Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Když diskuse,
tak s Lopuchem

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Hudební klub [ŽP: 6 týdnů] (kategorie Hudba) moderují postKF, Antony.
Archiv

V tomhle klubu si budeme povídat o hudbě a různých příbuzných tématech. Třeba o zvuku, který její poslech značně ovlivňuje.
Motto:
"ten vesmír hudby, to je tak neuvěřitelná nádhera.... a pro jednu duši je tento prostor naprosto nekonečný a nevyčerpatelný ... člověk pochytí za život jen mizivé procento (ani ne) té nádhery. A zaplaťpánbů alespoň za to." (puschpull)
Dlouhodobé téma :
Nahrávky, které mne zaujaly, a proč
Další téma se bude točit kolem aktuálního vydavatelského dění :
TIPY na TOP alba 2022
Antony:
FOR ABSENT FRIENDS - Disappear (2022)
GREEN ASPHALT - Green Asphalt (2022)
VITSKÄR SÜDEN - The Faceless King (2022)
REALE ACCADEMIA DI MUSICA - Lame di Luce (2022)
CRIPPLED BLACK PHOENIX - Banefyre (2022)
COSMOGRAF - Heroic Materials (2022)
KING BUFFALO - Regenerator (2022)
NAXATRAS - IV (2022)
LORD VIGO - We Shall Overcome (2022)

puschpull:
CRIPPLED BLACK PHOENIX - Banefyre (2022)
COSMOGRAF - Heroic Materials (2022)
GREEN ASPHALT - Green Asphalt (2022)
SIGH - Shiki (2022)
NAXATRAS - IV (2022)
KING BUFFALO - Regenerator (2022)
GALAHAD - The Last Great Adventurer (2022)
suchos:
VITSKÄR SÜDEN - The Faceless King (2022)
MISCRANCE - Convergence (2022)
SIGH - Shiki (2022)
SEAX - Speed Inferno (2022)
AUTOENESIS - Moon of Foul Magics (2022)
OUT OF THE BEARDSPACE - Like Moths To A Flame (2022)
CB3 - Exploration (2022)
MAJOR PARKINSON - A Night At The Library (2022)
NAXATRAS - IV (2022)
PHANTOM SPELL - Immortal's Requiem (2022)
NEGATIVE PLANE - The Pact... (2022)
LORD VIGO - We Shall Overcome (2022)
MISANTHROPE - Les déclinistes (2022)

Dutch:
VITSKÄR SÜDEN - The Faceless King (2022)
COSMOGRAF - Heroic Materials (2022)
NAXATRAS - IV (2022)
slava:
Jeff Michaels - Space Debris (2022)
LONG DISTANCE CALLING - Eraser (2022)
Brian Eno - FOREVERANDEVERNOMORE (2022)
Camo & Krooked & Mefjus – Overture single (2022)
The SMILE - A Light For Attracting Attention (2022)
Frank Zappa - ZAPPA ’75: Zagreb/Ljubljana (2022)
Richard Müller - Čierna labuť biela vrana (2022)
DUNAJ – Za vodou (2022)
Cécile McLorin Salvant – Ghost Song (2022)
CRIPPLED BLACK PHOENIX - Banefyre (2022)
KING BUFFALO - Regenerator (2022)
GREEN ASPHALT - Green Asphalt (2022)
VITSKÄR SÜDEN - The Faceless King (2022)
Van Morrison - What’s It Gonna Take? (2022)
Vangelis – Juno to Jupiter (2022)
Jean Michel Jarre – Oxymore (2022)
Jan Hammer – Seasons pt.2 (2022)
JETHRO TULL – The Zealot Gene (2022)
Mata Atlântica & Markus Reuter - Retiro e Ritmo (2022)
Markus Reuter, Fabio Trentini & Asaf Sirkis – Truce 2 (2022)
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 12945 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
antony Antony Jsem DR SNOP / Klaun ve věku hudby - Pravda o G.AY klubu hešíků 15.9.2017 19:47 - Seznam klubů (12:35) 16961
Ještě můj názor na nyní hodně diskutovanou novinku S.Wilsona:

Narozdíl od některých alb PORCUPINE TREE jde Wilsonova sólová tvorba mimo mne. To The Bone je hudebně studené, odosobněné, plytké a nevlídné dílo. Strojová tvorba bez duše, rozmělněné stereotypní postupy nudí a otravují. Poslech je veskrze nepříjemný. Zkusil jsem 3x a víc nemusím. S bídou jedna *

Před chvilkou jsem dal ještě jeden pokus. To fakt nejde. Přeprodukovaná monotónní ukňouranost, ble. Nedá se vydržet, tohle album drhne v uších.

Jen tak namátkou pouštím z podobného ranku (pop rock) kapelu RIVERDOGS a jejich album California (2017). Brutálnější kontrast si snad ani nelze představit. Vedle zombifikované Wilsonovy mátohy se najednou objevila hudební radost a život. To je úplně jiné kafe. Pulsující prosté písničky, co přirozeně plynou. Naprostá paráda a pohoda. Je zajímavé, že jejich DR7 v podstatě nevadí, kdežto u Wilsona je DR10 zvukově nesnesitelné. Tož tak..
antony Antony Jsem DR SNOP / Klaun ve věku hudby - Pravda o G.AY klubu hešíků 15.9.2017 16:49 - Seznam klubů (12:35) 16960
suchosS chutí vyslechnuto. Velmi zábavné. Jak mně většinou growling vadí, tak tady nevadí, sympatický chrochtot... Produkce má nepochybně na posluchačské přístupnosti svůj podíl.
suchos suchos Technical Thrash Metal is king 15.9.2017 11:26  16959
jeden z metalovych producentu co umi udelat dynamicky zvuk...

Colin Marston

https://darkdescentrecords.bandcamp.com/album/bringer-of-drought
suchos suchos Technical Thrash Metal is king 13.9.2017 15:48  16958
Dnes jsem po (letech) poslechnul "Dredg - El Cielo".
Vyjimecne dobry progrock s vynikajicim zvukem (DR9).

Pokud neznate, poznejte, pokud znate tak poslechnete ;-)
suchos suchos Technical Thrash Metal is king 11.9.2017 01:06  16957
FDR je urcite skvele. Bohuzel to skoro nikdo nedela.
antony Antony Jsem DR SNOP / Klaun ve věku hudby - Pravda o G.AY klubu hešíků 10.9.2017 18:53 - Seznam klubů (12:35) 16956
Naletěli jsme kdysi všichni. Dnes však je původce problému znám, tudíž se mu dá vyhnout. Když se chce, když posluchač není hlušcem a tupcem, že. Neboť i nadále se mnozí tím zvukovým hounem blaženě krmí, a tím aktivně podporují ničení hudby.

Wilson je v tomhle směru jednou z mála výjimek. Flat Transfer, nebo třeba Full Dynamic Range (Dan Swanö), to je ten správný přístup k vytvoření digitálního masteru. Méně je více. Méně zásahů do masteru, více dobrého zvuku. Ale nemohu nezmínit, že ani Wilsonovy remixy nejsou nic jiného, než deformace pro hlušce.
gilbert Gilbert Bingo Spár - alias Radovan Spárkatý 9.9.2017 17:54  16955
He, na „digitally remastered“ jsem taky kdysi letěl :-) Ono by to šlo, docela dobře to podle mě dělá Steven Wilson – i když často (Close To The Edge například) je lepší stopa označená jako „flat transfer“. A ušetřilo by se.
olias Olias 9.9.2017 15:50  16954
AntonyZaplať pánbu za ten dodatek, hehe..
antony Antony Jsem DR SNOP / Klaun ve věku hudby - Pravda o G.AY klubu hešíků 9.9.2017 14:50 - Seznam klubů (12:35) 16953
Je to marný, ale co chceš dělat jiného, než tu obtížnou bitvu za dobrý zvuk aspoň zkusit podpořit. Protivníci jsou v podstatě všude:
Hudebníci - hlušci a zvukoví tupci. Zvuk je buď nezajímá, nebo mají pocit, že producent a někdo u mixu zajistí automaticky dobrý výsledek. Pokud si to občas mixují a produkují sami, tak to stejně zprasí.
Producenti - zvukoví devianti nejhrubšího zrna. Přísloví kozel zahradníkem dnes zní - producent zvukařem. Vědí, že je to špatně, ale stejně to s chutí udělají zase.
Posluchači - hlušci a zvukoví tupci ještě víc než hudebníci. Hovno v nablýskaném alobalu s nápisem "digitally mastered" zblajznou s chutí. Když je někdo upozorní - žerete hovno!, tak je to třídní nepřítel.
S davem tupců zblblým zvukovými devianty se špatně bojuje.
Ale stejně je to potřeba dělat.

Jo, a výjimky se shora uvedeného existují. V řádu jednotek procent. Zaplaťpámbu za ně.
gilbert Gilbert Bingo Spár - alias Radovan Spárkatý 8.9.2017 16:28  16952
OliasTěchhle rozhovorů jsem absolvoval několik. Je to vždycky stejně marný :-/
suchos suchos Technical Thrash Metal is king 7.9.2017 11:50  16951
ano, vic nahlas = vic cool. to rikaji ti co maji misto usi hovno. a rikaji si hudebni producenti. ve skutecnosti jsou to hudebni teroristi a jako s teroristy by s nema melo byt zachazeno. propichat jim usni bubinky, bez soudu.
suchos suchos Technical Thrash Metal is king 7.9.2017 11:48  16950
SIIILK - Endless Mystery (2017)

moc fajn, pohlazeni pro usi, hudebne i zvukove.
antony Antony Jsem DR SNOP / Klaun ve věku hudby - Pravda o G.AY klubu hešíků 7.9.2017 10:50 - Seznam klubů (12:35) 16949
Ano, o problému všichni vědí, i ti, kteří by ho mohli ovlivnit a vyřešit. Ale pro ně je problém spíš to, že se o problému mluví. Typicky politický přístup. Mají zástupný problém "loudness war", místo pravého původce zla - zničeného zvuku hlasitých digitálních masterů.
olias Olias 7.9.2017 09:53  16948
Včera jsem se na tohle téma bavil se dvěma producenty. Jeden z nich - američan, začal s tím, že digitální master by se měl dělat na základě masteru pro vinyl a ne naopak, jak je celkem běžné. Záměrně jsem mu odpověděl, že nechápu, proč by měl být rozdíl mezi vinylovým a digitálním masterem vůbec a on na to, že digitální může být víc nahlas. Řekl jsem mu opět (hehe), že nechápu důvod, proč by měl být digitální master víc nahlas...

ON - ahaaa...loudness war!

JÁ - Yes, I´m in!
antony Antony Jsem DR SNOP / Klaun ve věku hudby - Pravda o G.AY klubu hešíků 7.9.2017 09:34 - Seznam klubů (12:35) 16947
Myslíš lidi, jejichž přístup k hudbě se dá charakterizovat heslem "shit happens"? Konzumní hudba s konzumním zvukem pro konzumní posluchače. OK, ať si každý z nich baští srágory dle svého šitózního gusta. Blbý ale je, že ten zvuk masivně proniká i do oblastí nekonzumní hudby, kterou ničí.

[ 12945 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt