Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Hosting     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Komu se nelení,
tomu se zelení.

Lopuch.cz

Povinné ručení
Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 6.2.2008 09:34


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu. Práva vám může přidělit moderátor klubu. Požádejte ho v soukromé poště.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xkiv 14.1.2009 19:29  2173
Tak to je tam zase neco jinyho, nez co si pamatuju, ze jsem tehda probiral s autory ...
kouba 14.1.2009 19:05  2172
Jak jsi přišel na to,že oba? Ve výkladu pravidel je řeč pouze o Gladiátoru
xkiv 14.1.2009 18:16  2171
Jena [2167]:

A myslíte, že vzdálenost, na niž to lze provést, je limitována Gladiátorovým přesunem?

To uz jsem tusim s autorem bojovnika resil - spravna odpoved je, iirc, ze oba musi byt schopni tu vzdalenost *ubehnout* (bojovym behem).
(oz mj. znamena, ze mezi nimi nesmi byt prekazka, kterou by jeden z nich nebyl schopny za behu prekonat - velka dira v zemi, zavrene dvere, prilis male okno ...)


KOUBA [2170]:
Ja si myslim, ze v pravidlech (PPH) je pomerne jednoznacne napsano, ze cil akce se hlasi *pred hodem na boj*, a ze kdyz cil akce stihne zmizet (z dosahu) driv, nez akce prijde na radu, tak akce propada.

Ale osobne bych dal prednost tomu vykladu, ze kdyz si gladiator s nekym vymeni pozici, tak pro vsechny ucely - vcetne cilu akci (gladiatora, toho druheho, jejich spolubojovniku (vzdycky muzou zrusit), i souperu)
kouba 14.1.2009 16:46  2170
Vidím to z kontextu pravidel tak, že vzdálenost přesunu závisí pouze na pohyblivosti Gladiátora. Pokud nahlásí oponent útok na Čaroděje a Gladiátor se s ním vymění, nemusí akci rušit, prostě zaútočí na Gladiátora. Meč už letí vzduchem a prostě dopadne. To jestli vyhne je věcí Gladiátorovy obrany. V Pravidlech je to dosti jednoznačné. Zkuste si to ještě párkrát přečíst.
john_jarik 14.1.2009 12:52  2169
tu se prave pak hodi byt i jako oponent napr. sermir.. a moci mit pripraveno vice akci (Utok na galdiator, Utok na B), ale snizi to BC o nejakou tu hodnotu :D
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 14.1.2009 10:19  2168
rekl bych, ze je to limitovane tim, kdo ma mensi presun.

pokud jede po presunu, ma smulu. Co nahlasoval nemuze provest. Co strelec je zbytecne resit, ten ma cil stejny, akorat se mu presunul jinam, takze pokud na nej vidí... Pohoda
jena 14.1.2009 08:49  2167
A když měl na B někdo nahlášený útok a než se dostal na řadu, tak mu tam najednou stojí Gladiátor, tak co s jeho akcí?
Brát to tak, že nahlásil, že útočí na toho maníka před sebou a když se mu vyměnili, tak nevadí, prostě útok půjde na Gladiátora, anebo má smůlu, protože mu zmizel terč, na který chtěl útočit. Leda by se za B musel přesunout? Co střelec? Vystřelí na Gladiátora?
A myslíte, že vzdálenost, na niž to lze provést, je limitována Gladiátorovým přesunem? Co když má B přesun mnohem kratší?
xkiv 13.1.2009 15:58  2166
Gladiator to ma misto presunu, takze to muze udelat az po svoji akci (o kterou v takovem pripade zarucene neprijde).
Ten druhy v tu dobu uz taky mohl davno prijit na radu, cimz by taky o nahlasenou akci neprisel.

Ale spis bych tam videl dalsi pripad toho, ze postava se o necem rozhoduje driv, nez to dojde hraci
(tj. efektivne ze si gladiator s tim druhym muzou vymenit cil akce)
kouba 13.1.2009 15:44  2165
Jo, prostě je v bodě A gladiítor, v bodě B někdo jiný. Gladiátor zahlásí, B řekne OK. Tam gladiátor je tedy na B a někdo jiný na A. Pokud B nevyleze z dosahu může dělat co chce
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 13.1.2009 14:03  2164
Jena: Moje predstava je taková, ze behem kola rekne gladiator neco jako Škatulata rychloš fintoš a na next kolo kazdy vi, co si ma hlasit. Gladiator si signaly domlouví dopredu, aby kazdy vedel, co se bude dit. Pak asi zalezi na vzdalenosti, rychlosti jednotlivych postav a zbrani s kterou delaji bum (jestli muzou zautocit).
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 13.1.2009 13:57  2163
Dajen 2160Chuck Norris ano
jena 13.1.2009 13:57  2162
Tak pardon, jmenuje se to Koordinace pohybu. A prý si může vyměnit polohu, ne pozici (pokud je v tom rozdíl).
jena 13.1.2009 13:50  2161
dotazMám dotaz. Neumím si pořádně představit, co všechno zahrnuje Gladiátorova schopnost Tempo boje na 3. stupni. Aspoň doufám, že se to tak jmenuje. V pravidlech je napsáno, že si Gladiátor může bleskově vyměnit svou pozici s jinou postavou, pokud s tím tato postava souhlasí.
Co to znamená? Že si vymění místa, na nichž stojí? Co pak s nahlášenými akcemi Gladiátora, vyměněné postavy a všech ostatních, co je měli jako cíl?
Nebo si to představuju špatně?
Díky.
dajen 13.1.2009 13:39  2160
Jena [2158]: Všichni nemůžou být krásní, inteligentní a smyslní :-)
nelde 13.1.2009 13:38  2159
XXXU něčeho ano, u něčeho ne. Pokud bude vyklepávat, tak to chce fortel i zkušenost. Schválně si zkus vyklepat kosu. A je to hustý roleplaying, představ si, jak se v lese ozývají rány kladivem do kovu...

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
Povinné ručení porovnání REKLAMA

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt