Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Komu se nelení,
tomu se zelení.

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
migel 22.6.2006 10:10  994
for xKivHele xKive, já vím že máš dopré nápady, ale tahle debata už je moc. Všichni se ti tady snažíme vysvětlit, že to stou bariérou není tak horké jakto vypadá a docela se shodujeme, až na tebe, kterýžto ty musíš mít nějáké vítky.
davec 22.6.2006 08:59  993
xKivZapomínáš na to, že pokud máš Bariéru kolem sebe (a platí v tomto případě za zbroj), tak to plazma, o kterém ty tvrdíš, že ho Bariéra nezablokuje, ZABLOKUJE. Nevidím logiku v rozlišování průchodu plazmatu Bariérou v závyslosti na vzdálenosti od osoby sesilatele.
A jenom pro přesnost - Plazma je čtvrté skupenství, tudíž možná nejlepším řešením tohoto problému by bylo, že automaticky zamezíme u Bariéry i průchod vzduchu (prostě to bude absolutně nepropustná blána) a modifikátor Filtr by naopak umožňoval průchod vybraných plynů (ale třeby i tekutin, hmoty a plazmatu - v závyslosti na přání sesilatele). Světlo projde stejně jako doposud, protože tu působí ona dualita světla (částice - vlnění), ale zvuk by neprošel (vibrace hmoty). Legrační by bylo, že pokud by se nastavila jednosměrnost ve směru dovnitř, zvuk ven by prošel, ale zvuk dovnitř ne.
A specifikace Úderu je daleko spíš vytvoření tlakové vlny, než "abstraktní aplikace síly". Takže záleží na prostředí v němž to sešleš.
marcus 21.6.2006 21:40  992
peca_007 : Ne, nepomotal. Ve verzi A je totiž blesk nepřímý ale výboj přímý(u čaroděje), stejně tak u theurga je výboj přímý a mě to nebylo jasné. Navíc mě mátlo to, co je psáno v PJ. (myslím tím to o neexistenci elektřiny apod.) Navíc, i v indexu kouzel je kouzlo H. B. [10] které se mi jeví jako blesk, ale je přímé. Ale to už možná moc lezu do čaroděje.
peca_007 21.6.2006 21:14  991
Marcus [990]: ted jsi to trochu pomotal, ne? "Vím, že theurgův výboj je přímo působící magie, ale čarodějův blesk nikoli a nakonec, pokud se nemýlím, čarodějův výboj je v erratě taky změněn na nepřímou magii." Tedy, ze _neprimy_ caroejuv blesk byl opraven na _neprimy_?

Jinak Vyboj je neprimy vzdy. Stejne jako ohen. Spali te ten blesk. Kazdopadne PJ by to mel odhalit sam podle popisu fungovani kouzla.

jo, a pozor, neni to ta errata (bez erraty), ale jsou to ta errata (bez errat).
marcus 21.6.2006 20:27  990
Mimochodem, jaký je rozdíl mezi bleskem a výbojem? Vím, že theurgův výboj je přímo působící magie, ale čarodějův blesk nikoli a nakonec, pokud se nemýlím, čarodějův výboj je v erratě taky změněn na nepřímou magii.
xkiv 21.6.2006 17:09  989
Blesk se myslim vetsinou uvadi jako -Zeme nebo +Vzduch, kazdopadne to neni pevna hmota ani tekutina.

A ten "naprogramovany" seznam je spravna myslenka - nerozsiruje se ale (alespon v hlavnich rysech) v zakladni formuli, nybrz pridavanim modifikatoru (zrovna jedy a jine osklive vzduchem prenasene latky mi neprijdou jako vyjimecna situace).
Protoze, priznejme si to na rovinu, je daleko jednodussi proste mit seznam a ten rozsirovat, nez pri kazdem rozsireni znova optimalizovat program, aby se vesel do co nejmensi Narocnosti.
Nemluve o tom, jak narocne by to bylo na studenty.
noir 21.6.2006 16:55  988
Co je blesk, je těžké říct, bo elektřina neexistuje, takže co je blesk vlastně nevíme...
noir 21.6.2006 16:55  987
xKiv: Prostě bariéra má naprogramován seznam toho, co může ublížit-když to potká, tak to vyhodnotí. Protože je to kouzlo staré, ale inovované, zkušenosti jeho autorů mu ten "program" udělají tak dobře, že až na výjimečné situace, neselhává.
xkiv 21.6.2006 16:50  986
NoirVzduch je taky hmota, presto (bez Filtru) volne prochazi.
Plazma je podle me pro barieru jenom forma plynu.
Uder (vsimni si, ze jsem specifikoval carodejuv Uder - theurguv je proste "abstraktni" aplikace sily) je vzduch.

Hranice nemuze byt tam, kde ji kouzelnik (ted) chce mit, bariera podle me neni ani zdaleka tak chytra (navic by to spojeni muselo byt obousmerne - nejenom ze theurg vidi jenom jednim smerem, jeste muze odejit a usnout).
Mozna si ji muze nastavit pri seslani, bude to pak asi odviset od jeho zkusenosti.
noir 21.6.2006 16:43  985
xKiv: Hranice je tam, kde ji chce kouzelník mít. Vůbec mi nevadí, kdyby měl nějaké podvědomé spojení s bariérou a říkal jí, co projde a co ne.
že pravidla pořádně nepopisují typy energií a projevy magie je IMHO velký problém, nicméně blesk a ohnivá koule jsou žhavá plazma, neboli hmota, ne? Uder? Netusim, pravidla o tom mlci. Ale je to asi neco hmoneho, protoze to cil odzduchne-jako by do nej narazilo auto. Autu bariéra zabrání, tka proč ne Úderu?
Nekomplikoval bych to ještě víc, než už to komplikované je...
xkiv 21.6.2006 16:33  984
NoirA k cemu jim bude, ze je bariera prorazitelna, kdyz kvuli tomu budou treba minutu skoro nehnute stat na miste (a schytavat to)?

No ale jinak - bariera ma zjevne nastavene nejake "podminky aktivace", ktere za normalnich okolnosti (bez modifikatoru) nechavaji projit cast svetla, plyny (a tim i zvuky, jakozto pohyb plynu), ...?
Zastavi jakoukoli pevnou hmotu a tekutiny (vodu).
(Zkusi zastavit silnejsi vitr? Kde je hranice?)

Bariera je "chytra", ale ne zas moc - nepozna od sebe ruzne druhy plynu, pritele od nepritele, ...

Dal - co je ohniva koule? Co je carodejuv Uder? Co je blesk?
Co z toho nemuze projit - a proc?
xkiv 21.6.2006 16:25  983
MigelFiltr:
Mas pravdu, je to tam (a z toho plyne, ze Bariera je "chytra", vybira si, co projit necha, i kdyz ne podle umyslu, ...).

Barva:
Zakladni bariera *neni* pruhledna (na to je potreba Neviditelnost), je jenom polopruhledna (a sediva).
Pruhlednost *neni* vlastnost barvy.
noir 21.6.2006 10:01  982
xKiv: Je to nesmysl. Zbytečně to komplikuješ-bariére je v tvém podání prorazitelná, což se každý dozví, takže je zbytečná (proti profíkům), tedy by neexistovala. ALe ona jako kouzlo existuje.
Navíc je to ZCELA nehratelné-strávit hodinu prorážením jedné bariéry (t.j. řešit tlaky, tahy, způsoby vzniku energie apod) je nudné, herně nezajímavé a zbytečné.
Nejlepší je IMHO brát to tak, že je to magie, takže si bariéra odkloní, co chce-tedy veškeré fyzické projevy-od firebalu, až po šíp nebo padající kmen.
migel 20.6.2006 18:15  981
peca 974No taky mě to napadlo, ale to by znamenalo vypočítat, jak lehké a jak rychlé předměty jí proniknou a které ne, navíc takový silový štít dokázal zastavit nastavený na neslabší výkon i vydechnutý jed...
migel 20.6.2006 18:06  980
xKiv 967 Poslední odstavec:
Rozhodně s tebou v tomto nesouhlasím, v pravidlech, jestli se npletu, je napsáno, že bariéra normálně vyměňuje vzduch vnitřku s okolím, proto je tam taky jeden modifikátor, který jak se tam píše je zkonstruován na filtraci daného vzduchu, pokud ten vzduch je nasycen nějákým jedem. Vidět je z ní z toho důvodu, protože jako základní formule má barvu průhlednou, atd...
Leticí koule ohně je věc, kterou na své dráze můžeš do ruky uchopit, tzn., že když jí dáš do dráhy ruku, popálí tě, a ještě na tebe bude určitou silou tlačit.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt