Jak jsou v záhlaví doporučení a nedoporučení prodejci na eBay, tak by tam měl být (třeba v závorce) uveden důvod proč. Například absolutně nesouhlasím s uvedením jayandmarie mezi nedoporučené, protože mám s nimi ty nejlepší zkušenosti. Jestli je někdo tak hloupý, že pošle v dopise desítky dolarů, ten dopis (nebo jen ty peníze) se ztratí a on kvůli tomu dá negativní feedback prodejci, tak nevím... Chápu, že kupující chce ušetřit za převod peněz a za poštovné, ale musí si uvědomit, že veškeré následky jdou na jeho hlavu. Měl jsem kupce v Itálii, který chtěl ušetřit na celnici za DPH a chtěl balík v ceně 600 Euro pojistit pouze na 30 Euro. Když balík za 14 dní nepřišel, tak mi začal vyhrožovat negativním feedbackem a že chce vrátit celých 600 Euro. To, že ho chtěl pojistit pouze na 30 Euro, to ho nezajímalo. Legrace byla, že za další týden balík obdržel a už se ani neozval. |