Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Modrá je dobrá
zelená je lepší

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Zloděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky zloděje edice A (po textové stránce úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 792 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xkiv 17.3.2006 12:00  41
BouchiDa, zmenit na Nbz ~ Nbz.
Coz je mozna i realistictejsi, silnejsi postava bude mit tvari v tvar nebezpeci vetsi sebeduveru, charistatictejsi bude mit vetsi sebeduveru obecne, sebeduvera vede k vetsimu klidu ...

Navic jde o to, ze kdyz ty vlastnosti ze kterych se to pocita budou *pod nulou*, tak se vyhoda prepne na stranu toho, kdo si pocita min jednotkovych vlastnosti.
Proste by se mely porovnavat "fyzikalne" stejne veliciny (ve stejnych jednotkach), jinak vznika bordel - kdyz chces vedet jestli nekam dojedes vcas, tak taky neporovnavas rychlost * cas * pocet vlasu vs. vzdalenost.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 17.3.2006 11:53  40
To samozrejme jsou. A da se s tim snad delat neco jineho nez komplikovat vzorcek?
xkiv 17.3.2006 11:50  39
Nbz vs. Vol: porad jsou to tri poloviny "jednotkove" vlastnosti proti jedne "jednotkove" vlastnosti ...

bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 17.3.2006 08:50  38
Merwin"když má postava dostatečnou sílu a tedy odolnost tak ji zloděj neomráčí ať se snačí jak chce"
Ale ja te porad nechapu.
Proc si stezujes na to, ze postavy s vyssi odolnosti nelze uderem do hlavy omracit pomoci Omracujiciho uderu (obecne je samozrejme omracit lze), tj. ze se v tehle finte haze proti konstante (bez ohledu na silu uderu) a nestezujes si, ze postavy s vyssi Vuli nelze uderem do hlavy dezorientovat, bez ohledu na silu uderu (taky se haze proti konstante), pripadne ze i u zasahu koncetin se haze proti konstante bez ohledu na silu uderu.

Cili jeste jinak. Pokud by se v tehle finte zmenila konstanta 9 treba na Silu zraneni (kterazto by byla v rozmezi Odl+4 az Odl+9), tak by to sice celkem pekne rostlo v zavislosti na sile uderu (a obet by musela hodit na 2k6+ aspon 4 az aspon 9, bez ohledu na svou odolnost), ale bylo by to nesystemove. Musely by se podobne upravy udelat i v PPH, pripadne vsude jinde. A to uz neni jednoducha zalezitost.
merwin 17.3.2006 00:17  37
xKiv: jasně, možná ani nejde o sílu úderu (nikdy jsem nikoho omráčit nepotřeboval, tak v tom nemám dostatečnou praxi), ale spíš se mi nelíbí, že když má postava dostatečnou sílu a tedy odolnost tak ji zloděj neomráčí ať se snačí jak chce (samozřejmě momentálně neberu v úvahu hodně špatnej hod na kostkách, nebo situaci řešenou dle selského rozumu PJ)

Bouchi: taky jsme nad tím přemýšlel, ale u té výdrže mi to přijde správnější ... dovedu si představit hovado, kterému nevadí když do něj někdo buší jakoukoliv silou (a to IMHO výdrž vyjadřuje, vydržet popř. přemáhat bolest, ...), buď ránu ustojí, nebo ho to rovnou zabije (samozřejmě až na vyjímky). Ale ten zloděj by tu šanci mít měl, jak už napsal xKiv třeba díky speciálním chvatům =)

Jak už jsem napsal z reálu nemám vůbec žádné zkušenosti, takže vycházím spíš jen z toho co lze vidět v různých filmech, což samozřejmě není to nejreálnější řešení, ale IMHO ve hrách na hrdiny nevadí když se podobají spíše tim filmům, než realitě.
baso4 16.3.2006 21:13  36
aha, tak to je asi nejaka oprava ta chr/2, to som nevedel, potom je to asi fakt ok, vdaka
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 16.3.2006 20:55  35
Nbz je (Sil+Vol)/2 + Chr/2 plus opravy za odev, doplnky, atd. atp., cili bych to nevidel tak katastrofalne.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 16.3.2006 20:51  34
No, u bezhlaveho utoku mas postih -5 k OC, takze si ho muzes dovolit jen kdyz si jsi dostatecne jisty, ze behem tveho utoku na nekoho zezadu zaroven nikdo nezautoci (treba nevystreli) na tebe.
baso4 16.3.2006 20:49  33
vysluchrozmyslal som nad tym, ze pri vysluchu (hod: Nbz + bonus proti Vol) je asi dost vyhodne pre zlodeja resp. tazko odolatelne (aj bez nasilia), Nbz sa rata z priemeru dvoch vlastnosti a este plus dalsia...vacsinou to bude viac ako Vol vypocuvaneho...nie?
baso4 16.3.2006 20:44  32
zakerne utokytak zmena zakernych utokov sa mi moc nepaci...to sa na prvom stupni oplati ovela viac bezhlavy utok, nie? To +9 bolo tak vela? (2,8-nasobok)
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 16.3.2006 14:39  31
MerwinAle v tech ruznych hodech u soubojaku z PPH se taky prehazouje konstanta nezavisle na zpusobenem uderu.
xkiv 16.3.2006 14:37  30
MerwinNejspis nejde o silu uderu, ale o zpusob jeho vedeni, neco jako Vulkansky nervni stisk ;-p
merwin 16.3.2006 14:29  29
No jasně, ale ta schopnost je u zloděje použitelná hlavně na postavy s malou odolností (nezávisle na úderu, který zloděj dá), jelikož se musí vždy přehazovat past 9, ale ok ... beru to jako záměr.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 16.3.2006 14:24  28
MerwinTo jsi spatne pochopil.
I postavy s vetsi odolnosti lze omracit, ale potrebujes na to vetsi uder (tj. zranit je aspon za radek, standardni situace z PPH). Omracujici uder je vyhodny v tom, ze mas sanci postavu omracit uz pri zraneni za pul radku (do hlavy, samozrejme).
merwin 16.3.2006 14:16  27
53/I/Omračující úderKdyžtak mám jeden dotaz. Je záměr aby postavy s vyšší odolností nešlo omráčit? Dle mě by past měla být závislá na síle úderu a ne na nějaké konstantě.

[ 792 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt