Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Já Vánoce juchuchu
oslavím na Lopuchu!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
kouba 25.9.2008 16:56  2132
Souhlas. Ty věci by se měli házet na Homepage. Už tam mohli být třeba ty finty, na kterých jsme se shodli atd
feanor 25.9.2008 16:19  2131
xKiv: vystihl jsi to presne. Asi nejvetsi problem bych spatroval v absenci autoru. Pokud se s nekym maji resit upravy pravidel, popripade nova pravidla, tak to asi bez nekoho s autoritou autora nepujde. Bez nich to tu bude asi jen bezzube tlachani.

Jinak s touto diskuzi je problem ten, ze se nikde(teda alespon pokud o tom vim) nezaznamenavaji alespon drobne dilci upravy pravidel. Neexisutuje zadna aktualni databaze zmen ci uprav(krome errat). Proto se zde jiste veci resi stale dokola(strelba, bojovnik,...) a lidi se na to stale dokola ptaji a jsou s tim nespokojeni.
xkiv 25.9.2008 15:55  2130
Ze tu do toho lidi budou vrtat, to neni zase tak spatne. Kazdej vrtak pred vydanim tiskem usetri desitky/stovky vrtaku po vydani ;)
Horsi je ze nemame
- urcenou autoritu, ktera by mohla *skutecne* rozhodnout "Ano, tohle je odted oficialni verze pravidel"
- puvodni zamery autoru (jak si *predstavovali* ze se to bude hrat)
- penizky na podporu vydani dalsi verze pravidel
feanor 25.9.2008 15:39  2129
XXX: no myslel jsem to tak, ze tady proste nic nemozes domluvit. Dyt si vem jak tu probyha diskuze. Jeden napise, ze se mu neco nelibi, druhej rekne ze je to v poradku naces se rozpouta debata jestli je to tak ok. Kdyz uz se dojde k nejakymu stanovisku, tak se pak zde neni mozne domluvit jestli navrhovane reseni je "systemove spravne" nebo jestli odpovida "heroicke ci realne fantazy". Popripade jine nazory.

Pokud by tu byl zajem od par lidi o upravu napr. Bojovnika, tak tito lide musi pracovat oddelene od ostatnich, aby jim do toho nemohli ostatni kecat. Kdyz tu nekdo neco navrhe, tak do toho osatni zacnou vrtat. Treba jako ja:)
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 25.9.2008 13:55  2128
Davec: sakra vidíš, já toho hranicare pocital vzdy bez tech skrytych schopnosti a posilovani vlastnosti. S tim je to jeste vetsi hruza.

Feanor: to jsem zvedav, kde ty lidicky najdeš :-)
feanor 24.9.2008 15:04  2127
KOUBA: to jsem mel presne na mysli. mame 6 povolani. 5 povolani dobre zapada do systemu jen jedinej bojovnik nee. proc menit podminky 5 kvuli jednou? nemel by se logicky prispusobyt ten jeden?

Jinak uprava bojovnika se neda resit na foru, ale chce to tym stejne smyslejicich lidi.
kouba 24.9.2008 14:46  2126
Můj názor je takový, že Bojovníkovi ty dovednosti rostou strašně pomalu. Ty fakt dobré může dostat až na 13. úrovni pokud se nemýlím. Když to srovnám s Kouzelníkem. Ten má vrchol na 10.úrovni a má kouzel, že neví, co s něma. Zloděj se dostane k max dané schopnosti nejrychleji. Klidně 3. úroveň (u některých).

Bojovník dostane ze začátku asi nejvíc. Pak dlouho nic a pak má na 10. stupni archetypu nějakou fakt dobrou chopnost.

Možná by bylo nejlepší, kdyby měl všechny schopnosti hned a postupně se mu zlepšovali.

Např aby gladiátor měl boj proti přesile už na první stupni ale s potřebnou převahou +8 a pak aby to jelo dál. I když nevím, jak moc by to bylo použitelné
feanor 24.9.2008 13:56  2125
xKiv: sice zajimave ale strasne slozite:(

jinak vam ale neprijde zvlastni, ze ostatnim povolanim necini problemy jejich hlavni vlastnosti. ono to bude asi tim, ze kazda umi neco opravdu "jen svyho". to ze se nejak upravy vyvoj postavy nevyresi principialni a dalo by se rici i filozoficky prinos bojovnika.

Jak uz tu psal noir:Mě zajímá, čím je bojovník schopen přispět družině tak, aby byl jen špatně nahraditelný.

Je tedy i dle meho nazoru problem v tom co bojovnik ma za dovednosti a ne v tom, co ma za vlastnosti. Je treba dle meho nazoru posilit roli archetypu. Dat vetsi duraz na zpusob boje jednotlivych archtypu.
Je potreba prekopat jednolive dovednosti u archtypu a ne vymyslet nejakou berlicku na to, aby jsme nejak umele pribrzdili ostatni povolani, aby nebyli tak dobry v boji jako bojovnik.
xkiv 24.9.2008 12:46  2124
Pecka123 [2120]:
Napadla me jeste jedna kravina ... rozmelnit vlastnosti na mensi (rekneme tretinove) bodiky a pak pri kazdem postupu o uroven:
- do kazde hlavni vlastnosti automaticky pridelit jeden bodik
- dat hraci 1 bodik ktery muze dat do libovolne hlavni vlastnosti
+ 1 ktery muze dat do libovolne vedlejsi vlastnosti
- dat hraci dalsi 2 bodiky, ktere muze dat kamkoli za podmnek
.. nejvyse X1 bodiku do jedne vlastnosti za Y1 urovni celkem (vsech tri druhu)
.. nejvyse X2 bodiku do jedne vlastnosti za Y2 urovni (druheho + tretiho druhu dohromady)
.. nejvyse X3 bodiku do jedne vlastnosti za Y3 urovni (jenom tretiho druhu)
Za kazde tri dosazene bodiky by vlastnost vyrostla o +1.

Hodnoty X# a Y# by bylo potreba nejak doladit.

Naprosto zbytecne slozite, ale mozna (jeste jsem nezkousel ladit) by to mohlo zaroven zvetsit volnost pri vyberu vlastnosti i vyrovnanost. Jenom se bojim aby to efektivne nedopadlo stejne jako to, co uz mame.


nelde [2121]:

ten zakrslík sice na páce siláka nepřetlačí, ale dveře vyrazí lépe

Coz ovsem pravidla DrD+ nijak nepostihuji :(

Davec [2123]:

Kdokoliv může mít větší součet Sil + Obr než bojovník.

Kdyz na chvili zapomeneme na postavy s velkymi vlastnostmi (kde je pri vytvareni postavy moznost jenom +5 do souctu hlavnich vlstnosti, ale +6 do jakekoli jine kombinace dvou vlastnosti), tak muze bojovnika predehnat jenom postava, ktera ma Sil+Obr jako kombinaci hlavni+vedlejsi vlastnost - cili z tech co mame jenom hranicar a zlodej.
Ostatni (ti co maji Sil+Obr jako soucet dvou vedlejsich) si v souctu muzou jit jenom o 2 za dve urovne, stejne jako bojovnik (hranicar a zlodej muzou jit az o 7/6 = 2.33333... za dve urovne).
davec 24.9.2008 11:51  2123
Ono to "hraničář může mít lepší součet Sil + Obr než bojovník" je trochu zavádějící. Kdokoliv může mít větší součet Sil + Obr než bojovník. U toho hraničáře (vedeného určitým směrem) je to jen extrémnější, protože díky určitým schopnostem dostává trvalé bonusy k vlastnostem. A tam to potom naskočí slušně, zvláště maxuje-li dotyčný hraničář Sil a Obr, protože se primárně věnuje hand-to-hand boji.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 24.9.2008 11:05  2122
"hraničář může mít lepší součet Sil + Obr než bojovník"

to by mi az tak nevadilo, vadi mi ze pak lip bojuje, je to zacarovany kruh (díky statum ze sil a obr). Pokus prijmeme zasahy do rozdelovani vlastnosti, tak hraci budou muset davat i tam, kam puvodne nechteli a povede to ke stejnym postavam. Takze jake je reseni tohoto problemu? ... (cenzurováno)...


-jinak kdyz mam bojovnika, tak maxuju Ch - kvuli zastrasovani a vyhnuti se soubojum
nelde 24.9.2008 08:15  2121
Ad zakrslík, který dožene siláka. Ten růst atributů není jen o hodnotě, ale o efektivním využívání. Když jsem kdysi dávno diskutovali, tak růst atributů se zdál být nejefektivnější. Pro boj určitě. Pro většinu také - ten zakrslík sice na páce siláka nepřetlačí, ale dveře vyrazí lépe, protože bude schopen svoji sílu lépe koncentrovat.
Pokud byste chtěli rozlišit růst atributu a dovedností, tak musíte opustit class base a jít do skill base.
pecka123 23.9.2008 23:55  2120
xKivOk, asi to opravdu nemá cenu. S tím plánem nechat vyrůst vedlejší vlastnost nanejvýš tolik, o kolik vyrostla méně rozvinutá hlavní to taky není úplně šťastné, protože to povede k rovnoměrnější distribuci bodů do vedlejších vlastností, což taky někdy není přirozené

Celkově bych řekl, že rozdělování bodů je občas docela násilné vůči charakterníku nebo průběhu dobrodružství, ale nenapadá mě jak tenhle systém reformovat, tak se budu snažit nerýpat.
xkiv 23.9.2008 22:52  2119
Pecka123 [2117]:
1)
ale s podstatne jemnejsim rozpadem "planu postupu" (stavajici: bojovnik_typu_12: hlavni(sil+obr) maxujici obratnost a vuli+inteligenci; "oklesteny": bojovnik_typu_4: sil+obr+vol)
2)
deformace uz jsme resili (omezit rust vedlejsich vlastnosti maximalne o tolik, o kolik vyrostla pomalejsi z hlavnich) + hranicar je dost deformovany sam o sobe
narust nepodlozenych vedlejsich vlastnosti:
a) pravidla vyzaduji rust alespon dvou z nich
b) zamer je IMAO takovy, ze postava ktera se nezlepsuje i mimo svuj hlavni zaber, nema narok na postupy po urovnich (a z toho pak plyne "zjednoduseni" pravidel o zvysovani vlastnosti az na formu "1 hlavni a 1 vedlejsi").
c) kdyz bude rozdelovat rovnomerne, tak to +2 bude mit dohnane mezi 5 a 9 urovni a predehnane az na 10te (a na 21ni bude mit nutne alespon jednu vedlejsi vlastnost zvysenou o 5, coz neni zas tolik, na epicky legendarniho supermegahrdinu)
d) postavy uz proste zijou ve svete, kde se postup po urovnich neobejde bez vedlejsich nasledku ... neni mozne, aby se knihomol stal skutecnym Hrdinou (s modrou dusi - viz tusim Lehke Fantasticno), aniz by pritom nejakym zpusobem neprisel k sile nebo charisme ;-|

Pecka123 [2118]:
Nevim jestli zrovna (kompletni) presunuti zodpovednosti na PJ je spravna cesta.
pecka123 23.9.2008 22:24  2118
Ok, lze to řešit tím, že hráč nebude smět mluvit do rozdělování 1 (nebo v krajním případě i obou) bodů.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt