Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Já Vánoce juchuchu
oslavím na Lopuchu!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Desdichadův brblák [ŽP: 4 týdny] (kategorie Kecárny) moderuje Desdichado.
Archiv
Tento klub byl založen aby si, všemi oblíbený, Desdichado mohl v klidu brblat a komentovat veškeré dění, které ho zrovna zaujme.
Slušná debata je vítána, ale idiotské příspěvky debilů, kteří se na Lopuchu považují za šlechtu, mažu bez uzardění.

293512994-358102753141787-7212082186564678029-n
Hudební videa milé harfenistky. . Animované dílo této slečny. . Rozhovor pro montrealskou televizi, kde se krásně usmívá. (kdyby předchozí odkaz nešel přehrát) . Luke Webb a 16 harfenistek (vč. Naomi) - Freedoms Call
To jsou odkazy pro zlepšení nálady! (To kdyby si jich náhodou někdo všiml.)

Upozornění: Pokud se to někomu nelíbí, nemusí to tu číst natož komentovat!
A taky to neznamená, že si každý může cokoliv dovolit.
Jo a ten dement smrtka_online tu má ban.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 7172 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
tex Tex wubalubadubdub 7.8.2018 18:00  2200
Ten výraz "Czechia" má smysl jen v cizojazyčné konverzaci. Ale i tak mám prostě zafixovanější "I am from Czech Republic" a ani by mě nenapadlo "I am from Czechia". Vyblít na mě někdo "čekýja", tak bych asi první zkontroloval, jak moc je dotyčný ožralý, jestli nemyslel "Tequilla".
rainman22 rainman22 We're here to speed up entropic death of - our planet 7.8.2018 11:27  2199
Jak si kdo bude nazývat svůj stát je už holt na vkusu každého soudruha. Osobně používám prostě 'Čechy' a fakt nevím, proč bych ten název měl prznit kvůli nějaké čůrací zastávce před Vídní :)
taipan taipan Pozor, kouše! - Nedráždit jedovaté hady! 7.8.2018 11:02  2198
Haha, vy jste vtipní s těmihle žabomyšími dohady. Je úplně jedno, jestli název Česko je hnusný nebo hezký (ve skutečnosti je to něco mezi tím). Jde o to, že název Česko vyhrál, byl oficiálně uznán, je zaveden a používán a bude to tak i nadále a tím to vadne. Tak to prostě je a je třeba se s tím smířit. Nebo ne. Ale pak je to jen hloupé štěkání na Měsíc bez jakéhokoliv smyslu a efektu a chcaní proti větru. No ale proti gustu...
Jinak ano, posedlost domácího pána Českem je stejná jako Zidanova posedlost Koblihářem :)
x_phile x-phile Dělám si, co chci. 7.8.2018 07:24  2197
Dominikánské republice se říká Dominikána, ale to je stejně hnusný jako Česko. Si myslím, že nikomu huba neupadne, kdyby to řekl celý.
desdichado Desdichado Dostal jsem datovou schránku. - Dá se to léčit? 7.8.2018 00:01  2196
Nevím sice, jak je na tom třeba Dominikánská republika (Dominika je zase jiný stát), ale vsadil bych se, že si lidi nějaký jednoslovný název vytvořili sami.
Dominikánsko. To dá rozum, ne?

Některé státy prostě mají jednoslovný název končící na -sko, některé na -ie a některé jiný.
Takže, proč zrovna Česko? Zvlášť když je to hnusné a je to invalidní pahýl ze slov jako českomoravský nebo Československo.

Česko je hnus, zrůdnost a odpornost a kdo to vymyslel, toho by měli ukřižovat.
Stačilo by, kdyby mu přestaly chodit tantiémy. ;-) Ale jsem rád, že jsi na to konečně přišel! Mimochodem, název státu, personální unie Čech, Moravy, Slezska, Horní a Dolní Lužice zněl "Země Koruny české". Jednoslovný název by, aby to mělo nějakou logiku, asi měl být Svatováclavsko, ale nikdo se s tím nezalamoval.

Bav se s volem o sobotě, když jde v pátek na porážku, to nemá cenu.
Nikdo nevíme dne ani hodiny. Jeden jede s rodinou na dovolenou a jistě se s ním bavili co bude, až se vrátí. A sežral ho žralok.
zidane Zidane Zlo je stále mezi námi - a jmenuje se Andrej Babiš 6.8.2018 21:05  2195
Desdichado [2193]: Ale ovčanům bylo řečeno: "Česko používejte, je to dobré i Babiš to používá"

To má být reverzní psychologie, abych to najust přestal používat? Ty už koukám nevíš, k čemu by ses uchýlil, co? ;-)

Ale jak jsem řekl níž - vyhráls, máš pravdu. Máš pravdu.
zidane Zidane Zlo je stále mezi námi - a jmenuje se Andrej Babiš 6.8.2018 21:03  2194
Desdichado [2193]: A Italsko? Nesnaž se být vtipný, nejde ti to. Některé státy prostě mají jednoslovný název končící na -sko, některé na -ie a některé jiný. Nevím sice, jak je na tom třeba Dominikánská republika (Dominika je zase jiný stát), ale vsadil bych se, že si lidi nějaký jednoslovný název vytvořili sami.

Kubánsko, Brazilsko - víš co? Vyhráls, máš pravdu, Česko je hnus, zrůdnost a odpornost a kdo to vymyslel, toho by měli ukřižovat. Máš pravdu. Máš pravdu. Jsi rád? Máš pravdu.

Bav se s volem o sobotě, když jde v pátek na porážku, to nemá cenu. Máš pravdu. Máš pravdu. Vyhráls, máš pravdu, už to neřeším. Máš pravdu.

A kdyby se mnou něco Paris Hilton, tak se spíš vydezinfikuju, než abych se s tím ještě chlubil.
desdichado Desdichado Dostal jsem datovou schránku. - Dá se to léčit? 6.8.2018 18:46  2193
Zidaneprotože říct jen (Velká) Británie je fuj a neuctivé vůči Severnímu Irsku
Kdybys byl konzistentní, říkal bys (Velko)Británsko, protože Británie tak nějak nezapadá do tvého Mongolska a Lotyšska.

jak to, že tyto státy "smějí" mít zkrácený jednoslovný název a Česko je fuj zrůdnost?
Budeš se s tím zkrátka muset smířit. Je mnoho států a území, které jednoslovný název (u nás) nemají a nikdy mít nebudou. A mnohdy to ani nejde. (Už jen Amerika pro USA, když Amerika je i Kuba /vlastně Kubánsko/ a Brazílie /vlastně Brazilsko/ a dokonce i Mexiko /Mexicko/ a Kanada /Kanadsko/.) Kupříkladu takové Novozélandsko nebo Novojižnowelšsko.

Potomek či člen královského rodu by se měl podle toho chovat, jsou na něj kladeny nároky po všech stránkách (a nejsou v pravém slova smyslu celebritami podle měřítek bulváru), kdežto taková Paris Hilton... (ale kdyby si o tebe opřela kolo, dáš to na celý internet, že? ;-) )

mně vadí, jak to někteří furt omílají a naznačují, že jsem barbar
Taky seš barbar!! Ale ovčanům bylo řečeno: "Česko používejte, je to dobré i Babiš to používá" a ovčané pokorně přestanou myslet a používají.
zidane Zidane Zlo je stále mezi námi - a jmenuje se Andrej Babiš 6.8.2018 14:06  2192
x-phile [2190]: Mně nevadí, že se to někomu nelíbí, mně vadí, jak to někteří furt omílají a naznačují, že jsem barbar, když mně ten výraz nevadí.
Komu se to slovo nelíbí, ať ho prostě nepoužívá a nehustí do lidí, že by to neměli používat ani oni, protože to je fuj.
Připomíná mi to duhové pochůdečky "já jsem gay a jsem na to hrdej!". Proti tomu nic, ať jsou a jsou na to hrdí, ale proč mají potřebu to vytrubovat do světa? Je to jejich život a mě to nezajímá. A radši se nebavit o tom, jak bych asi dopadl, chtít zorganizovat HETERO PRIDE - jsem heterák a jsem na to hrdý - jestlipak by se do mě sluníčkáři nepustili, že jsem homofob a netolerantní extremista? ;-)

Každej ať si nejen výraz Česko používá či nepoužívá jak chce, ale ať nehustí do lidí s jiným názorem, že to mají špatně, protože jen jeho názor je správný.
Já se snažím nehustit, pokud se nepletu, tak kdykoliv tady začnu o tom, že mi "Česko" nevadí a proč, tak až poté, co někdo jinej začne "Česko neexistuje, je to odpornost" a blabla. Česko existuje, je to kodifikovaný spisovný výraz a komu se to nelíbí, může se mu to nelíbit, může s tím nesouhlasit a ostentativně tento výraz nepoužívat, ale to je tak jediné, co s tím může dělat. Krom prudit ty, kterým to nevadí a to se pak nemůže divit, když bude poslán do sedínky ;-)
zidane Zidane Zlo je stále mezi námi - a jmenuje se Andrej Babiš 6.8.2018 14:01  2191
Ale ještě popravdě... označovat GB jako Anglii už přijde moc i mně, vzhledem k tomu, že Skotsko a ostatní spolustáty GB mají i vlastní parlament, takže jsou vlastně něco víc než na úrovni federace... Ano, vím, že GB je království, kdo by to po tom nedávném poprasku skrz "královskou svatbu" nevěděl)...

To se pak zas dostanem k tomu, proč takovej tartas kolem svatby jednoho princátka, které stejně vzhledem k tomu, že je asi šesté v pořadí, králem těžko někdy bude. A krom toho - princ... a klanět bych se takovým měl proč? Jen proto, že se uměli narodit do kolébky s korunkou, pokud nechci říct "uměli vylézt ze správné p..."? No to je teda zásluha, umět se narodit, uctivý břicholom ;-)

Připomíná mi to vtip:

"Podívej, Pepíčku, celebrita!"
"A kdo to je, mami?"
"Jmenuje se Paris Hilton!"
"Aha. A co dokázala, že je celebrita, čím je slavná?"
"Už jsem ti to řekla."

A s královskými rody je to totéž, dát tam místo "Paris Hilton" vévodkyni Meghan, je v tom jedinej rozdíl - přivdala se a v tomto případě je "narodit se" nebo "přivdat se" dle mne poněkud jedno.
Obé fakt zásluha, za kterou je potřeba se klanět... jen by mě zajímalo, čím se o to zasloužili konkrétně ti, kterým se za to máme klanět. To se radši pokloním třeba špičkovému lékaři nebo hasiči, který vytáhl člověka z plamenů ;-)
x_phile x-phile Dělám si, co chci. 6.8.2018 14:00  2190
ZidaneDej už s tou svou vysazeností na slovo Česko pokoj, jsi jak kafemlejnek.
Místo "Česko" si dosaď "Babiš" a uvidíš, jak jsem to myslela.

A je mi úplně jedno, jestli je Česko neuctivé k Moravě, mě se to slovo prostě nelíbí a v životě bych to z huby nevypustila. Ty si to klidně říkej, ale respektuj, že se to někomu nelíbí.

zidane Zidane Zlo je stále mezi námi - a jmenuje se Andrej Babiš 6.8.2018 13:55  2189
Lotyšsko, Estonsko, Finsko, Švédsko, Dánsko, Rusko, Japonsko, Mongolsko... jak to, že tyto státy "smějí" mít zkrácený jednoslovný název a Česko je fuj zrůdnost? Když dva dělají totéž, není to totéž?

Ale toho si nevšímejte, bourá vám to vaši oprávněnou nelásku k odpornému výrazu Česko, tak to číst ani nemusíte, jako by to tu nebylo ;-)

Jdu radši něco dělat.
zidane Zidane Zlo je stále mezi námi - a jmenuje se Andrej Babiš 6.8.2018 13:52  2188
Desdichado [2183]: Jo, tendenční. Nepotvrzuje tvůj názor, tak je tendenční, chápu.

mongol [2187]: Slovensko, Polsko, Maďarsko, Rakousko... to nevadí? Podle této logiky by mělo. Je fuj Česko, je fuj i Slovensko, Polsko atd.

x-phile [2186]: Co to má společného s Babišem? Jako že to používá? To bych nemohl používat skoro nic, kdybych měl koukat na to, že "nevadí to Babišovi, musí to vadit mně" a vice versa.

Ale to nemá cenu, vy si pojedete furt své. Tak si s radostí důsledně používejte "Česká republika", když podle vás ČR nemá jednoslovný název. Mně výraz Česko nevadí a těžko někdy vadit bude. Lepší Česko než muset dvouslovně "Česká republika".
A doufám, že také důsledně říkáte "Spojené království Velké Británie a Severního Irska", protože říct jen (Velká) Británie je fuj a neuctivé vůči Severnímu Irsku jako říkat Česko je fuj a neuctivé vůči Moravě. A předpokládám, že označovat Spojené království v ČR docela obvyklým "Anglie" vás ani nenapadne, to už je totiž neuctivé i vůči Walesu a Skotsku ;-)

Téma zamykám, to je jak do dubu. Nobody is so deaf as he who won't listen.
mongol mongol co mám dělat? co mám dělat? 6.8.2018 09:19  2187
česko je stejně hezko, jako italsko, anglicko nebo francousko
x_phile x-phile Dělám si, co chci. 6.8.2018 04:35  2186
Česko je zrůdnost a zrovna od Zidana a jeho posedlostí Babišem ta kritika sedí.
Ale ten déšť nevím, bývalý nočník republiky je totálně na suchu.

[ 7172 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt