Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Hosting     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Diskuze na Lopuchu,
pohlazení na duchu

Lopuch.cz

Povinné ručení
Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Čaroděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky čaroděje - 1. část (10. 4., po textové stránce úplná).
Provizorní index kouzel
Provizorní errata Čaroděj

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu. Práva vám může přidělit moderátor klubu. Požádejte ho v soukromé poště.

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xkiv 22.3.2006 11:08  24
Apexx [22]: Ne, jakekoli preruseni koncentrace ma stejny efekt, jako obycejny neuspech. Kdyz prestanes sledovat obed minutu pred uvarenim, tak si taky prisel o suroviny.

Bouchi [21]: A pokud *je* PJ, tak to nejspis taky nevidel. Krome toho, v tomhle pripade jsem pres formular dostal jasnou odpoved "ta narocnost by byla tak drakonicka, ze je jednodussi rovnou rict 'nezvladl'".

Za dalsi, koncentrace se prerusuje jen pokud byl kouzelnik zranen. Kdyz na nej jde 9 bodu zraneni a on ma krouzkovku a jeste nejake ochranne kouzlo, tak to s nim hnout nemusi.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 22.3.2006 07:45  23
ApexxTo o neztraceni magenergie cerpas odkud? Koukam do edice B a nikde nic...
apexx 22.3.2006 07:38  22
Jen bych doplnil, ze pokud prerusi kouzlo carodej predem a dobrovolne, neztraci magenergii, zato kdyz uz do nej nekdo sekne, tak ano. A co se tyce "spisi 20" tak je to hodne. :-)))
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 22.3.2006 07:24  21
spisiPokud nejsi PJ tak jsi to samozrejme nevidel.
spisi 22.3.2006 07:07  20
BouchiA ta pasca ma konstantu nebo je podle zraneni?? A kdyz podle konstanty tak kolik ze to je?? Jeste som to nikde nevidel.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 22.3.2006 06:38  19
To je jednoduche - pokud jde na kouzelnika utok, ma dve moznosti:
- branit se, v tom pripade prerusi koncentraci na sesilani kouzla a sesilani je neuspesne
- nebranit se, pak si bude muset hodit na udrzeni koncentrace; pokud ji neudrzi, sesilani je neuspesne
baso4 21.3.2006 23:09  18
Ako je to s prerusenim kuzlenia ak kuzelnika zasiahnu pocas kuzlenia?
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 21.3.2006 14:05  13
xKiv [12]: Podle prirucky edice B ovsem ten bonus ma. A prirucka prosla i tvymi pripominkami.
xkiv 21.3.2006 13:56  12
Ja bych nerekl - on totiz pritom tu hul nepouziva ke kontrole prostoru kolem sebe, nemuze - sesila kouzlo; o dotyk se pokousi az na konci seslani.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 21.3.2006 13:09  11
Pokud pouziva hul skutecne k tomu, aby se terce dotknul.
raistlin 21.3.2006 13:03  10
Xkivpokud ale sesila kouzlo s dosahem DOTYK a pouziva hul, mel by si IMHO pocitat do hodu na boj i delku zbraně.
xkiv 21.3.2006 11:44  9
Hecras:Ihned = sesle podle normalniho hodu na boj (do ktereho se nepocita delka zbrane, protoze nepouziva zbran).
Pokud se brani bez prevahy (muze), tak prijde o koncentraci a o kouzlo.
Pokud se brani az pote, co dokoncil kouzlo, tak nevidim zadny duvod, proc by se nemel byt schopny kryt zbrani.
Alespon kdyz jsem neco v tom smyslu posilal v jednom dotazu pres formular k odsouhlaseni, tak mi to nikdo nezamitl.
hecras 21.3.2006 09:50  8
Mel bych dotaz:
Pokud čaroděj sesílá kouzlo s dobou seslání ihned, získá převahu, může se ještě v tom kole normálně bránit zbraní?
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 20.3.2006 16:54  7
Zalezi na kouzle.
Pokud je to nejaky vyboj, tak carodej postihy nema (uci se vyboje zamerovat zaroven s ucenim se kouzla). Pokud se kouzlem stvori projektil, ktery carodej nasledne vrhne, tak se aplikuji standradni pravidla pro boj s vrhacimi zbranemi (vcetne postihu za chybeici dovednost).
baso4 20.3.2006 16:46  6
vrhacie a strelne kuzlaked je pri kuzle napisane, ze sa pouziju pravidla pre strelbu z luku (niekde je to samozrejme uplne jasne, ale napriklad pri ohnivom dychu) tak aj s postihom za chybajucu dovednost?

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
Povinné ručení porovnání REKLAMA

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt