Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Diskuze na Lopuchu,
pohlazení na duchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
gran 5.11.2008 14:05  2760
Dajen: Přímo určitě ne. Ale tyto vazby jsou často přinejmenším zčásti vazbami víry. A většina těch lidí věří nejspíše v nedotknutelnost a božkost krále... ;)
dajen 5.11.2008 11:41  2759
Pecka123 [2755]: Ohledně napadání estabilishmentu - jak říká Jena - je to "pojištěno" tím, že králové zpravidla bývají na relativně vysoké úrovni, takže získat na ně průnik nezvládne jen tak někdo.

Co se používání těchto schopností na pomocný personál týče (s cílem uškodit králi), no po pravdě to asi nijak extra pojištěno není. Na druhou stranu theurgům (aspoň u nás na VUT) je vštěpován od mládí jakýsi kodex cti, takže takovým způsobem by nikdo normální a příčetný nikdy nepostupoval. Samozřejmě vždy se najdou pomatenci, kteří se o to mohou pokusit, ale to už je život. Nic není nikdy 100%ní.

Gran [2756]: Mno ale pokud vím, tak u duší inteligentních tvorů počet citových vazeb k nim vedoucích nijak neovlivňuje obtížnost jejich napadení mentálním soubojem. To ovlivňuje jen úroveň daného tvora.

Apexx [2757]: Haha, ex čaroděj promluvil, což? :-) Milý Apexxi, kdyby jsi sledoval naši debatu pozorněji (a nikoli pouze povrchně, jak je u vás čarodějů obvyklé), věděl bys, že se jsme se s Peckou bavili o organizaci theurgů. Proto mi v odpovědi na Peckův dotaz, jak jsou theurgové organizováni přišlo již nadbytečné opakovat , že nevýznamnější organizací theurgů v našem regionu je VUT. Rozhodně jsem tím neměl na mysli nejvýznamnější organizací vůbec. Já (na rozdíl od některých mých kolegů) uznávám význam a vliv Severních věží magie. Takže nikoli zaslepený theurg, ale vztahovačný čaroděj :-))) (no offence)

Ad Lofondon: Já myslím, že proběhla. Bylo to těsně před koncem té soutěže v podzemí, kde se Lofondon se svými démony vydával za porotu a získal tak ode mě tu helmu nebo co to bylo. Pak, než stihl seběhnout dolů před opravdovou porotu a lhát jim o tom, že helmu získal sám, jsem ho výbojem zasáhl (uznávám nejsem si jist, jestli to bylo do hlavy) a ta helma se skutálela po schodech dolů. Takhle nějak to bylo. Určitě si pamatuju, že jsem hned krátce poté ověřoval v duševním světě, jestli je opravdu mrtvý, nebo opět přežil a tys mi potvrdil, že přežil.

Jena [2758]: I ty, Brute?! :-)))
jena 5.11.2008 10:18  2758
To Pecka123: No, ke králi se asi dá docela snadno dostat, s tím souhlasím, ale už ne tak snadno ublížit. Když vyjdu z předpokladu, že takový král asi nebude na první ani druhé úrovni - tak potom získat v mentálním souboji nějaký rozumný průnik s postihem -10 je možné jen pro osobu na skutečně vysoké úrovni. Řádově 15 a výš. A takových u nás zas tolik není.

No a když se velmistr theurgie na 18. úrovni rozhodne na dálku uškodit komukoliv, no tak se mu to zřejmě povede. To je asi v pořádku.

Já to říkám pořád, že theurgové jsou nebezpečná pakáž :-)))
apexx 5.11.2008 10:06  2757
Chtěl bych upozornit, že Dajen se trošku moc naparuje. To že Vysoké učení theurgiocké je nejvýznamější organizací může prohlásit jen zaslepený theurg. :-)))

To Dajen: Ač napínám paměť co nejvíc, tak na druhou smrt Lofondona si nevzpomínám. Myslí, že rozhodně neproběhla. Ten dekapitovaný byl nějaký chudák před hospodou. Takže LOFONDON FOREVER! Možná.

gran 5.11.2008 08:28  2756
Teď nevím, jestli je to otázka Orbu, nebo přímo pravidel (už jsem si je dlouho nepročítal), ale čím víc vazeb vede k Odrazu, tím je Odraz silnější (počkat, už si vzpomínám - ano, je to v pravidlech dle mechanik pro víru) a je tedy těžší ho napadnout.
pecka123 5.11.2008 01:13  2755
DajenJasně. A jak je to tam pojištěné proti Manipulaci s Citem? Tedy myslím proti pokusům napadat stávající establishment. Přece jen, kdo je zvědavý, aby kuchařky přidávaly králi do jídla mochomůrky, jen proto, že jim někdo z dálky naformátoval mozek?

Co je na démonologii tak nebezpečného?

Ještě jsem se chtěl utvrdit, jestli uvažuju spárvně: každý člověk v zemi ví, kdo je král, je k němu loajální nebo ho nemá rád. Takže každý člověk má ke králi citovou vazbu. Takže ke králi může vést klidně několik set tisíc nebo milionů citových vazeb. Dá se k němu tedy docela snadno dostat a případně mu uškodit.
dajen 4.11.2008 20:47  2754
Pecka123 [2752]: Tssss! :-) Takoví pomatenci musí být zastaveni za každou cenu :-)

Já uznávám důležitost všech tří oborů, byť přiznávám, že démonologie je z nich nejkontroverznější i obecně nejnebezpečnější. Už jen proto by se jí měly věnovat jen duševně zdravé a vyzrálé osobnosti.
Osobně se specializuji jak na formule, tak na mentální praktiky.

Mno ohledně organizace - v našem regionu je nejvýznamnější organizací Vysoké učení theurgické. Je to prestižní univerzita, na které mám tu čest pracovat jako odborný asistent - učím theurgický potěr základům astrálních praktik, mentálních cvičení, umění koncentrace a procvičování paměti.
Jinak nějaká společná organizovaná obrana nebo něco na ten způsob asi neexistuje, ale jsem přesvědčen, že kdyby někdo začal páchat nějaké nepravosti ve větším měřítku, bude proti němu účinně zasaženo. Co se vedení válek týče, tak magie se používá spíš výjimečně, spíš jako podpora nebo hlavně v případě theurgů jako informační či výzvědná služba. A často také jako spojaři (telepatie pomocí mentálního souboje).
gran 4.11.2008 18:34  2753
WolfiNejméně...

;)
pecka123 4.11.2008 18:27  2752
DajenNevymýšlej si, šikanuješ ho jen kvůli jeho odlišným politickým názorům na využití magie :-). Dobře, uznávám, že jeho metody jsou občas trochu kontroverzní, ale vždyť on chce jen přinést lidstvu vědecký pokrok, mír a prosperitu.

Co je podle tebe nejdůležitější theurgický obor? Tipnul bych skládání formulí, což tomu chlápkovi někdy zhruba po tom Výboji už muselo začít docházet...

Pokud jde o mě, jsem přesvědčený, že to jsou mentální praktiky. Mimochodem, jak jsou na Linelflorenu organizovaní theurgové? Máte tam nějaký systém společné obrany, abyste bránili případnému páchání neplechy cizími theurgy? Vedou se války s nasazením magie nebo zcela bez? Jsou deviantní jedinci státem sledováni?
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 4.11.2008 18:15  2751
Hmmm, takže Voldemort byl na 17. úrovni...

;)
gran 4.11.2008 17:21  2750
Pecka123Ano, s tím, že dodávám, že by se to netýkalo pouze Hraničáře... konkrétní příklady mě ale žádné nenapadají, přestože jsem si téměř jist, že u stávajících povolání se najít dají (a o těch chystaných mluvit nemá zatím smysl .)).
dajen 4.11.2008 15:41  2749
Pecka123 [2747]: Mno to je zásluha spíš Pavla Medka, který pro Albatros všechny díly HP překládal a nebál se místo pouhého přebírání tvořit nové názvy (famfrpál, viteály, Nebelvír, Havraspár, Zmijozel, Mrzimor, Brumbál, Lenka Střelenka Láskorádová a mnoho a mnoho dalších).
dajen 4.11.2008 15:37  2748
Pecka123 [2747]: No zaujatý... kdo by nebyl. Když si na tebe nějaký pomatený theurg zasedne jenom proto, že neuznáváš démonologii za nejdůležitější theurgický obor a nesdílíš jeho názor, že theurgové by měli vládnout lidem a celému světu a kvůli tomu ti unese sestru a nechá ji posednout démonem, který ji málem promění v rohatou zrůdu s pařátama a tak, dále způsobí smrt tvojí věrné a nevinné přítelkyně z družiny a pak si dovolí přežít (byť v jiném těle) svou vlastní smrt a dál znepříjemňuje život tobě i tvým přátelům, pak bys byl taky zaujatý! :-))) Ne, Lofondon si můj soucit určitě nezaslouží!

Mno, což o to, to bych všechno mohl, ale to by to příslušný PJ musel mít všechno vymyšlené. A těžko to zkoušet a otravovat s tím PJ dřív, než v dobrodružství, které se bude Lofondona zase týkat. Stejně jsem přesvědčen, že až nadejde čas, Lofondon si mě najde sám. Pak to skoncujem jednou provždy - buď já nebo on.
pecka123 4.11.2008 14:45  2747
Jena

Uherské hradiště je od Prahy daleko, kdybyste vyskytovali tady někde kolem, tak by to určitě bylo zajímavé. Btw. Rowlingová obohatila slovní zásobu o několik užitečných slov, za to jí rozhodně dík. (za všechny viteály, mudly a podobně).

Gran

Nádhera. Představil bych si to tak, že každá vazba duše-tělo obsahuje 1 mag přirozené mageenergie. Pokud se přerazí, mag se uvolní. Pokud theurg vytvoří novou vazbu, jeden "volný" mag se naváže, není-li k dispozici, vazba nevznikne. Hraničář umí pracovat jen s magenergií, která není vázaná ve vazbách.

Dajen

Ty jsi proti tomu chudákovi trošku zaujatý. I šílení temní mágové mají právo na náš soucit :-). Jinak souhlas, postavy by měli žít v dynamickém světě a jejich vliv na něj by úměrně jejich schopnostem měl růst.

Zkus, jestli se od jeho těla občas nevytvoří nějaká strukturální vazba k nějakému tvorovi v okolí (on se nejspíš občas na nějakou veverku nebo něco podobného podívá). Nebo jestli nejsou na jeho duši nějaké citové vazby. Potřebuješ najít duši nějakého tvora, nabourat se mu do smyslů a zjistit, jak to kolem vypadá. A do vzpomínek (to asi jen lidských), vytáhnout z něj, kde se narodil atp. S trochou trpělivost a otravování PJ nějaké indicie dostaneš, aby sis na něj mohl došlápnout.
dajen 4.11.2008 14:19  2746
Gran [2742]: Moc pěkné, to se mi vážně líbí! :-)

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt