Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Komu se nelení,
tomu se zelení.

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub C, C++ [ŽP: neomezená] (kategorie Programování) moderuje Šéf Lopuchu.
Archiv

Články

Jak bezpečně ukončit vlákno z DllMain
FastAllocPool - urychlení častých alokací a dealokací
Akce a zpráva jako objekt
Tuply v C++
Efektivní alokátor malých objektů a tady druhý a třetí díl
Šablony: Být vládce kvalifikátorů
Vracíme z funkce objekty
Základy komunikace mezi procesy (ve Windows)
Multiple Interface a Instance Factory
Multithreading v C++ (ve Win32)
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help
 Titulek, text příspěvku  
Opište pozpátku následující text bez prostředního znaku: fvlrbnb
[ 380 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
bredy 6.11.2006 02:05  574
GumyshTohle já ovšem vím, konečně první věc, která se u konstruktorů zdůrazňuje je, že pořadí inicializací volí překladač (často ani nelze předem odhadnout, pořadí, protože když se do toho zamýchá vícenásobná virtuální dedičnost, je to maso).

Takže závěr tedy je, že se jedná jen o varování, které mohu s klidem ignorovat...
gumysh 5.11.2006 23:07  573
Bredy:
Ony totiz members se inicializuji ve stejnem poradi, v jakem jsou deklarovany v deklaraci tridy. Kdyz jejich poradi prohodis v inicializatoru, je to sice take OK - jenze pak to muze nekoho svadet k domnence, ze inicializace probiha v poradi danem vyctem inicializatoru u konstruktoru, ergo muze byt vyuzito nejake podivne zavislosti... a tezko odhalitelny maler je na svete. IMHO to je duvod, proc te GCC varuje, uvedes-li inicializatory v jinem poradi, nez ve kterem se provadeji.
bredy 5.11.2006 20:13  572
GCC v Linuxu, Podivná inicializace konstruktoru
class ChunkMaster
  {
    typedef std::set<Chunk *> ChunkSet;
    typedef std::set<Chunk *> FreeChunkSet;
    typedef ChunkSet::iterator ChunkSetIter;
    typedef FreeChunkSet::iterator FreeChunkSetIter;
    ChunkSet _chunks;
    Chunk *_lastAlloc;
    Chunk *_wholeEmpty;
    Chunk *_lastFree;
    FreeChunkSet _freeChunks;
    unsigned char _maxSlots;
  public:
    ChunkMaster(int maxSlots):_lastAlloc(0),_wholeEmpty(0),_lastFree(0),_maxSlots(maxSlots) {}

Je zajímavé, že když přehodím inicializace _lastFree a _maxSlots, obdržím od GCC warning, že to není vhodné. Co si mám o tom myslet? Znamená to, že je to jen "falešný poplach" a překladač i nadále dodrží normu, nebo to znamená, že nutím GCC normu porušit a předepsat mu jiné pořadí inicializace?

bredy 31.10.2006 16:54  571
http://msdn.microsoft.com/vstudio/express/visualc/default.aspx
dead 31.10.2006 14:22  570
neviete my [povedat ci sa da niekde stiahnut mic. visual C++?
bredy 23.10.2006 23:06  569
http://bredy.jinak.cz/?Par_triku_na_kompresi_primo_v_kodu
bredy 11.10.2006 13:33  568
Vracíme z funkce objekty
anonym 5.10.2006 08:58  567
sqltypes.hAhoj nevite nahodou nekdo kde jsou definovany typy ktery pouziva sqltypes.h jako treba UCHAR, SWORD... atd pac kdyz prekladam program gcc (resp MinGW) me vyhodi chybovy hlasky z sqltypes ze nemuze najit ty typy
johny_g Johny_G - Relaxační terapie pro lopušáky ZDARMA! 4.10.2006 21:54  566
Kterak ve Visual Studiu 2003 deploynu společně s aplikací i knihovny, které musí být ve stejné složce? Nejsem si jist, jestli se zkopírují, když jsou dány jako existing items s build action = Content. Potřebuji to kvůli emulátoru Smartphonu. Do skutečného zařízení bych si knihovny předem nakopíroval, ale u emulátoru tu možnost nemám.
bredy 20.9.2006 00:07  565
Huh
Tak jsem to dopsal
Funkce s volitelným počtem argumentů v C++ II
bredy 13.9.2006 23:02  564
no otazka je jak to konvertujes na ten CString. Zkontroluj si co je v objektu rich editu, a jestli se ti nekde neprepisuje. Nejlepe se to dela nastavenim breakpointu na zmenu adresy *(long *)0x<adresa>Adresu proměnné získáš v debuggeru přes &. Program se ti pak zastaví jakmile dojde k poruše dat na zadané adrese.
anonym 13.9.2006 14:03  563
Ta kdyz uz jsem nasel natovyhle forum s chytryma lidma :o), tak ho budu trochu zneuzivat (kdyby to uz bylo moc, tak staci rict...). Problem se socketama uz jsem vyresil, ale mam jinej.

v klientovi mam proceduru, ktera dostane jako parametr CString a pripise ho do RichEditu. Pouzivam na to metody SetSel(-1, -1) a ReplaceSel(zprava, 0). Pokud tuhle proceduru zavolam na zpravu, kterou si napisu v editu, tak to funguje, ale pokud ji zavolam na zpravu, kterou se dostal pres recv (prekonvertovano z char * na CString mam), tak na SetSel uplne spadne celej program. Tu zpravu jsem si tam nechal vypisovat pomoci MessageBoxu, takze tam predavam to spravny, ale hlavne to pada na SetSel a to s tim nema nic spolecnyho...

anonym 12.9.2006 21:49  562
Jsem si myslel, ze ta 0 a -1 je obracene, ale vlastne by to bylo nelogicky...

jak funguje accept vim, to by melo byt spravne.

Kazdopadne diky moc, kdyztak se zas ozvu :o)

bredy 12.9.2006 21:01  561
pokud recv vrátí -1 tak to není že socket je zavřený, ale značí to chybu. Použij WSAGetLastError ihned za recv a podle vráceného kódu chyby zjistíš, proč to nejde.

Zavřený socket (pokud byl otevřený ale došlo k uzavření spojení), vrací 0.

Napadá mne, zda náhodou do vlákna nedáváš špatný socket. accept počká na spojení a pak vrací číslo nového socketu představující nové spojení. Původní socket můžeš využít k dalšímu čekání na zase jiné spojení.
anonym 12.9.2006 15:56  560
win socketTaky se snazim udelat jednoduch chat server a mam problem se socketama, jako jisty kolega par prispevku nize, ale nepouzivam broadcast... Je to prvni program, kde pouzivam sockety a moc jim nerozumim... aplikace klient-server(vicevlaknovy). Kdyz se klient pokusi pripojit, tak vsechno bezi v poradku (bind, listen, accept), pak se vytvori nove vlakno pro novy socket, ve kterem je recv. To hned vrati -1, jako ze je socket zavreny. A klient se tvari, jako ze je stale pripojen (send nehlasi chyby, recv ceka), az po zavreni serverove aplikace nahlasi konec spojeni. Nevite cim to muze byt? Prepisovat kod se mi moc nechce (ani nevim, co by bylo potreba :o)), ale kdyby mel nekdo zajem... Diky za pripadnou pomoc.

[ 380 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt