Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Tolik rozruchu
jen v Lopuchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 18:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
peca_007 11.7.2006 22:00  300
Discis [298]: Prakticky bys musel vyradit schopnosti jinych povolani. Napriklad: [spoil]Hodne schopnosti zlodeje, zvlaste ty mistrovske, dost schopnosti hranicare.[/spoil] U bojovnika by se par dalsich taky naslo. Vesmes ty, kere vyuzivaji sbirani sily, bijcovo prezivani do 4. radku, rytirovo posilvani ochrany zbroje, dolavani strachu... Vsecky tyto schopnosti vyuzivaji jeden spolecny cinitel. PJ vi ktery.
raistlin 11.7.2006 21:48  299
DiscisA to se mylis. DrD+ je postaveno tak, ze i ostatni povolani pracují s magií ale naprosto podvedomě a nejsou schopny to korigovat.
discis 11.7.2006 20:59  298
RaistlinČaroděj a theurg jsou postavy pracující s magií, to je něco jiného (pokud přijmeme magii jako součást světa). Ovšem ostatní povolání nemají IMHO s magií co do činění a jejich schopnosti by na ní neměly být závislé.
raistlin 11.7.2006 18:02  297
AnonymBy me celkem zajimalo jak prirozene vysvetlujes carodejova kouzla, theurgovy formule a demony, zlodějovy mistrovské vlastnosti, knežské zázraky, hraničářova zaměření :-)
anonym 11.7.2006 17:39  296
nahrada?Nerozmyslal nahodou niekto o nejakych nahradach za schopnosti "Umenie klamu"(gladiator), "Splynutie so zbranou"(sermiar) a podobnych? Tieto schopnosti, ktore davaju bojovnikovi na vyssich stupnoch v podstate magicke schopnosti vobec nepasuju do nasho herneho sveta. Skusal som vymysliet nejake "nahradne" schopnosti, ktore by sa dali vysvetlit nejak prirodzene, ale zatial sa mi to nedari? Neviete mi poradit?
migel 27.5.2006 21:15  295
V tom případě bych pozměnil trochupředsek.
Předpoklady 3.stup archetipu
Převaha 6
odkrytí6
ZZ+2
a bylo by to jak pro meče i šavle, ale pro každou skupinu zbraní by se to musel naučit bojovník zvlášt.
hecras 26.5.2006 12:42  294
Přesně tak sem to myslel.
migel 26.5.2006 11:29  293
Tak dobře necháme tam +3úč jen mi dělá trocha zle to, že předsek je jen pro šavle, já bych jej rád viděl i pro meče a zrovna nemám u sebe pravidla. A co se týče toho bodu co takto: "Výsledné zranění je bodne nebo sečné."
hecras 26.5.2006 11:21  292
S tímhle bych souhlasil, jen si nemyslím, že ten následný útok musí být bod, ale to už je naprostá drobnost. Snad jen bych zachoval bonus k ÚČ +3 (přece jenom, pokud nezíská odkrití min. 6 tak se finta nezdaří)
migel 26.5.2006 10:15  291
HecrasCvilku mi trvalo než jsem došel na to kde jsi vzal 1/3...(jsem po noční), ale myslím si, že 1/3 je docela ideální, přemýšlel jsem včera nad tím, jak to zapracovat ještě líp, ale to by chtělo upravit fintu předsek v pravidlech:
K fintě předsek, přidat tento bonus, o kterém se tady bavíme a fintu Aktivní kryt upravit následovně:
Aktivní kryt: Potřeba 3. stupeň archetypu
Převaha: min.0
Bojovník místo toho aby pořádně kryl využívá délky zbraně a při krytu zároveň ohrožuje soupeřovu útočící ruku. Šermíř má –1 na obranu a musí se krýt zbraní. Pokud vykryje soupeřův útok o 2 a více může v tomto kole ještě zaútočit bodem s bonusem +2 k ÚČ a s postihem-2 k ZZ, zranění se vyhodnotí, jen v případě, že šermíř získá odkrytí +6 a více. Vždy je zasažena protivníkova útočící ruka. V tomto kole bojovník normálně neútočí(používá tuto fintu). Finta se nepovedla v případě, že šermíř nemůže protivníka zasáhnout do ruky.
hecras 25.5.2006 10:25  290
Migel2) I když bude předsek zdovojen (o energii útočníka), nedosáhne IMHO o 1/3 silnější rány než u regulérního seku.
migel 25.5.2006 08:10  289
Aktivní kryt -HecrasTato finta je v podsatě předsek, jenže provádí se
1) až po obraně-úspěšné obraně
2) Musíš počítat s tím, že tam máš dvě síly jdoucí proti sobě útočící ruku a zbbraň šermíře.
hecras 19.5.2006 07:00  288
MIGEL 286:Rotační odzbrojení: Podle mě tato finta NELZE použít proti dřevcovým zbraním, protože základní předpoklad je, že že šermíř má na zbrani nasazenou páku, ale ta u dřevcových zbraní nebude dostatečná a pokud by útočník kopí pustil, je to blázen a udělal to proto že se lekl. Jinak i zbraně s košem se dají pustit včas abych nepřišel o zápěstí (to mám vyzkoušený)

Aktivní kryt: Nemyslím si že by šermíř měl mít bonus k ZZ, spíš naopak, ta rána je ve své podstatě předsek, a už z principu neumožňuje normální nápřah natož zesílenej. Maximálně bych přemíšlel o tom dát nějakou past na to jestli při zásahu útočník udrží zbraň v rukách a to i tehdy pokud nedošlo k velkému zranění.
peca_007 18.5.2006 21:47  287
MIGEL 286:
Rotační odzbrojení: Hodne se mi nelibi _automaticky_ zlomene zapesti. Dal bych hod na porovnani Obr odzbrojovaneho proti Sil bojovnika.
Náběh do seku: Postih -6 k uhnuti je mozna prilis. Text "Pokud šermíř nezíská potřebnou převahu při obraně,..." je zavadejici. Nejedna se o prevahu, ale o kryti (zamerne pouzivam "kryti", nikoli "kryt") - "Pokud šermíř nezíská potřebné krytí při obraně,...". A hlavne mi neni jasne, jak myslis to "Zranění je -2 ZZ jednoruční, protože bojovník seká rubem meče." Pokud by to bylo tak, ze bojovnik jednou rukou pousti svojji zbran (druhou treba nadale blokuje souperovu zbran), pak bych napsal, ze ma pouzit parametry pro jednoorucnni drzeni zbrane. Eventuelne, pokud by se finta provadela tak, ze vzdy seka slabsi rukou, pak parametry pro drzeni jednoruc ve slabsi ruce. Ale mozna proste jenom myslis, ze diky nevyhodne pozici zbrane ma postih -2 k ZZ.
Povolový kryt: Pokud to myslis tak, ze se bojovnik skutecne kryje zbrani (pricita si kryt zbrane), pak bych "Šermíř zaútočí ještě toto kolo." nahradil textem "Přestože se bojovník kryl zbraní, může s ní na soupeře zautočit." Eventuelne lze pozadovat kryti nebo utok druhou zbrani - IMHO lepsi. Krom toho je to relativne vyhodna finta, bojovnik ziskava bonus +4.

Aktivní kryt: Do predpokladu pridej odkryti alespon +6, protoze vyzadujes zasah do ruky. Navic predpokladam, ze se musi jednat o roku, ktera drzi vykrytou zbran.

POZOR, finty pocitaji s uspesnou obranou, ale vyzaduji prevahu. To znamena, ze bojovnik vlastne ceka na souperuv utok a tim padem se vyhodnoceni finty musi posunout az do pooradi protivnikova utoku. Kdyby to bylo opacne (Souper vyhodnoti utok ve chvili, kdy by se mel vyhodnotit bojovnik), dojde ke IMHO nespravnemu prohozeni poradi, tedy ostatni postavy s BC vyssim, nez ma souper, ale nizsim, nez ma bojovnik, budou znevyhodneny vuci tomu bojovnikovu souperi s nizsim BC. Cez je nezadouci.
migel 18.5.2006 16:47  286
No mrknul jsem se na ty finty co jsem sem dal a udělal jsem ještě malé úpravy.

Rotační odzbrojení: Potřeba: 3 stupeň archetypu
Dvouruční držení zbraně znalost původního odzbrojení
Převaha: 4
Bojovník používající tuto fintu nejprve musí použít úspěšně krytí s danou zbraní.Poté si svou vlastní zbraní přimáčkne k tělu protivníkovu zbraň a rychlým otočením těla kolem osy vypáčí protivníkovu zbraň. Pokud protivníkova zbraň má koš má protivník automaticky zlomené zápěstí. Pro úspěšné odzbrojení stačí, aby měl bojovník OČ o 3 vyžší než útočník ÚČ. Finta lze provést proti zbraním z kategorií šavle, meče, hole a kopí, trojzubce a sudlice.

Náběh do seku: Potřeba: Rotační odzbrojení, dvouruční držení
převaha 5
5. stupeň archetypu.
Finta probíhá do poslední chvíle jako rotační odzbrojení, avšak šermíř v poslední chvíli obrátí rotaci svého těla a svým mečem útočí na protivníka(ve skutečnosti vede rubový sek na hrudník či krk protivníka) sekem. Protivník se nemůže bránit danou zbraní a na úhyb má postih –6, protože nestíhá reagovat na změnu pohybu Může se však s postihem –3 bránit zbraní v druhé ruce pokud již nepoužil obranu s touto zbraní. Šermíř se nejprv musí správnš protivníkovu seku ubránit, musí mít o 4 vetší OČ než protivník ÚČ. Pokud šermíř nezíská potřebnou převahu při obraně, finta se nepovede. Finta lze provést proti zbraním z kategorií šavle, meče, hole a kopí, sudlice a trojzubce. Zranění je -2zz jednoruční, protože bojovník seká rubem meče.

Povolový kryt:Potřeba: 3stup. Archetypu
Protivník nebodá
Převaha:3
Bojovník kryje soupeře jen tak na oko meč spíše využívá na odvedení soupeře. Šermíř využije protivníkovu pohybovou energii a nechá jej prohnat kolem sebe, aby se dostal protivníkovi do zad. Protivník má za toto normální postihy, tedy -4 k OČ. Šermíř zaútočí ještě toto kolo.

Aktivní kryt: Potřeba 5. stupeň archetypu
Převaha: min.0
Bojovník místo toho aby pořádně kryl využívá délky zbraně a při krytu zároveň ohrožuje soupeřovu útočící ruku. Šermíř má –1 na obranu a musí se krýt zbraní. Pokud vykryje soupeřův útok o 2 a více může v tomto kole ještě zaútočit bodem s bonusem +3 k ÚČ a s bonusem +2 k ZZ. V tomto kole bojovník normálně neútočí(používá tuto fintu). Finta se nepovedla v případě, že šermíř nemůže protivníka zasáhnout do ruky.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt