Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Komu se nelení,
tomu se zelení.

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Hraničář [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata příručky hraničáře edice A (po textové stránce úplná)

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1138 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 27.3.2006 18:46  29
ha, vypadl mi uvod k tem vzoreckum - prvni je podle stavajiciho mechanismu, druhy podle Pigiho navrhu
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 27.3.2006 18:46  28
DodoMno, ty ovsem v 20 motas dohromady praci s bonusy a praci s hodnotami)

T(ZZ + 12 + 1k6) - 4x ochrana zbroje,
podle tebou navrhovaného by to bylo
(T(ZZ + 1k6) - ochrana zbroje)x4 = 4x T(ZZ + 1k6) - 4x Ochrana zbroje = T(ZZ + 1k6 + 12) - 4x Ochrana zbroje
dodo 27.3.2006 18:35  27
BouchiTo, řekl bych, není úplně ono. Vzhledem k teorii, kteropu jsem spočetl v 20 jsem čekal, že to počítané zvlášť vyjde významně větší...
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 27.3.2006 18:31  26
Dodo [24]: Nevyslo ti to uplne presne kvuli zaokrouhlovani v tabulce.
pigi 27.3.2006 18:11  25
DodoJasny, jen si projdu matiku pro ZS a bude to v pohode :o). Klidne to po me vsechno smazte.
dodo 27.3.2006 18:09  24
PigiTakže: 11-6 je 5, takže v prvním případě 20 bodů. 5(základ s lukem)+6(dobrá rána)+12=23 - to převedu je 45 čtverců, mínus 6*4 je 21. Hm, taky mi to nevyšlo, jak jsem myslel, že vyjde, ale neni to tak hrozný. Jasný?
pigi 27.3.2006 18:08  23
Uplne na to zapomente, jsem si to zkousel a prepsal se na nekolika mistech, takze chyba je v tom, ze neumim pocitat :o))). Sem rad, ze to vychazi.
pigi 27.3.2006 18:06  22
Upravoval jsem cisla za pochodu, takze jsem je neopravil vsude. Treba jedenact bez sesti neni 7 :o).
pigi 27.3.2006 18:05  21
Asi tomu nejak nerozimim.
Rekneme, ze mam ZZ s lukem 5 a na hodim 6 na to zraneni (proste dobra rana :o) ) a strilim do nekoho s krouzkovkou.
1) zraneni 11 ->(podle tabulky) 11 - 6(OZ) = 7 x 4(sipy) = 28 bodu zraneni.
2) 11 + 12(nebo se tech 12 pricita nekde jinde, pripadne (+) ?) ->(podle tabulky) 120 - 4 x 6 = 96 zraneni.
Tak a ted me zajima, kde ze teda delam tu chybu.
dodo 27.3.2006 17:52  20
PigiDělá to jen trochu jiné výsledky, vzhledem k tomu, že v současnosti je to při čtyřech šípech
původní ZZ + 12 + 1k6 - 4x ochrana zbroje,
podle tebou navrhovaného by to bylo
(původní ZZ + 1k6 - ochrana zbroje)x4 = 4x(původní ZZ) + 4k6 - 4x ochrana zbroje = původní ZZ + 12 + 4k6 - 4x ochrana zbroje,

tedy celkové zranění by bylo dokonce o 3k6 větší. Potíže to může působit ve chvílích, kdy je zranění na hranici ochrany zbroje (tedy při některých číslech brnění to zranění pokryje, u některých ne) - pak pochopitelně současná podoba mírně znevýhodňuje střelce, a případně u velkých zranění - co by jindy mohly být 4 malá zranění je teď jedno velké...
nigun 27.3.2006 17:48  19
PigiZkus to a uvidíš, že to vyjde stejně: +6 = *2 tzn +6*2 = 2*2

Vzhledem k tomu, že zranění se pohybují většinou ve větších číslech než ochrany, je praktičtější násobit menší čísla.
pigi 27.3.2006 17:40  18
Tak vynasobit 4x zraneni pri odecteni jedne ochrany zbroje mi prijde lepsi nez bonus +12 a pak az odecitat 4x ochranu. Rekl bych, ze to bude delat uplne jine vysledky a mozna i realistictejsi.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 27.3.2006 14:33  17
ApexxA navic se nejedna o utok na vice cilu, nybrz na tentyz cil.
xkiv 27.3.2006 14:30  16
ApexxCo bys chtel?
+12 k ZZ je ctyrikrat zraneni .. ale pak se odecita ctyrikrat ochrana.
Takze je to totez, jako kdyby bylo k ZZ nic, ochrana se odecitala jenom jednou, ale pak se 4* vynasobilo skutecne zpusobene zraneni.

Hranicar proste strili beze ztraty presnosti rychleji.

Postih k BC - tim se vyjadruje, ze se min soustreduje na ostatni boj, tj. jsou na nej proveditelnejsi finty, je snadnejsi ho vyradit driv nez stihne ty ctyri vystrely dokoncit (i kdyz by realistictejsi bylo strhnout nejaky pocet vystrelu podle rozdilu hodu na boj), ...
apexx 27.3.2006 14:24  15
Rychla strelbaMam dotazek, nezda se vam rychla strelba u hranicare, trochu moc? Pri ctyrech sipech +12 k ZZ? To je dosta maso. A navic pouze s postihem k BC (coz mu muze byt ukradene). Nemel by tam byt postih k UC jako je to u ostatnich povolani kde se jedna o "utoky na vice cilu ci vice zbranemi"?

[ 1138 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt