Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Něco navíc v zeleném?
A proč ne...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 18:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
dante_the_blue 18.3.2006 18:14  23
Moc jsem se nikdy o bojovnika nezajimal, sermire obzvlast, ale s nastupem nove hry se plno zmenilo a tak mam par dotazu, urcite davno resenych. Ve finte Prilozeni dyky na krk je potrebna prevaha 7, to je docela ok, odkryti 9 v edici A...nicmene odkryti 3 v erratach, coz mi osobne prijde hodne silne. Je to tak spravne, nebo je to nejaka chybka?

A pak finta streh s "necim" ...je mozno ji v zasade pouzivat kdykoliv a nic se tim neriskuje, ze? (korat nemoznost pozuit jinou fintu) Jen je zvlastni, ze funguje obracene...tedy, kdyz ma protivnik prevahu a mel by obecne tedy v tom kole lepe reagovat, v pripade ze mu bojovnik uskoci dostane od nej nejspis slupku +2. Zatimco kdyby na tom s prevahou protivnik byl hure, nemohl by si bojovnik vuci nemu tenhel bonus pricist, protoze bojovnik by musel utocit drive nebo...chapu tak tu fintu...neutocit vubec, nebot ceka na protivnikuv utok. Ale jakmile protivnik zautoci a bojovnik treba uhne, bojovnik se toto kolo uz na radu nedostane (hral drive) a tim padem bonus nema sanci vyuzit. Pouze pokud by mohl v dalsim kole... . Ale zvlastne to vypada s tim, ze kdo ma nizsi hod na boj, vyjde z toho lepe.

Jestli jsem zase neco elementarniho nepochytil, tak se omlouvam za obtezovani >]
kain 18.3.2006 15:25  22
baso4Myslim, ze mas pravdu. Protivnik (pokud teda nehodla prchnout a chce bojovat) se radsi vzda krytu nez sveho utoku. Je to tusim zrovna vyrazeni zbrane kyjem - dobre pouzitelne na nekoho kdo uz z boje ustupuje;-)
baso4 18.3.2006 15:06  20
kryt zbranou a fintypri niektorych fintach je potebné získat nad protivníkom prevahu a okrem toho je potrebné, aby sa super branil zbranou, co podla mna nie je velmi caste (radsej sa vzdam krytu, ako utoku). Potom teda nie je ani caste ze by sa takato finta bojovnikovi podarila. Co si o tom myslite?
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 17.3.2006 21:04  19
KainJa jsem ty postavy nahodil do simulatoru souboju a ani zdaleka to nebylo vyrovnane, bojovnik vitezil nad zlodejem v pomeru 3:1 (pravda, musel jsem odhadovat vuli a ochranu zbroje, tak jsem jim dal spravedlive obema stejnou).
kain 17.3.2006 19:28  18
DodoJa mam proste takovej pocit ze bojovnik by nemel mit v ovladani zbrani konkurenci - mel bych jich umet nejvic a nejlepe. Zlodej by IMHO nemel byt v boji zblizka pro bojovnika (pro jakykoli archetyp) zadnou konkurenci. Zakerne ze stinu, improvizovanymi zbranemi, vrhanim a strelbou to jo. Ale ne sami dva v arene...
dodo 17.3.2006 19:02  17
KainPřečti si schopnosti u barbara a pochopíš :-)
kain 17.3.2006 18:58  16
DodoDODO: Ukrývání: ano, ale k čemu mu to je proti takovému bojovníkovi?

Myslim ze pokud je zlodej stejne dobry pri souboji jako bojovnik je to dost podivne...a kdyz jeste umi dalsi schopnosti, ktere muze vyuzit jinde je to jeste podivnejsi
dodo 17.3.2006 18:20  15
NoirSmysly: ano, 9 (včetně těch bonusů za schopnosti).
Ukrývání: ano, ale k čemu mu to je proti takovému bojovníkovi?
Nerad bych tu postoval staty toho zloděje, takže jestli je zájem, můžu poslat na e-mail wordovský sheet.
Řekl bych spíše vyrovnané, Kysa měl hlavně v tom prvním duelu nehoráznou smůlu a v podstatě mu nepadlo číslo větší než 6. Ve druhém duelu se to zlepšilo, měl v průběhu těch asi tak 15-20 kol i nějaké ty desítky a jedenáctky a jednou asi 14 (na obranu).
noir 17.3.2006 18:12  14
Hm, takže to bylo vpodstatě zase vyrovnané, ba dokonce spíš pro zloděje. Hm.
Zloděj neměl žádné jiné schopnosti? To je pravda jen z jedné strany, určitě měl brutálně vysoké smysly (předpoklad pro vyšší Bč), uměl se ukrývat a tak, ne? Přece mu těch o dvanáct míň profibodů zase tolik neubralo, oproti mému "starému" modelu.
dodo 17.3.2006 12:36  13
Spisi 7, Bouchi 8Ten férovej souboj jsme nakonec na srazu PJ provedli, bylo to Skřetí zloděj (staty s dýkou BČ:+12, ÚČ:+11, OČ:+6(+11), ZZ:+12) na jedenácté úrovni proti skurutímu Barbarovi 8/Bijci 3 (staty s píkou BČ:+18, ÚČ:+8, OČ:+8(+11), ZZ:+9). Nejdřív si vzal Kysa bojovníka a já zloděje a zloděj zvítězil bez ztráty kytičky, pak jsme si postavy vyměnili a bojovník ubil skřeta s cca polovinou svých čtverců v mřížce ještě nepoužitých. Souboj ukázal následující věci:

a) Kysa má neskutečnou smůlu při hodech kostkou. Tolik trojek a čtyřek na 2k6+ jsem už dlouho neviděl. :-)
b) ani jednou v obou soubojích dohromady se nepovedlo zloději získat převahu. Byl tím odstavený od všech svých fint, co za něco stojí a dají se použít ve fér souboji tváří v tvář.
c) naopak bojovník mohl vcelku neomezeně používat fintu hluboké zabodnutí, takže v případě zásahu si házel na zranění soupeře 2k6+
d) při tvorbě toho zloděje nezbyly body na investování do jakéhokoliv jiného směru vývoje než je boj. Zloděj neumí lézt po stěnách, vyjednávat s lidmi, krást, neumí prostě nic jiného než bojovat.
e) Souboj rval velmi dlouho.
f) Ani jednou nedošlo k zásahu nějaké jiné části těla než je "trup". Na odolávání zranění naopak zloději padala na kostkách neskutečná čísla (kolem desítky), takže to ustál, jinak by to bylo rychlejší. Bojovníkovi naopak na odolání padala pravidelně čísla kolem 4 a stejně mu to stačilo.

Jestli jsem nějakou zajímavost vynechal, klidně mě doplňte. Dodávám, že bojovník byl postaven na to, aby si zloděj nezafintil. Ozbrojit ho jinou zbraní, třeba obojručákem, byly by staty zhruba adekvátní těm zlodějovým, s jen mírnou převahou v BČ.
dodo 17.3.2006 12:15  12
xKiv1) ano, dá se vyhlásit i kdykoliv během kola, tedy i potom, co jsem se už pohyboval, ale kdykoliv nahlásím ústup, zrušil jsem tím své ostatní pohybové možnosti, pokud už nebyly vykonané předtím. Nemohu například nahlásit útok, po něm ústup, posunout se o 2 metry dozadu a pak o 5 metříků poodejít někam jinam. Alespoň si to tak vysvětluju, ale možná se pletu.
2) pravda, v pravidlech je tedy napsáno 2 metry (vic podle velikosti, že by menší nemuseli ustupovat tolik tam není, ale je to logické)

Jo.
xkiv 17.3.2006 11:54  11
DodoUstup nahrazuje pohyb? Nemam kompletni Bcka, ale
1) Da se vyhlasit kdykoli behem kola, tedy i potom, co uz jsem se pohyboval
2) je jenom o 2 metry (vic/min podle velikosti ucastniku boje)

Ten fajt co jste vcera delali je ten, na ktery se odkazuji Bouchi [8]?
dodo 17.3.2006 02:03  10
baso4No, tak ustupovat se dá s jakoukoliv jinou akcí mimo nátlaku a bezhlavého útoku, tedy i se soustředěním na obranu. Ústup je totiž taková skrytá pohybová akce nahrazující pohyb v kole.
baso4 16.3.2006 21:11  9
bojovnik a zlodejja hram za zlodeja (sice nie velmi bojoveho) a bojovali sme proti vlkom spolu s tromi bojovnikmi. Ja som mal jediny problem - ci sa da zaroven sustredit na obranu a ustupovat. Bojovnici ich potom zabili. :)
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 16.3.2006 19:48  8
spisiTak jeste jednou.
Bojovnik ma pomalejsi rozjezd a postupne se to (vuci dovednostnim povolanim) srovna.
Na 21. urovni muze mit zlodej 16 schopnosti zvladnutych na maximum.
Bojovnik muze mit 12 na maximu, plus bonus 3-6 k Boji, plus aspon 3-4 fyzicke dovednosti na III. stupni "zadarmo" (tj. za usetrene body, kdyz dostane ty zbranove zadarmo pri prestupech).
Co se tyce toho "jenom o pricku", uvidime zitra - dneska bude dalsi z testovacich souboju.
Nehlede k tomu, ze souboj 1 bojovnik proti 1 zlodejovi je okrajova situace - chtel bych toho zlodeje videt v houfu nepratel. Co se me tyce, radsi bych mel v boji po boku postavu, ktera nejen dokaze dobre bojovat sama, ale jeste jen tak "mimochodem" pomuze i mne, kdyz je zrovna potreba.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt