Znovu jsem si přečetl celý článek a počet ústřižků bude muset skutečně souhlasit s počtem prodaných DVD. V článku je uvedeno, že pokud zákazník bude chtít i zlevněné DVD, musí si k němu koupit noviny, ze kterých prodejce sám odstřihne kupón. Jen bych chtěl vidět reakci zákazníka, který si např. cestou do práce koupí noviny a až doma zjistí, že je k nim možno získat zajímavé DVD třeba pro děti. Bude si muset vzít s sebou včerejší noviny s kupónem druhý den ráno do práce a ve stejné trafice, kde je předchozí den zakoupil, požádat trafikanta, aby z nich ustřihl kupón a prodal mu milostivě DVD. Ještě horší je situace, když si koupí noviny někde na nádraží při služební cestě a až později doma zjistí, že k nim vyšel bonusový produkt, který si v trafice nevyzvedl. Takže trafikanti ještě vyfasují nůžky a budou střihat kupóny z novin. Mně se to naštěstí netýká, ale trafikanti, kde se srocuje velké množství lidí (např. ráno cestou do práce, obchodní domy) budou mít skutečně radost... |