Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Hosting     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Zelený je lopuch,
fotbal to je hra...

Lopuch.cz

Povinné ručení
Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 6.2.2008 10:34


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu. Práva vám může přidělit moderátor klubu. Požádejte ho v soukromé poště.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
dodo 17.3.2006 17:20  15
NoirSmysly: ano, 9 (včetně těch bonusů za schopnosti).
Ukrývání: ano, ale k čemu mu to je proti takovému bojovníkovi?
Nerad bych tu postoval staty toho zloděje, takže jestli je zájem, můžu poslat na e-mail wordovský sheet.
Řekl bych spíše vyrovnané, Kysa měl hlavně v tom prvním duelu nehoráznou smůlu a v podstatě mu nepadlo číslo větší než 6. Ve druhém duelu se to zlepšilo, měl v průběhu těch asi tak 15-20 kol i nějaké ty desítky a jedenáctky a jednou asi 14 (na obranu).
noir 17.3.2006 17:12  14
Hm, takže to bylo vpodstatě zase vyrovnané, ba dokonce spíš pro zloděje. Hm.
Zloděj neměl žádné jiné schopnosti? To je pravda jen z jedné strany, určitě měl brutálně vysoké smysly (předpoklad pro vyšší Bč), uměl se ukrývat a tak, ne? Přece mu těch o dvanáct míň profibodů zase tolik neubralo, oproti mému "starému" modelu.
dodo 17.3.2006 11:36  13
Spisi 7, Bouchi 8Ten férovej souboj jsme nakonec na srazu PJ provedli, bylo to Skřetí zloděj (staty s dýkou BČ:+12, ÚČ:+11, OČ:+6(+11), ZZ:+12) na jedenácté úrovni proti skurutímu Barbarovi 8/Bijci 3 (staty s píkou BČ:+18, ÚČ:+8, OČ:+8(+11), ZZ:+9). Nejdřív si vzal Kysa bojovníka a já zloděje a zloděj zvítězil bez ztráty kytičky, pak jsme si postavy vyměnili a bojovník ubil skřeta s cca polovinou svých čtverců v mřížce ještě nepoužitých. Souboj ukázal následující věci:

a) Kysa má neskutečnou smůlu při hodech kostkou. Tolik trojek a čtyřek na 2k6+ jsem už dlouho neviděl. :-)
b) ani jednou v obou soubojích dohromady se nepovedlo zloději získat převahu. Byl tím odstavený od všech svých fint, co za něco stojí a dají se použít ve fér souboji tváří v tvář.
c) naopak bojovník mohl vcelku neomezeně používat fintu hluboké zabodnutí, takže v případě zásahu si házel na zranění soupeře 2k6+
d) při tvorbě toho zloděje nezbyly body na investování do jakéhokoliv jiného směru vývoje než je boj. Zloděj neumí lézt po stěnách, vyjednávat s lidmi, krást, neumí prostě nic jiného než bojovat.
e) Souboj rval velmi dlouho.
f) Ani jednou nedošlo k zásahu nějaké jiné části těla než je "trup". Na odolávání zranění naopak zloději padala na kostkách neskutečná čísla (kolem desítky), takže to ustál, jinak by to bylo rychlejší. Bojovníkovi naopak na odolání padala pravidelně čísla kolem 4 a stejně mu to stačilo.

Jestli jsem nějakou zajímavost vynechal, klidně mě doplňte. Dodávám, že bojovník byl postaven na to, aby si zloděj nezafintil. Ozbrojit ho jinou zbraní, třeba obojručákem, byly by staty zhruba adekvátní těm zlodějovým, s jen mírnou převahou v BČ.
dodo 17.3.2006 11:15  12
xKiv1) ano, dá se vyhlásit i kdykoliv během kola, tedy i potom, co jsem se už pohyboval, ale kdykoliv nahlásím ústup, zrušil jsem tím své ostatní pohybové možnosti, pokud už nebyly vykonané předtím. Nemohu například nahlásit útok, po něm ústup, posunout se o 2 metry dozadu a pak o 5 metříků poodejít někam jinam. Alespoň si to tak vysvětluju, ale možná se pletu.
2) pravda, v pravidlech je tedy napsáno 2 metry (vic podle velikosti, že by menší nemuseli ustupovat tolik tam není, ale je to logické)

Jo.
xkiv 17.3.2006 10:54  11
DodoUstup nahrazuje pohyb? Nemam kompletni Bcka, ale
1) Da se vyhlasit kdykoli behem kola, tedy i potom, co uz jsem se pohyboval
2) je jenom o 2 metry (vic/min podle velikosti ucastniku boje)

Ten fajt co jste vcera delali je ten, na ktery se odkazuji Bouchi [8]?
dodo 17.3.2006 01:03  10
baso4No, tak ustupovat se dá s jakoukoliv jinou akcí mimo nátlaku a bezhlavého útoku, tedy i se soustředěním na obranu. Ústup je totiž taková skrytá pohybová akce nahrazující pohyb v kole.
baso4 16.3.2006 20:11  9
bojovnik a zlodejja hram za zlodeja (sice nie velmi bojoveho) a bojovali sme proti vlkom spolu s tromi bojovnikmi. Ja som mal jediny problem - ci sa da zaroven sustredit na obranu a ustupovat. Bojovnici ich potom zabili. :)
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 16.3.2006 18:48  8
spisiTak jeste jednou.
Bojovnik ma pomalejsi rozjezd a postupne se to (vuci dovednostnim povolanim) srovna.
Na 21. urovni muze mit zlodej 16 schopnosti zvladnutych na maximum.
Bojovnik muze mit 12 na maximu, plus bonus 3-6 k Boji, plus aspon 3-4 fyzicke dovednosti na III. stupni "zadarmo" (tj. za usetrene body, kdyz dostane ty zbranove zadarmo pri prestupech).
Co se tyce toho "jenom o pricku", uvidime zitra - dneska bude dalsi z testovacich souboju.
Nehlede k tomu, ze souboj 1 bojovnik proti 1 zlodejovi je okrajova situace - chtel bych toho zlodeje videt v houfu nepratel. Co se me tyce, radsi bych mel v boji po boku postavu, ktera nejen dokaze dobre bojovat sama, ale jeste jen tak "mimochodem" pomuze i mne, kdyz je zrovna potreba.
spisi 16.3.2006 17:36  7
Myslim ze se to omylalo uz dost ale myslim ze bojovnik je stale dost slaby povolani. Kdyz si zoberu ze ma 1 schopnost a 2 finty prip. trochu vice dovednostnovych bodu tak stale to neni nic moc. Kdyz si zoberu citat s theurga "Sklidni mysl bojovniku, kdybych te chtel zabit nechodil bych za tebou." jeste si cumnu nejake theurgove schopnosti a zistim ze asi na tom bude i neco pravdy tak mam pocit ze bojovnik je dost k nicemu.
Na boj je sice dobry ale jinde se malo uplatny a v tom boji neni zas tak super ze by se to vyrovnalo.
Nebo kdyz si zoberu zlodeje tak on ma mnoho dobrych schopnosti ktere se daji vyuzit i jinde a v boji stoji jenom o pricku za nim tak nevim nevim.
pardgalen 16.3.2006 14:34  6
Pak se tu nebude mluvit skoro o nicem, navic sem mohou psat i hraci bojovniku co nemaji pristup do klubu pro PJ a i oni maji pravo na to vymyslet nejake finty nebo schopnosti.
dodo 16.3.2006 14:14  5
anonym 4Méně zkušení naopak přijdou, kouknou a nápis, že je to pracovní návrh, přehlídnou. Navíc je to třeba diskutovat s autory soubojáku, na které je kontakt dost obtížný a nesmějí se zavalit hordou hovadin...
anonym 16.3.2006 14:12  4
To DoDo Pro méně zkušené není problem napsat že je to čistě diskusní návrh. Zato zkušení hráči by mohli fintu odladit, nebo navrhnout novou. ZK
dodo 16.3.2006 13:55  3
anonym 2Nemyslím, že to je dobrý nápad. Pokud by ty finty byly kompletní (tedy jako že hotové a schválené autory soubojáku), pak prosím, tohle je místo, kam by takové finty měly přijít a kam nejspíš také přijdou. Takhle by sem ale kdokoliv mohl napsat jakoukoliv šílenost a nějaký méně zkušený hráč bojovníka sem koukne, "hele co tam mají" a pak si třeba zavedou ve své kampani něco, co jim ten svět rozhodí - bude to příliš silné nebo tak... budete muset vydržet, až se nějaké finty opravdu schválí. Můžu vznést dotaz ohledně toho, jak dopadly ty finty minulé, tedy jestli jsou oficiální...
anonym 16.3.2006 13:45  2
Co tahle sem přesunout návrhy fint z klubu PJ ZK
migel 16.3.2006 11:17  1
Tak tady je ticho jako po pěšině

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
Povinné ručení porovnání REKLAMA

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt