Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Diskuze na Lopuchu,
pohlazení na duchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 18:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
pardgalen 21.3.2006 16:32  58
Mam tady jedno prislovi na ktere jsem narazil v knize Staroveke cinske zbrane.

Sto dnu treninku s holyma rukama, tisic dnu treninku s kopim a deset tisic dnu treninku s mecem.

Tohle mi neprijde jako rychly rozjezd.
aranka 21.3.2006 16:31  57
re: Aranka35 : samozřejmě, omlouvám se, měla sem si to přečíst pořádně...
aranka 21.3.2006 16:30  56
Tady de ale právě o ten začátek... a konec... je snadný naučit se aspoň něco z karate, praštit někoho přes hlavu zvládnu i já... ale odemknout zámek je poměrně složitá činnost (zejména pak bez klíče) a vyžaduje to docela dlouhej trénink...
dodo 21.3.2006 16:22  55
spisi:-)
Dovolím si oponovat.
Dobře, vezmeme reálný svět:
Kolik si myslíš, že budeš potřebovat času, aby ses stal v karate nejlepším na světě nebo se mezi nejlepší zařadil? (řekněme aby ses dostal na olympiádu a dokázal dojít mezi nejlepších 10) Pro běžného člověka je to IMHO nepředstavitelné a pro většinu lidí nedosažitelné. Naučit se dobře otevřít zámek nebo naučit jednoduchou mentální praktiku může být mnohem jednodušší. Viz množství zlodějů, co nám tu po světě běhají, a množství těch, kteří dělají jógu nebo tai-chi. Naučit se dobře bojovat, byť jen s jednou jedinou zbraní, není ani trošku jednoduché.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 21.3.2006 16:19  54
PardGalen [53]: Ja tusil ze te to rozesmeje.
pardgalen 21.3.2006 16:18  53
spisiJa tusil, ze to bude neco takoveho. Ani nevis jak jsi me ted rozesmal.
spisi 21.3.2006 16:16  52
PardGalenProtoze je to nejlehci jen mlatis nebo systematicky mlatis zatimco jine povolani delaji narocnou psychyckou praci(aspon nektere).
pardgalen 21.3.2006 16:10  51
spisiProc by se mel bojovnik na zacatku rozvijet nejlepe?
spisi 21.3.2006 16:06  50
pecaStale to ale nevyhovuje moji predstave ze bojovnik sa rozvija na zacatku nejlepe (co mi logicky sedi). Inak sem s tim uz skoncil dobra mozeme zacat s fintami i kdyz zatim nemam konkretni navrh, popremyslim nad nimi.
pardgalen 21.3.2006 15:14  49
Muzeme premyslet i nad novymi schopnostmi. .o)
peca_007 21.3.2006 15:14  48
Migel [47]: Mas pravdu. Zacni, alespon se dockas konecne nejakeho vyladeni :-)
migel 21.3.2006 15:07  47
Co kdybychom začali přemýšlet na nových fintách, myslím si že to bude užitečnější než kecat o tom proč se bojovník tak pomalu rozvíjí. Protože si myslím že nejvězší síla bojovníka se skrývá v jeho fintách a schopnostech. Howk
peca_007 20.3.2006 23:41  46
peca_007 [45]: A cely prispevek jsem smolil tak dlouho, ze uz jsem zapomnel, proc jsem to vlastne zacal psat. Sorry, pokud to nekdo odtusite, klidne muzete psat :-)
peca_007 20.3.2006 23:40  45
spisi [43]: Asi by bylo mozne a relativne snadne pripravit archetypalni rozvoj zlodeje. Proste bys sis vytycil nejakych 6 (nebo jiny prihodny pocet) archetypu zlodeje. Kazdy archetyp by mel predstavovat vyznacny rys poolani. Asi nejlepe by se dal rozdelit na jednotlive typy, napriklad: negativni (zly), pozitivni (dobry), usporadany (zakonny), zmatecny (chaoticky), klidny (pomaly) a tekavy (rychly). Podle toho rozdelit skupiny dovednosti, eventuelne vytvorit pro kazdou skupinu primo archetyp. Nakonec stanovit rozvoj pro kazdy stupen archetypu. Tim vlastne predelas dovednostniho na archetypalniho a zabranis hraci v kombeni. Obracene, tedy z archetypalniho rozvoje udelat dovednostni, je to IMHO mnohem narocnejsi. Nejtezsi asi je, udelat rozvoj povolani podle hrani se skrytymy mechanismy. To se podle me moc knvertovat neda.

Kdychom si tedy dali tu praci a predelali bojovnika na dovednostni a zlodeje na archetypalni rozvoj postavy, zrejme by se potize s rychlosti rozjezdu zcela otocily. Hrac dovednostniho bojovnika by si mohl nakombit jednostranne zamereneho typka a naproti tomu, hraz archetypalniho zlodeje by si jen vybral archetyp, ktery mu prideli pevne dane nove schopnosti.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 20.3.2006 20:51  44
spisi [43]: Vsak o tom celou dobu pisu. Archetypovy rozjezd je pomalejsi nez dovednostni.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt