Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Diskuze na Lopuchu,
pohlazení na duchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Archiv klubu Život po Smrti [ŽP: neomezená] (kategorie Život (nejen) Lopušáků - V ODPADU) moderuje Šéf Lopuchu.

Možná diskuze o karmě, o životě a dalších jevech mezi Nebem a Zemí





Život nekončí smrtí, nezačíná početím ani narozením, ale je nezničitelnou, stále existující podstatou, která na sebe bere jen určitou formu v určitém čase.

(JÁ JSEM Marta Foučková)




  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu. Práva vám může přidělit moderátor klubu. Požádejte ho v soukromé poště.

[ 2236 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
svitluny 3.11.2008 13:22  4203
granvinaby zrovna to nelpění u Tebe nenabývalo statut idealizace a tak trochu nezavánělo sobectvím z Tvé strany - ale nechci Ti šahat do svědomí, Ty jistě znáš své priority nejlépe...
granvin 3.11.2008 12:37  4202
SvitlunyPodle mého pozorování není prioritní jestli se vídáme jednou denně anebo jednou měsíčně, ale hlavně jde o můj náhled na to. Pokud mě to trápí a jsem nespokojený, tak jsem nemocný, pokud je v mém srdci láska a štěstí, tak jsem ok. Nesmím nadávat na to, že teď nejsme spolu, ale tešit se na chvíli, kdy spolu budeme.
To jak často jsme spolu je spíš pomůcka k upevnění pocitu štěstí.
Nezabíjím lásku, naopak se jí snažím posilovat, živit, dávat jí co nejvíce prostoru, kolik mohu, ale člověk si současně s láskou musí žít i svůj život.
Ano, mým osudem je mít rodinu a dát jí, co nejvíce budu moct. Ale jak říkám a i v životě poznávám, vše má svůj správný čas. Pro mě je tahle situace velkou školou nelpění. Má touha být jinde... To je právě to lpění.
Teoreticky je to sice pěkné, ale prakticky to udělat nejde a v tuhle chvíli je pro mě důležité nelpět na ničem a nikom, jen mít v srdci štěstí a lásku.
svitluny 3.11.2008 12:20  4201
granvinA když už jsme u těch nemocí a jak jsi psal o té své přítelkyni - nepramení ta Tvá nemoc právě z toho, že ji vídáš tak málo a že jdeš proti své cestě a proti své touze být s ní, že jsi třeba někde, kde bys být neměl a tak z toho je pak ta nemoc, že Tvá duše chce být jinde? Víš, že Lazarev celý první díl hlásá - největší karmický hřích je Zabít lásku a nezabíjíš ji právě tím, že ji vídáš tak málo a nebo skoro vůbec?
granvin 3.11.2008 11:57  4200
SvitlunyJo tak. Tak já v podstatě říkám to samé.
Mám kamaráda, který se právě hodně zajímá o sílu podvědomí, a říká mi, že nic není nemožné, pokud si neudělám bloky ve své mysli. Což je sice pravda, ale já mu říkám, že tady fungují i jiné mechanismy a že pokud budu chtít dosáhnout něčeho, co je v rozporu s "Boží vůlí", tak si můžu se svou myslí dělat co chci a stejně to nevyjde.
svitluny 3.11.2008 11:48  4199
granvin Co se přeji se mě splní - nebyla narážka na Tebe, ani Lazareva, ale spíše - možná, že moc odbočuji, ale vše souvisí se vším - takže neodbočuji s knihou Moc podvědomí od J Murphyho - kde píše, že co si přeješ se splní - to nebyla narážka na Tebe, ale, že se nedá splnit vše - každý tu máme svůj úkol a pokud je naše přání v rozporu s tím, co máme získat, nebo se naučit, tak se vyplnit nemůže - to je ale zase jen můj názor, s kterým nemusíš souhlasit.
granvin 3.11.2008 11:46  4198
"že sestoupil ze své cesty a každá nemoc je vlastně uhnutí z toho, co tady máme za úkol a je to varování - vrať se zpět."
Přesně to ale Lazarev popisuje. Že nápravné mechanismy se silněji spouští ve chvíli, kdy "uhneme z cesty". Jen to souhrně nazývá karmalogií.
svitluny 3.11.2008 11:42  4197
granvinS tím souhlasím, že za mnohé problémy dětí mohou i rodiče a jejich přístup k výchově - v tomhle se mi hodně zase osvědčila numerologie, která poukazuje na povahové vlastnosti člověka a pokud chtějí rodiče z dítěte mít sebe samotného, ale jeho cesta ji jiná, tak pak přicházejí nemoci, ale to vidím tak, že sestoupil ze své cesty a každá nemoc je vlastně uhnutí z toho, co tady máme za úkol a je to varování - vrať se zpět.
granvin 3.11.2008 11:18  4196
Což o to, nazývat to můžeme jak chceme, já tím jen chtěl říct, že když jsem se pídil po zdrojích některých problémů, tak jsem nedošel k minulým životům, ale k rodičům. Když se daným rodičům podařilo změnit náhled na svět, tak ustoupil i problém dítěte. Pokud by si ale tyhle problémy dítě přineslo z minulého života (taky se stává), tak by problémy měli trvat dál, dokud si je samo dítě nevyřeší.
S tvým příkladem alkoholika se nedá než souhlasit.
Přání vs idealizace. Uvedu příklad.
Mám skvělou přítelkyni se kterou se, kvůli našim povinostem, vídáme docela málo. Je tu přání být s ní. To je v pořádku, dokud jsem šťastný, že jí mám. Že se jedná o idealizaci poznám jednoduše tak, že mi začne chybět, že mi začne vadit, že nejsem s ní, začnu tím pádem vytvářet agresi vůči světu. Mimo jiné do druhého dne onemocním.
"kdy si někdo něco přečte - věří tomu - viz kniha Moc podvědomí - co si přeješ, se Ti splní" Pokud tím narážíš na to, že jsem si u Lazareva něco přečetl, uvěřil a teď se mi to plní, tak tomu je trochu jinak. Při čtení Lazareva většinou neobjevuji nové věci, kterým bych musel uvěřit a pak je objevovat. Při čtení Lazareva se mi potvrzují moje předchozí zjištění, která mi Lazarev, jako zkušenější, ještě dovysvětlí a rozvede.
Osobně nemám, co bych Lazarevovi vytknul, či s ním v něčem nesouhlasil. Předchozí poznání i následné zkušenosti mi ukazují, že mu můžu věřit. Na jako dogmatu, ale jako moudrému učiteli. Ale cest a názorů je tolik, kolik je na světě lidí, i nás - poradců, kartářů, diagnostiků, karmalogů, léčitelů. Těžko určit, který názor je ten správný, možná všechny, možná žádný...
svitluny 3.11.2008 10:49  4195
granvinTy to nazýváš rodovou karmou a já zase, že jsou to prostě duše, co si tady mají něco odžít společně, mají podobný osud a tady třeba mi sedí i Svijaš se svými idealizacemi a naopak odsuzováním - dám příklad - je muž alkoholik - má rodinu a k vůli jeho alkoholismu se jeho rodina rozpadá. Má dceru, která silně začne alkoholismus odsuzovat. A koho myslíš, že si dcera vezme? Opět alkoholika a proč - nemáme odsuzovat, ale pochopit a stejně je to s idealizacemi. Když si něco moc idealizujeme, tak o to přicházíme, ale teď mi vysvětli jedno - píše se přání a myšlenka se zhmotňuje, ale najdi mi hranici mezi přáním a idealizací....tohle jsou situace a případy, kdy si někdo něco přečte - věří tomu - viz kniha Moc podvědomí - co si přeješ, se Ti splní a najednou se to neplní - viz Svijaš - idealizace a pokud je to člověk labilnější, může skončit až na psychiatrii i takové případy zná.
granvin 2.11.2008 21:33  4194
SvitlunyI já jsem kdysi karmu chápal tímhle způsobem, ale pojem "rodová karma" je celkem běžně užívaný. A i na svém příkladě jsem měl možnost pravdivost toho pozorovat. Je také pravda, že mnoho nemocí dětí je způsobeno právě chybama rodičů.
Přesto ale jsem se ještě nezabýval detailním pojmenování toho, navíc vím, že řada lidí s tím může mít problém, vzhledem k jejich pojetí karmy (i já jí chápal podobně), proto to souhrně nazývám jako "psychokarmické záležitosti", aby nedocházelo k podobným nedorozuměním. Zkusím se na to v brzké době zaměřit, abych zjistil přesné souvislosti a o co se konkrétně jedná.
Zajímavá věc k zamyšlení je i situace, kdy mám pacienta, který za mnou přijde se svým problémem. Pokud přijdu a pomohu mu, aniž on by se k tomu přičinil - tedy řeším jeho problém za něj (reiki, biotronika, aj.), tak se část této jeho karmy přenese na mě. Správné by bylo, abych mu vysvětlil jeho problém a otevřel poznání k tomu, aby si své problémy mohl vyřešit. Což docela nahlodává naší představu nepřenosnosti karmy.

Když zmiňuješ to učení. Pokud mám dítě ve škole, a začnu lpět na vzdělání, tak dítě se začne špatně učit, aby tohle zablokovalo jak u mě, tak i u sebe. Pokud by totiž k téhle blokaci nedošlo a dítě se dál učilo dobře, tak se tím bude posilovat mé lpění na vzdělání, ale bude se posilovat i lpění mého dítěte. Jestli je tohle přenos karmy je otázka, podle mě záleží hlavně na tom, co přesně si pod pojmem karma sami představíme.
Tohle mám z praxe a vím, že ty souvislosti takhle sedí. Dokonce i v součásné době řeším jeden případ, který s tím souvisí. Jedinou otázkou je, zda to máme nazývat karmou, nebo máme hledat jiné pojmenování...?

Z praxe znám i situaci podobného rodiného prokletí, kdy mají ženy v celém rodě smůlu na muže. Že se jedná o rodovou záležitost je jasné, ale nepodařilo se odhalit její přesnou příčinu, tam to nikoho nepustilo. Je to karma? Odborníci to nazvali rodovou karmou. Ale je na každém, ať si udělá vlastní obrázek.

Že bychom se podle toho měli narodit mrtví pramení spíše z tvého neprocítění toho, co psal. Ale jak jsem říkám, každému sedne něco jiného. Mě sedí víc lazarev a se Svijašem se úplně neztotožňuju, tobě třeba sedí víc Svijaš a zas se neztotožňuješ s Lazarevem. Každý máme svou cestu.

Podle informací od mého učitele a toho, co jsem viděl v praxi, jsou děti ovlivňovány chybama rodičů. V podstatě by se dalo říct, že hlavně do doby, dokud jsou doma u rodičů. To se s nimi samozřejmě táhne i do dalšího života, ale ve chvíli, kdy si začnou žít vlastní život mají možnost ze sebe tuhle "rodovou karmu" setřást a žít si svůj život, jak se jim tohle v praxi podaří je otázkou. Sám si teď podobné věci řeším a cítím, že pramení od rodičů.

Vnitřním pozorováním, ale i v praxi jsem si ověřil, že na to, co Lazarev uvádí se můžu spolehnout, zatím jsem ale necítil potřebu se zabývat pojmenováním a pozorováním struktury toho, proto jednoduše používám název "psychokarmické". Je to trefné a nemusím to konfrontovat se svým chápáním karmy.
svitluny 2.11.2008 20:41  4193
granvinno třeba tím, že svým konáním přenáším karmu či kazím karmu dalším generací svých potomků - s tím se souhlasit nedá, už jen z pozice toho, že duši máme každý svou, provází nás veškerými inkarnacemi a je samostatná a plní si zde své úkoly, ale ne, abych svým konánín kazila duše jiným a nakládala na ně své prohřešky. Prohřešky jsou mé, které se mnou mohou jít do jiných inkarnací, dokud je neodčiním, ale duše děti mají zas své a že máme podobné osudy není z toho, že jsem se v mládí na někoho škaredě podívala a za to mému dítěti nejde ve škole učivo, ale nejde mu z toho, že má svůj blok někde ze své minulé inkarnace, jen, že teď se máme naučit něco spolu, tak se narodilo mě - to ber jako příklad. Třeba nesouhlasím s tím - nějaká prababička se provdala z rozumu, tak všechny ženy jejího pokolení budou mít smůlu na muže, protože dle Lazareva - prababička zabila lásku - může mít ona problémy a to i v jiných inkarnacích, ale ne její potomstvo - to jsou přece samostatné duše..něco mě přijde hodně bububu a ve finále, když vezmu, že se už duše inkarnovaly milionkrát, tak by jsme se už museli narodit mrtví, či v totálně zmrzačeném těle, kdyby tohle vše měla být pravda, jak ji popisuje Lazarev.
granvin 2.11.2008 20:13  4192
SvitlunyNic se nesmí brát jako dogma;)
Jde o to, že některá kniha je pro nás v danou chvíli vhodnější než jiná.
Však oba píší o tom samém, jen jinou formou. Svijaš píše učebnici, snadno pochopitelnout, kděžto Lazarev předává své zkušenosti formou, kterou ne každý využije. Je složitější, ale já ho mám rád, protože máme hodně společného a dává mi prostor k vlasnímu procítění toho, co píše a vždy mě posune tam, kam zrovna potřebuju. Neříkám lepší horší, jen mi Lazarev více sednul.
Můžu se zeptat s čím u Lazareva například nesouhlasíš?
svitluny 2.11.2008 19:45  4191
granvinKaždá kniha nám něco dá, ale žádnou nesmí brát člověk, jako dogma. Zatím, co jsem přečetla mi dost připomíná Svijaše - také ruský autor, kterého jsem četla už před lety - s něčím se souhlasit dá, s něčím ne.
granvin 1.11.2008 11:25  4190
MultilevelNepřijde mi, že by to byl zas tak velký rozdíl. Věděl jsem o věcech, které se musím brzo naučit, ale nevěděl jsem, že zrovna tahle kniha mi v tom má pomoct. Prostě mě napadlo, že si ji přečtu, tak jsem to udělal. V podstatě to bylo potřebné, aby se mohli stát další události, které následovali.
multilevel 31.10.2008 23:59  4189
granvin :-)informace, kteréjsi potřeboval, nebo informace, které jsi vnitřně očekával? :-)

[ 2236 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt