Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Tolik rozruchu
jen v Lopuchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Kněz [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv

Téměř finální errata příručky kněze edice A (po textové stránce úplná)

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 418 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 9.10.2008 17:03  401
V tom případě je ideální přemluvit ke zradě ty hráče, které by to více zasáhlo :x

Ale jistě, každá družina na to stavěná není...
dajen 9.10.2008 17:00  400
Wolfi [398]: Zábava zaručena.
No nevím teda, jak pro tu zavražděnou polovinu. V našem případě by pak asi hráči zavražděných postav měly chuť zavraždit hráče těch vrahů :-)
Tohle se u nás nedělá, už jen proto, jak si každý svoji postavu piplá, hýčká, rozvíjí její charakter a má z toho radost. Smrt je pak v naší družině velká událost, která hodně emocionálně zasáhne i samotné hráče.
dajen 9.10.2008 16:56  399
Jena [397]: Jééé staré dobré časy! :-) Kurňa to je nostalgie :-)
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 9.10.2008 16:53  398
DajenJeště mne napadlo, jak by se to dalo využít pro dlouhodobé hraní, zvlášť pokud družina chce vyzkoušet něco nového.

Domluvit/zahrát sólově s cca polovinou družiny (ideálně s každým zvlášť) přetáhnutí k nepříteli. Je na PJ jestli se s hráčí domluví, nebo jestli to hráči přijmou sami od sebe. A pak nic nebrání, aby po zavraždění "věrných" členů dostali zrádci odměnu... třeba tím, že povedou malý úderný oddíl, ve kterém k nim bude přidělen (počet zavražděných) druhů.
Je možné přihodit i to, že jeden z hodných uteče, jeho hráč dostane novou postavu a družina ho po čase zkonfrontuje. Zábava zaručena.
jena 9.10.2008 16:25  397
Jojo, legrace:-)
Teď jsem si vzpomněla na bezvadnou situaci.
V jedné naší starší družince ještě v DrD jsme měli válečníka. Bezva chlapík, už jsme se s ním nějaký ten pátek znali, no pohoda. A najednou, když přišel právě ten "boj proti velkému bossovi" (nevím už, co to přesně bylo za situaci, ale princip zůstává), tak ten válečník vyhlásil - shazuju ze sebe brnění, zahazuju meč a nasmažil do nás zelené/fialové/užnevímjaké blesky a než mu to na nohou stojící část družinky mohla vrátit, vyhypoval se někam do háje.
No přeju vám vidět naše obličeje :-)

On byl tehdy PJ domluvený s hráčem, že jeho válečník někde úpí svázaný v koutku a jeho místo v družince zastoupil jeho bratr/dvojče. Který samozřejmě jaksi nebyl na naší straně:-)))
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 9.10.2008 16:08  396
Udělat to po deseti úrovních by byla nemálo legrace, to ano...
dajen 9.10.2008 16:01  395
Wolfi [394]: No a v tu chvíli jste dohráli, takže stále platí, že pro dlouhodobé hraní je to nepoužitelné.
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 9.10.2008 15:54  394
Úplnou svini je velmi jednoduché hrát.

Prostě jste nejlepší kamarád, až do té chvíle, kdy nadejde boj proti "velkému bossovi" a vy máte tu nádhernou pozici v zádech celé družiny ^^
kouba 9.10.2008 15:29  393
Ale vy jste mě špatně pochopili. Držte se toho příkladu. Dostanu informaci a předhodím jen její pozitvní část. Protože kdybych třeba řekl, že tam věčně prší(což je z hlediska přežití nepodstatné) tak by tam třeba Theur nechtěl. Nebo nějaká vyfintěná kočka. Tak řeknu jen to o tom pokladu a za chvíli se vyráží. Úplnou svini hrát opravdu není na delší hraní. Je to i dost náročné.
pecka123 9.10.2008 14:04  392
že všechny postavy začínají jako zapřísáhlí ateisté...a teď už půlka družiny v bohy věří a druhá je aspoň SILNĚ respektuje
dajen 9.10.2008 12:43  391
Jena [390]: Pamatuju, moc dobře. :-)
A jinak souhlas, pro dlouhodobé hraní je to docela nepoužitelné.
jena 9.10.2008 12:36  390
Mňo, ono je to ošidné. Sice by to byla pořádná nuda, kdyby všichni byli Mirci Dušínové, jenže na dlouhodobější hraní se stejnými postavami hrát nějakého podrazáka dle mého názoru moc nejde.
Aspoň já mám pocit, že když jsou postavy spolu déle, tak je většinou spojuje přátelství a zejména důvěra. A když zjistíš, že ti někdo, komu důvěřuješ a občas i svěřuješ vlastní život, lže, v nejhorším případě jen tak z rozmaru nebo hrabivosti nebo kdoví proč, máš ještě důvod s ním dál zůstávat?

U kněze je tohle dost ošidné. I tak byl zezačátku problém získat si důvěru ostatních, kteří v mou bohyni nevěřili. Jakýkoliv náznak manipulace s nimi z mé strany byl dost špatně přijímán. Ono bylo docela nejisté, aby mě začali brát, i když jsem byla naprosto upřímná. A to jsem hodná :-)))

To Dajen: A pamatuješ si taky, jak to většinou dopadlo? Já si vybavuju jednu pořádnou hádku a jedno pořádně dlouhé zarputilé mlčení. A bylo zapotřebí obrovského úsilí, abychom to přešli a pokračovali nějak dál.
gonzales 9.10.2008 11:29  389
U nás to provedl jen zloděj - ale teď to vypadá nadějně - bude kněžka a kněz a minulou hru se kněžka přiznala, že lže, neříká pravdu atd...

Dík za vysvětlení toho "spoilu"
pecka123 9.10.2008 00:19  388
WolfiTřeba si to jen myslíš, protože mu to šlo dobře. Mám někdy pocit, že u nás jsou takoví všichni :-D. Včetně PJ.
dajen 8.10.2008 14:35  387
KOUBA [384]: Hehe, jednoho takového, který tohle občas udělal, jsem znal. Shodou okolností se jmenoval úplně stejně, jako mám já nick na Lopuchu :-)))

[ 418 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt