Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Lopuch, server nejen
pro botaniky

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Archiv klubu John Williams [ŽP: 8 týdnů] (kategorie Hudba) moderuje E-Wan.

"You don't really need images to understand the story, John Williams is the greatest musical story teller of all times" - Steven Spielberg


JOHN WILLIAMS Fan Network - JWFAN  (autor: Ricard L. Befan)

The JOHN WILLIAMS Collection  (autor: Markus Hable)

The Legacy of John Williams  (autor: Maurizio Caschetto)

John Williams - Somewhere in My Memory  (autor: Émanuel Champagne)

John Williams Compositional Technique blog  (autor: Leandro Gardini)

John Williams: mistr vesmírného zvuku  (autor: Petr Kocanda)

List of compositions by John Williams  (zdroj: Wikipedia)

John Williams discography  (zdroj: Wikipedia)

John Williams bibliography  (autor: Tristan Paré-Morin)

John Williams scores - by film studio  (autor: Jason LeBlanc)

John Williams scores - by music label  (autor: Jason LeBlanc)

John Williams scores - by specialty label  (autor: Jason LeBlanc)

The John Williams Expanded Score Master Spreadsheet

The Next Matessino/Williams/Spielberg Expansion


CD vydaná od začátku roku 2020:

Far and Away (2CD set, OOP)
The River (OOP)
John Williams in Vienna (OOP)
John Williams - Live in Vienna: Deluxe Edition (CD+BluRay, OOP)
War of the Worlds (2CD set)

John Williams in Vienna - Live Edition (2CD set)
The Time Tunnel - Vol. 1 (3CD set, OOP)
Images
Always (OOP)
A.I. Artificial Inteligence (3CD set, reissue, OOP)
The Eiger Sanction (2CD set, OOP)
Fiddler on the Roof (3CD set)

John Williams: Complete Philips Recordings (21CD box set)
John Williams: The Berlin Concert (2CD set)
John Williams: The Berlin Concert (2CD+2BluRay)
SpaceCamp (2CD set)
A Gathering of Friends
Presumed Innocent: The Deluxe Edition (OOP)
Violin Concerto No.2 & Selected Film Themes
Jurassic Park (2CD set)
Close Encounters of the Third Kind (2CD set)
E.T. The Extra-Terrestrial (2CD set)
Amistad (2CD set)
The Fabelmans

Sabrina (2CD set)
Indiana Jones and the Dial of Destiny (OOP)
The Lost World: Jurassic Park (2CD set)
John Williams: Live in Vienna - Special Edition (2CD set)
The Legend of John Williams (20CD set)
Hook - The Ultimate Edition (3CD set)
Heidi / Jane Eyre (2CD set)

Indiana Jones: The Complete Collection (5CD box set)
The Sugarland Express
John Williams in Tokyo
John Williams in Tokyo (2CD+BluRay)

The Patriot (3CD set)
The Reivers (2CD set)

Připravované projekty (podle IMDb):


  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu. Práva vám může přidělit moderátor klubu. Požádejte ho v soukromé poště.

[ 5010 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
fjw 27.4.2008 00:35  5549
NP: Stepmon ****

Pro mě srdeční záležitost.
e_wan E-Wan - Soundtracky na prodej (update 10.9.24) 25.4.2008 00:07  5548
Lokutus: Hmm, pěkné. Až na to, že mi to ukazuje "We're sorry, this video is no longer available" ;)
lokutus Lokutus watch?v=teBV0EoJJY8&t=232 - prodej OST 24.4.2008 21:48 - Pošta (12:19) 5547
Něco pro wilda fily

http://www.filmmusicmag.com/?p=761
rybar rybar 21.4.2008 15:10  5546
Kevin Kiner: Star Wars - The Clone Wars

Kevin Kiner has been in Prague recording his orchestral score for the upcoming animated feature film Star Wars: The Clone Wars. This Lucasfilm Animation production will be released theatrically by Warner Bros. on August 15 and is the first in a series of animated Star Wars films, the others to be broadcast on television. Kiner has already scored more than a dozen of these episodes. Dave Filoni (Avatar: The Last Airbender) is the supervising director of the series and also helms the feature film, and George Lucas is producing. Kevin Kiner is best known for his Wing Commander score, and has also written the music for the 1993 horror film Leprechaun, the Star Trek: Enterprise TV series and the comedy The Pest.

Tohle byla jedinečná příležitost aby dělal JW na animáku
e_wan E-Wan - Soundtracky na prodej (update 10.9.24) 21.4.2008 10:45  5545
Anthony: No, Herrmann Williamse dost podporoval a povzbuzoval v psaní koncertní tvorby.
Je fakt, že Herrmann moc přátel neměl díky svým excesům. Sám Williams k tomu řekl:

"Použít u Bennyho výraz přátelství je obtížné, protože v každém Herrmannově vztahu byla nějaká nepřátelská stránka. A pokud tam nebyla, tak ji tam dal. Ale já ten výraz mohu použít, protože Benny byl ke mě vřelý a přátelský, víc než k většině lidí. Myslím, že jedním z hlavních důvodů byl fakt, že se mu velmi líbila moje první žena. Když začal být hrubý, ona mu řekla, "Benny, nech toho. Chovej se slušně!". On se zahihňal a zneklidněl, někdy i zčervenal. Bylo to příjemné a roztomilé. Tehdy jsem byl opravdu jen mladík. Ačkoli jsem věděl o jeho práci, nemyslím si, že jsem o něm věděl dost, abych k němu měl ten uctivý respekt, jaký bych měl, kdybych byl starší.
Benny mě povzbuzoval. Navštívil některé mé nahrávací frekvence. Nikdy mi nelichotil, ale povzbuzoval mě. Na začátku 60. let jsem chtěl napsat symfonii. jednou při obědě jsem si Bennymu postěžoval, že bych chtěl psát i jinou hudbu než filmovou. On mi odpověděl, "A kdo ti brání?". Jeho odpověď byla tak očividná a přímá - a pravdivá - že jsem šel domů a strávil tam následující čtyři nebo pět měsíců psaním tohoto kusu. V mém životě mě Benny jaksi blahosklonně postrkával svými připomínkami, které byly tak názorné - byl mužem pár slov, ale pro mladého člověka těch správných slov v ten pravý čas ...
Jak jsem získával zkušenosti, naše přátelství pokračovalo. V roce 1970 jsem napsal hudbu pro televizní produkci Jana Eyrová a Benny jí byl velmi nadšený. V roce 1972 asi 10 let poté, co jsem napsal svojí symfonii, ji André Previn předvedl v Royal Festival Hall s LSO. Benny řekl, že tam nepůjde, protože nemá Previna rád. Jelikož jsem neměl sedadla, André a já jsme pobíhali u pokladny Festival Hall a jak jsme se otočili, tak jsem zahlédli Bennyho, jak se plíží do sálu tak, abychom ho neviděli! Druhý den ráno mi zavolal a řekl: "Je to dobrý kus. Líbí se mi první věta, máš tam dobrou melodii. Cože jsi ji přikryl všemi těmi efekty, vší tou přehnanou orchestraci?" Byl kritický, přesto mě stále podporoval.
rybar rybar 21.4.2008 08:11  5544
Kolik peněz asi dostane JW za jeden koncert? Celkem by mě to zajímalo neboť má každý měsíc několik koncertů.
A co se týče zdravotního stavu, tak na 76. let vypadá víc než dobře, a jelikož dirigenti jsou lidé dožívajích se nejvyšších let, tak tu s námi ještě dlouho zůstane :-)
anthony Anthony - stránky o filmové hudbě 21.4.2008 06:45  5543
E-Wan: Mně pořád varianta, že Williams je bez práce, protože o jeho styl hudby není zájem, nejde do hlavy. Vždyť dnes i mnoho mladších skladatelů skládá vyloženě v jeho stylu. Navíc i Williams mnohokrát dokázal, že dokážet svůj styl obohatit moderními postupy.

Jinak Herrmann byl Williamsův přítel? To jsem ani nevěděl. Připustíme-li tedy, že Herrmann měl vůbec nějaké přátele :)

Ad energie na koncertu - ještě o trošku starší Morricone na koncertu pobíhal celkem svižně :)
e_wan E-Wan - Soundtracky na prodej (update 10.9.24) 21.4.2008 00:31  5542
Magnificat: Složil. Loni mělo premiéru Williamsovo nejnovější koncertní dílo Duo concertante pro housle a violu, které napsal na zakázku Bostonského symfonického orchestru.

Myslím si, že za neangažovaností Williamse bude změna v systému a zrychlování postprodukce, ale IMHO hlavním důvodem je spíš fakt, že prostě filmová hudba williamsovského typu, která do značné míry vychází z tradic postromantismu a postupů obvyklých v opeře, je dnes většinou producentů považovaná za zastaralou.
Do jisté míry tak Williamse potkal podobný osud jako jeho přítele Bernarda Herrmanna, kterého změna v systému v II. pol. 60. let a příchod nových hudebních trendů (pop, jazz,..) a jeho neochota se jim podřídit odsunula na druhou kolej. Do jisté míry byla i příčinou konce skvělé spolupráce s Hitchockem a nebýt pár mladých režisérů, kteří Herrmannovu práci obdivovali (Truffaut, De Palma, Scorsese), tak by IMHO zůstal bez práce.
To samé je zjevně i případ Williamse. Jediný, kdo je ochoten ho najímat, je akorát Spielberg, který je naštěstí na rozdíl od Hitchocka natolik rozumný, loajální a nezávislý na systému, že na nějakou změnu trendu zvysoka kašle a svého přítele si prosadí ;) O to smutnější je, že Williams i v tak požehnaném věku, je stále schopen skládat vynikající hudbu, čehož byl (alespoň pro mě) rok 2005 důkazem. Nechat takového skladatele bez práce je tak o to větší hřích, obzvlášť když tady už dlouho být nemusí :(
Variantě, že by Williamsova neaktivita pramenila z jeho neochoty psát hudbu pro nikoho jiného než pro kamaráda Stevena, nevěřím. Hudba je pro Williamse celoživotní vášní, bez které by si nedokázal představit svou existenci. Alespoň to sám řekl v několika rozhovorech. Jediné, co by to mohlo změnit, by IMHO mohl být jen velmi vážný zdravotní stav. To však zatím nevypadá, že by byl Williamsův případ, soudě podle toho, že stále koncertuje, což samo o sobě je dost fyzicky, ale i psychicky náročné. Goldsmith kvůli nemoci již např. nemohl dirigovat. Rózsa také na sklonku života již nekoncertoval a kvůli úporným bolestem zad už ani nedirigoval nahrávky svých soundtracků. I když je pravda, že podle reportů z Williamsových koncertů, je na něm znát úbytek sil a únava. Ale od 76-letého člověka asi těžko může někdo očekávat, že bude na pódiu poskakovat jako jura a překypovat energií ;)
rybar rybar 19.4.2008 15:17  5541
škoda že nevydají komplet z Lost World, hudba na tom útesu je dokonalá, a právě to nejlepší (jak se objeví dva rexové) neni na cd :-(
team_daddy Team_Daddy - prodavam nějaký soundtracky 19.4.2008 12:48  5540
NP: The Lost World - parada, velmi zabavny poslech, ani na minutu nenudi...posledni dve skladby Visitor in San Diego a Finale jsou perfektni...na Williamsovi se mi libi jeho schopnost prodluzovat vyvrcholeni skladby...Zimmer ho umi perfektne oddalovat, Williams je vyborny v jeho kulminaci, i kdyz je skladba na vrcholu, dokaze ji na ni udrzet dlouho, parada...minimalne ****
sup 17.4.2008 12:08  5539
Něco málo o Indymhttp://www.theraider.net/news/fullstory_indy4.php?id=688
rybar rybar 13.4.2008 11:17  5538
běžte do toho!http://www.ipetitions.com/petition/Williams_Potter_Hallows/
team_daddy Team_Daddy - prodavam nějaký soundtracky 12.4.2008 12:55  5537
Nezapominejte na fakt, ze je mu tech 75 let a i kdyz se o tom nemusi nic verejne vedet, jen sam Williams vi, jak je na tom jeho zdravi a kondice.
magnificat Magnificat - Magnificatův filmový deníček 12.4.2008 12:44  5536
Lokutus: Asi máš pravdu, že změna systému Williamsovi nemusí vyhovovat. Mě jen přijde divný, že je o Williamsovo známé, jak moc je pro něj skládání důležité a přitom od Mnichova uplynulo 2,5 roku on nesložil (pokud se nepletu) ani žádnou koncertní skladbu. Nikdo nečeká, že bude skládat 5 filmů za rok, ale aspoň 1 projekt ročně pro něj snad není problém. Proto si myslím, že hlavní důvod té dlouhé pauzy je nezájem režisérů a studií o jeho služby, což pravděpodobně může způsobovat Williamsovo neakceptování zrychlující se postprodukce (na druhou stranu, na Mnichov taky neměl moc času a taky to zvládl), protože nevěřím tomu, že jeho hudba v dnešních filmech nemá co říct (má a rok 2005 je toho zářným příkladem).
lokutus Lokutus watch?v=teBV0EoJJY8&t=232 - prodej OST 12.4.2008 12:23 - Pošta (12:19) 5535
Pokud bude posledního Pottera točit Yates, což zatím vypadá, že prej i jo, tak skoro jistě Williams ostrouhá.

Taky zapomínáte na to, že celej systém se radikálně mění. Zrychluje se postprodukce (na což si dřív stěžoval už i Poledouris) a tradiční skladatelé s přístupem one man show tak jsou u řady větších projektů vyřazeni už samotným harmonogramem, na který třeba odmítají z principu kývnout.

Současně i hudební divizi Dreamworks vládne Zimmer, kterej u těch největších projektů studia prosazuje svoje věrný řiťolezi namísto skutečnejch skladatelů, čímž se taky eliminuje řada možných projektů pro skutečný skladatele namísto lemry typu Jablonsky, Zanelli, Orvarsson atd.

Snižují se hudební rozpočty a i u atraktivních projektů někteří skladatelé akceptují nižší honoráře, aby na nich mohli pracovat a nedostal je někdo levnější (Hellboy 2, Frost/Nixon,...).

Takže aby tihle "staříci" mohli pracovat na 5 filmech ročně, museli by se přemáhat jak po stránce finanční a slevovat ze svých nároků, tak současně i makat na daných projektech ve velmi hektickým tempu a není se čemu divit, že jim to za to prostě už nestojí - obzvlášť v 75 je celkem pochopitelný, že i kdyby měl Williams nějaký další nabídky, který pro něj nejsou osobně až tak zásadní a ještě by mu předepisovaly v harmonogramu postprodukce práci s 3 týdenní lhůtou, tak radši projekt rovnou odmítne a hledí si místo toho svýho a svých vlastních starostí (Silvestri).

[ 5010 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt