Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Hosting     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Zelený je lopuch,
fotbal to je hra...

Lopuch.cz

Povinné ručení
Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Železnice [ŽP: 24 týdnů] (kategorie Doprava) moderuje Kačka III.
Archiv



ŽELEZNICE




AUTA STOJÍ, VLAKY JEDOU


Zde pár odkazů na různé stránky o železnici :


klub železničních cestovatelů
České dráhy
dráhy info


  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help
 Titulek, text příspěvku  
Opište pozpátku následující text bez prostředního znaku: olrjcmw
[ 264 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
desdichado Desdichado Při rozboru krve mi naměřili - mínus 2 promile alkoholu. 10.8.2018 22:06  649
Žabotlam přinesl revoluci, v pátek vyjede naposled. Podívejte se, v čem byl výjimečný
Dneska to už nestihnete, ale zítřejší jízdu třeba někdo jo.
smrtka_online smrtka_online Tragéd Fantozzi 2.8.2018 14:56  648
To je zmrd ten Dezmrdlo vysranej!!!!!!!!!!!!
smrtka_online smrtka_online Tragéd Fantozzi 19.7.2018 17:43  647
A jezdí vlakem dole bez! Žid ubohej moravskej!!!!!!!!!!
smrtka_online smrtka_online Tragéd Fantozzi 19.7.2018 17:41  646
To je zmrd ten Desradlo zkurvenééé!!!!!!!
desdichado Desdichado Při rozboru krve mi naměřili - mínus 2 promile alkoholu. 27.2.2018 21:10  645
Brněnské nádraží se posune dál od centra, rozhodli zastupitelé. Zbývá poslední slovo

Serou mne. I když iznávám, že pro pilotážníky, betonáře a cementárny je to kšeft jak sviňa. Z hlediska uživatele je to ale na piču.
desdichado Desdichado Při rozboru krve mi naměřili - mínus 2 promile alkoholu. 2.2.2018 18:39  644
Tohle je Rusko. Podívejte se, jak snad jen tam může „fungovat” železniční přejezd.
desdichado Desdichado Při rozboru krve mi naměřili - mínus 2 promile alkoholu. 17.11.2017 16:44  643
Vlak z Tokia odjel o 20 vteřin dříve. Nikdo si nestěžoval, společnost se přesto omluvila

V prohlášení vedení společnosti uvedlo, že se upřímně omlouvá za nepříjemnost, kterou cestujícím mohlo způsobit to, že vlak odjel již v 09:44:20 místního času, zatímco podle jízdního řádu měl odjet v 09:44:40, informovala zpravodajská stanice BBC.
desdichado Desdichado Při rozboru krve mi naměřili - mínus 2 promile alkoholu. 3.10.2017 17:03  642
A vůbec, co se ti vlastně tak strašně nelíbí na švýcarském modelu? Teda krom toho, že si tam nehrají na nějakou zbytečnou konkurenci, ale jde jim hlavně o funkčnost, dostupnost a smysluplnost.
desdichado Desdichado Při rozboru krve mi naměřili - mínus 2 promile alkoholu. 2.10.2017 03:43  641
Ne, jenom chcu na příkladu srovnání silniční a autobusové dopravy dokladovat že to není a nemůže být stejné. Ale když si myslíte, že na dráze může jet libovolný počet vlaků jako autobusů po D1 a mohou si tak vzájemně reálně konkurovat, je to vaše věc.
Můj názor je ten, že takto především vyčerpávají zdroje a v důsledku bude míň peněz na rozvoj a nejistý osud místních tratí, které jsou sice nezbytné pro místní obyvatelstvo, ale naprosto nezajímavé pro podnikatele.
aman Aman 1.10.2017 21:39  640
Ad 1 a 2) Bavíme se o železnici, tak sem netahejte autobus a nepřevádějte téma jinam.
ad 3) Jste vedle jako jedle, ona ta smrtka_online měla nakonec pravdu.
Takže tím s Vámi diskusi končím.
desdichado Desdichado Při rozboru krve mi naměřili - mínus 2 promile alkoholu. 30.9.2017 22:50  639
ad 1) příklad autobusů nám praví, že tomu tak není. Soukromí dopravci totiž nejraději jezdí tam, kde to je rentabilní z principu a setrvale + bonus dotací potěší (aneb, když měly autobusy jezdit do Horní Dolní bez dotací, nebo s údajně nedostatečnými dotacemi, doprava skončila, 350 onyvatel nenaplní linku, ale díky těmto "potůčkům" jsou plné autobusy z Brna do Práglu).
ad 2) viz bod 1 - kdyby jim jiní nepřivezli k dálkovým linkám lidi ...
ad 3) nesmysl. Železniční trať není silnice. Na silnici si jezdí kdo chce jak chce (a, pracda, podle toho to tak občas i vypadá), ale obecně vzato to nečiní problém, na železnici to prostě nejde (jmenuje se to grafikon) a proto ani skutečná konkurence není možná. Je to jen taková hra. Nehledě teda k tomu, že když majitel vlaků a majitel tratě jsou dva subjekty (což je podle mne špatně), činí to problémy. Jeden majitel se staral o vlaky i trať, musel mít v pořádku oboje, jedno bez druhého nelze. Když se to rozdělilo, už tu máme otázky jak stanovit cenu za projetí vlaku, což je dost složitý nějak inteligentně určit. U silnic to je jinak (proto také existuje silniční daň a mýto), ale hlavně, jedno auto neobsadí celou silnici, hned za ním může jet další (jistě, existují i výjimky, ale jsou nepodstatné). Kdežto když vlak zastaví uprostřed trati (třeba pod něj skočí Kalousek), už je tu problém, stojí celý úsek trati a všichni ti dopravci co si jakože zaplatili.

A ve Švýcarsku, což by mohlo být vzorem, to funguje úplně jinak a dobře.
aman Aman 30.9.2017 21:45  638
Opakujete špatnou mantru:
1) Mandle (v podobě příměstké a nejvíce dotované dopravy) totiž stále vyžírá Národní dopravce, nikoliv soukromníci, kteří se k tomuto segmentu dopravy (pro dlouhodobé smlouvy ČD s kraji) nemohou dostat...
2) Na dálkových linkách jezdí soukromníci na své riziko, na rozdíl od ČD, kterým i některé dálkové linky stále hradí Ministerstvo dopravy.
3) A pokud se postaví ze státních peněz nějaká nová trať (jejíž vlastníkem pak bude SŽDC), mají po ní právo jezdit všichni dopravci, na rozdíl od Vašich domněnek...
desdichado Desdichado Při rozboru krve mi naměřili - mínus 2 promile alkoholu. 29.9.2017 23:58  637
Vstup RegioJetu na trasu Praha-Brno zkomplikuje provoz osobních vlaků na Brněnsku
Tahle hra na konkurenci (kdy soukromý dopravce vyžere jen to mandle z koláče a nechá holé těsto) mi vadí. Skutečná konkurence by nastala, kdyby si Jančula postavil vlastní tratě.
Jižní Morava tak od prosince zažije situaci, se kterou se potýkají osobní vlaky na trati mezi Ostravou, Přerovem a Olomoucí. Po nástupu komerční dálkové dopravy se totiž významně prodloužily jízdní doby a horší je i jejich pravidelnost. V Česku navíc platí, že přednost mají dálkové vlaky před osobními, tudíž každé zpoždění dálkových vlaků se posléze negativně přenáší do příměstské dopravy.
Čili, výsledkem tzv. konkurence není zlepšení, jak tvrdí salónní pravicoví ekonomové, ale naopak zhoršení. Místo plýtvání silami a zdroji na tzv. konkurenční boj by se měly síly soustředit na skutečné zlepšení. Mimochodem, těším se až stát postaví vysokorychlostní trať a Jančula se tam nasere aby jakože byla konkurence.
desdichado Desdichado Při rozboru krve mi naměřili - mínus 2 promile alkoholu. 26.5.2017 18:23  636
Poslední Komarek se vrátil na koleje.
smrtka_online smrtka_online Tragéd Fantozzi 16.2.2017 15:58  635
Ale občas je i vtipné, to hnusné pánbíčkářské moravské kapitlistické Desradlo

[ 264 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
Povinné ručení porovnání

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt