Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Hosting     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Modrá je dobrá
zelená je lepší

Lopuch.cz

Povinné ručení
Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Železnice [ŽP: 24 týdnů] (kategorie Doprava) moderuje Kačka III.
Archiv



ŽELEZNICE




AUTA STOJÍ, VLAKY JEDOU


Zde pár odkazů na různé stránky o železnici :


klub železničních cestovatelů
České dráhy
dráhy info


  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help
 Titulek, text příspěvku  
Opište pozpátku následující text bez prostředního znaku: xzmauwz
[ 264 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
smrtka_online smrtka_online Tragéd Fantozzi 16.2.2017 15:58  635
Ale občas je i vtipné, to hnusné pánbíčkářské moravské kapitlistické Desradlo
smrtka_online smrtka_online Tragéd Fantozzi 30.5.2016 14:15  634
To je vůl, ten Desradlo
anonym 22.5.2016 03:49  633
No dobře, přiznám se. Jsem to pořád já, velká a slavná zpičená smrtka_online!! Nějak mne sere, že na mne nikdo nereaguje.
smrtka_online smrtka_online Tragéd Fantozzi 22.5.2016 03:12  632
Desradlo oni tě vymazali z databáze lopuchozmrdů že tu wrajtuješ ty svý stříky takhle anonymně? Nebo eponymně? nebo ONANYmně!?
anonym 22.5.2016 02:06  631
A toho tu moderátoři nechávají?
smrtka_online smrtka_online Tragéd Fantozzi 20.5.2016 21:02  630
Aneb, to je vůl, ten DESRADLO!
desdichado Desdichado Je toho trochu moc - na malýho, chudýho, sirotka. 5.4.2016 02:33 - Odhlášení (15:51) 598
Je to pičus, už tu štěnici někdo zlikvidujte. A nikdy nejel vlakem.
smrtka_online smrtka_online Tragéd Fantozzi 5.4.2016 00:36  597
To je ale vůl, ten Desradlo
desdichado Desdichado Je toho trochu moc - na malýho, chudýho, sirotka. 18.6.2015 04:46 - Odhlášení (15:51) 596
Z Opavy, z Opavy, jede rychlík do Prahy ... Píseň Ivana Mládka z roku 1978 došla po 37 letech naplnění.
jochymek12 10.1.2015 14:21  595
Zrovna jsem našel nějaký nový vyhledávač, kde jsou vlakové a autobusové jízdní řády . Vypadá to, že idos začíná mít konkurenci :)
marshall Marshall Defend forever! 31.8.2014 11:13  594
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/regiony/284590-osobni-vlaky-nadrazim-bubenec-uz-jen-projizdeji/
slarque Slarque Každý tvor má své vlastní - šílenství 11.8.2014 12:53  593
Trochu si přihřeju vlastní polívčičku a nabídnu pár fotek s železniční tématikou z mých cest po světě (mj. Namibie, Argentina a Nový Zéland): odkaz.
desdichado Desdichado Je toho trochu moc - na malýho, chudýho, sirotka. 27.4.2014 15:40 - Odhlášení (15:51) 592
Pendolino srazilo člověka na Orlickoústecku, doprava stála
desdichado Desdichado Je toho trochu moc - na malýho, chudýho, sirotka. 15.12.2013 23:32 - Odhlášení (15:51) 591
Nejpomalejší rychlík jezdí do Brna
desdichado Desdichado Je toho trochu moc - na malýho, chudýho, sirotka. 10.10.2013 15:59 - Odhlášení (15:51) 590
Staré, ale furt pravdivé:Trať 120, úsek Milostín - Žatec
I tento úsek hlavní trati z Prahy na Chomutov chce mít Ústecký kraj bez osobní dopravy. Protože tím klesne zájem o využívání železnice i na těch pár rychlících a protože nákladní doprava po železnici je také již řadu let znechucována, můžeme se nadít pro naprostý nezájem občanů i dopravců zrušení této trati, možná celé. Ale v Ústeckém kraji to už může nastat prakticky kdekoliv. Vždyť tak je likvidována trať ze Straškova na Libochovice, Most - Lovosice, Blatno u Jesenice - Žatec, celé Kadaňsko, Chomutov - Vejprty, Most - Moldava, Děčín - Oldřichov. Je otázkou, proč ještě v tomto kraji vůbec zůstávají nějaké železniční tratě. Stále ještě máme dost místa na další a další dálnice, silnice, parkoviště a k tomu architektonicky i územně úsporné sklady, centra zábavy a obchodu. K čemu lesy, pěkná krajina. Vždyť jen peníze náš život spasí. A teplo přece máme rádi, takže nějakých těch 40 a více stupňů, které nás v takové krajině čekají, nás nerozhází. A změny klimatu jsou přeci nesmyslem a předcházet jim, no to bychom byli už naprosto nesvobodní.
Jde zde o špatně skrytý záměr nahradit železnici silniční dopravou za každou cenu. A to proto, že se zde řeší jen náhrada kolejové dopravy a nikoliv komplexní obsluha tohoto celého regionu s napojením na celou republiku. A to i v tom případě, kdy železnice projíždí v blízkosti obcí a docházka je minimální (jen malá poznámka, v MHD v Praze byla stanovena docházka na 8 minut a u metra to je např. ke vchodu do metra, nikoli na nástupiště, u venkovských oblastí by to tedy znamenalo pěší docházku cca 500 - 1000 m). Zajímavé je křečovité napojení Želče, která vlastně leží přímo na železnici a problém je sem spíš zajíždět po silnici. Je to vše o to absurdnější, že kraj nezajímá časté a kvalitní propojení obcí mimo kolejové trasy, ale chce dávat autobusy tam, kde je železnice. (Přitom provoz jednoho motorového vozu s jedním strojvedoucím je totéž, co autobus, akorát že takový vlak má a při modernizaci může mít i ještě nižší spotřebu). To platí o všech tratích, kde je plánováno rušení osobní dopravy.

[ 264 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
Povinné ručení porovnání REKLAMA

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt