexistuje.
5) Teď doufám, že do těch slíbených 15 dnů přijde karta (i když jsou ty svátky, tak pochopím, když přijde až v lednu) a že samotné používání účtu už bude bez problémů.
6) Za založení účtu dávají bonus v podobě slevy 500 Kč na Kasa.cz při nákupu nad 3 tisíce. Přišel až dnes a platnost je do konce prosince. To je asi hloupý vtípek. Kvůli tomu jsem si to ale nazakládal a ani jsem neměl v plánu to využít.
K tomu mám pár dotazů.
a) U trvalých příkazů mi přijde nešikovné zadávání začátku a konce platnosti, bez možnosti na dobu neurčitou. Co se stane, až skončí doba platnosti příkazu? Dostanu nějaké upozornění?
b) Pojmenovat trvalé platby nejde?
c) Pochopil jsem dobře, že jakékoliv zprávy nastavené v "e-mail push" jsou bezplatné? Nebo jsou některé e-maily zdarma a některé zpoplatněné? Mate mě to, že tam má muvedeno "chybí předplatné" stejně jako u SMS-
|