Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Což takhle
dát si Lopuch?

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Desdichadův brblák [ŽP: 4 týdny] (kategorie Kecárny) moderuje Desdichado.
Archiv
Tento klub byl založen aby si, všemi oblíbený, Desdichado mohl v klidu brblat a komentovat veškeré dění, které ho zrovna zaujme.
Slušná debata je vítána, ale idiotské příspěvky debilů, kteří se na Lopuchu považují za šlechtu, mažu bez uzardění.

293512994-358102753141787-7212082186564678029-n
Hudební videa milé harfenistky. . Animované dílo této slečny. . Rozhovor pro montrealskou televizi, kde se krásně usmívá. . Luke Webb a 16 harfenistek (vč. Naomi) - Freedoms Call
To jsou odkazy pro zlepšení nálady! (To kdyby si jich náhodou někdo všiml.)

Upozornění: Pokud se to někomu nelíbí, nemusí to tu číst natož komentovat!
A taky to neznamená, že si každý může cokoliv dovolit.
Jo a ten dement smrtka_online tu má ban.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 7046 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
desdichado Desdichado Dostal jsem datovou schránku. - Dá se to léčit? 4.8.2019 16:14 - Oblíbené kluby (18:37) 3236
Nevím, protože to nepotřebuju vědět. Nikdy jsem po tom nepátral. Ale věřím tomu, že kdo se pohybuje v "ne zrovna slušňáckých kruzích" dostatečně dlouho na to, aby "byl prověřen" a zeptá se pak nějakého svého šéfíka, jestli by o nějaký bouchačce nevěděl, má podle mě docela šanci na úspěch. Nikoliv jistotu, ale šanci dmsn má.
Čímž jsi sám přiznal, že školáček, kterému nedala spolužačka a učitelé "ho nemají rádi", by měl smůlu a svou školu by s bouchačkou nejspíš nenavštívil, neb by nesehnal. Nevěděl by kde (a neměl by za co, protože mnohem dražší).
desdichado Desdichado Dostal jsem datovou schránku. - Dá se to léčit? 4.8.2019 16:11 - Oblíbené kluby (18:37) 3235
Ale v tu chvíli si zpěváček ve většině případů napsal parte, víš jak.
Zpěváčkovi, který vystřílel tancovačku, to je vcelku jedno. Zkrátka mu nezbyl ten poslední náboj. On už by byl celkem úspěch, kdyby ho přičinliví policajti nerozstříleli jak řešeto. I když mám takový pocit, že už i v USA ví, že by bylo dobře, kdyby přežil a zpíval a proto se nutně nesnaží z dotyčného udělat cedník - viz jeden z těch dvou posledních případů.
zidane Zidane Zlo je stále mezi námi - a jmenuje se Andrej Babiš 4.8.2019 15:58  3234
A se zpíváním totéž. Jistotu mít nemůže, ale zákon mlčení v takovémhle případě zná skoro každej.
Dotyčný by mohl zpívat a prodejce mít reklamu tam, kde o ni nestojí, jistě.
Ale v tu chvíli si zpěváček ve většině případů napsal parte, víš jak.

A tohle, řekl bych, chce riskovat málokdo, zjištování, zda mafiánské heslo "mluvit o naší věci mimo naši organizaci, natož s policií, budeme považovat za tvou žádost o smrt a vyhovíme ti" funguje nebo ne.
Ono totiž dle mne funguje s pravděpodobností limitně se blížící jistotě, jde jen o to, za jak dlouho si tě někdo toužící po šéfem vypsané odměně najde. A když mafie chce někoho zlikvidovat, udělá to a neochrání tě před tím ani vězeňské zdi, ba ani Pán Bůh.

Takže jistě, zpěváček může zpívat, ale podepíše si tím rozsudek smrti a to takovíhle velmi dobře vědí. Takže spoluprací s policií a udáním prodejce by si třeba ulehčil ve trestu a místo dvaceti let by dostal patnáct, ale zároveň by na něj byla vypsaná odměna jako na "bonzáka" a pokud by to neodskákal ještě v base, měl by to sečtený po výstupu... anebo do ochrany svědků. A ani ta nemusí být všemocná...

zidane Zidane Zlo je stále mezi námi - a jmenuje se Andrej Babiš 4.8.2019 15:51  3233
Desdichado [3231]: "tu jistotu mít nebude" - to nebude, ale to by nemohl takovej mafoš prodejce zbraní prodat nikomu nic, protože co může vědět. Takže v jedné ruce mít zbraň pro kupce a druhou v kapse na zbrani své, kdyby to kupec náhodou hodlal obrátit na prodejce.

rainman22 [3230]: Nevím, protože to nepotřebuju vědět. Nikdy jsem po tom nepátral. Ale věřím tomu, že kdo se pohybuje v "ne zrovna slušňáckých kruzích" dostatečně dlouho na to, aby "byl prověřen" a zeptá se pak nějakého svého šéfíka, jestli by o nějaký bouchačce nevěděl, má podle mě docela šanci na úspěch. Nikoliv jistotu, ale šanci dmsn má.
desdichado Desdichado Dostal jsem datovou schránku. - Dá se to léčit? 4.8.2019 15:39 - Oblíbené kluby (18:37) 3232
rainman22Zidane je mezi těmito jako doma! ;-)
desdichado Desdichado Dostal jsem datovou schránku. - Dá se to léčit? 4.8.2019 15:39 - Oblíbené kluby (18:37) 3231
A ten, kdo "má něco za lubem" by byl totálně vypatlanej, udělat "to něco" na sebe registrovanou zbraní, to už by na místě činu mohl rovnou nechat občanku.
Tyhlety us střílečky, tam by to bylo jedno, jestli registrovaná nebo ne. Dotyčný střílí dokud má náboje, a je mu celkem u prdele do koho, a poslední si nechá pro sebe.

Kde máš jistotu, že nenarazí na mafiána, kterej si řekne "je to jasnej magor, ten chce někoho odbouchnout, ale pokud nebude chtít odbouchnout mě, je mi to u prdele. Hlavně když zaplatí a pak ať si dělá, co chce"?
a) tu jistotu mít nebude
b) nebude mít jistotu, že nebude zpívat a reklamu nemůže potřebovat

V každým případě, v USA má zbraň kde kdo a nějak se ta větší bezpečnost neprojevuje. Aspoň teda v zemích, kde neprodávají kvéry v každé trafice (jasně, mírná nadsázka, v trafikách už kvéry neprodávají, ale trvalo to mnoho let, než to zakázali) se tyto střílečky buď neprovozují vůbec, nebo velice vzácně. (A u nás to bylo legálně drženou zbraní.)
rainman22 rainman22 We're here to speed up entropic death of - our planet 4.8.2019 15:36  3230
ZidaneA ty vis, kde a u koho si takovou nelegalni zbran sehnat? Ja totiz absolutne netusim a to se nepohybuji zrovna ve slusnackych kruzich ;)
zidane Zidane Zlo je stále mezi námi - a jmenuje se Andrej Babiš 4.8.2019 15:03  3229
Desdichado [3226]: nebo mu to nikdo neprodá, když uvidí, že je to šílenec.

Kde máš jistotu, že nenarazí na mafiána, kterej si řekne "je to jasnej magor, ten chce někoho odbouchnout, ale pokud nebude chtít odbouchnout mě, je mi to u prdele. Hlavně když zaplatí a pak ať si dělá, co chce"?


A ad minulý příspěvek - ano, je tam jedna výjimka - pokud dotyčný tak nějak bude počítat, že to "něco", co má za lubem, nepřežije. Pak už by mu bylo u prdele, že to udělá zbraní na své jméno, protože stejně nepřežije, tak budou vědět, kdo to udělal, podle mrtvoly.
zidane Zidane Zlo je stále mezi námi - a jmenuje se Andrej Babiš 4.8.2019 15:00  3228
Desdichado [3227]: Legálně prodávané zbraně by samozřejmě musely být na registraci - jméno, zbroják atd.
A ten, kdo "má něco za lubem" by byl totálně vypatlanej, udělat "to něco" na sebe registrovanou zbraní, to už by na místě činu mohl rovnou nechat občanku.

Takže kdo "má něco za lubem" nebude si kupovat zbraň legálně, aby s ním byla propojená, to snad dojde každému.
desdichado Desdichado Dostal jsem datovou schránku. - Dá se to léčit? 4.8.2019 14:48 - Oblíbené kluby (18:37) 3227
ZidaneNepovažuji se ani za jedno a přesto s tím souhlasím.
Takže jsem co, chyba v Matrixu?

Ne, jsi enem blbé a nepřeméšlíš.
Když bude volný prodej zbraní. Kdo si je půjde koupit jako první? Pistolkáři a ti, kteří je chtějí těžce shánět na černém trhu, protože mají něco za lubem. Je to jako s drogama - snažší přístup k drogám rozhodně neznamená snížení poptávky.
desdichado Desdichado Dostal jsem datovou schránku. - Dá se to léčit? 4.8.2019 14:45 - Oblíbené kluby (18:37) 3226
A hlavně, kdo chce zbraň a bude si ju pracně shánět někde u mafiánů (pokud mu ju vůbec prodají, ani mafiáni nejsou idioti aby prodávali zbraně kdejakému debilovi), tak tam nehrozí, že když mu najednou rupne v bedně, že půjde, koupí, vystřílí. Tato varianta tak nějak nepřichází do úvahy, protože buď mezi tím vychladne, nebo mu to nikdo neprodá, když uvidí, že je to šílenec. Byl by proti sobě. Ale hlavně vychladne. Většina lidí totiž, i když je to možná překvapivé, není na černý trh napojena (nebo o tom aspoň neví - viz pančovaný alkohol). A navíc, na černém trhu bude zbraň shánět spíš ten, kdo chce vyloupit banku, zastřelit politika nebo něco takového, co se dlouho připravuje. Sehnat složitě šestiranný bubínkáč a pak začít střílet do lidí, to je moc složitý a samopal sežene jen stěží. Na druhou stranu tam, kde se dají snadno a dobře koupit poloautomatické zbraně, či zbraně, které se dají upravit, ev. dokoupit nějaké vytunění, tam černý trh nebude nabízet takové zbytečnosti, ale přejde rovnou na těžký kulomet, bazuku a útočné zbraně vůbec. Silnější a odhodlané nátury se dají na vojnu a pak ujedou s tankem.
Mimochodem, čím víc zbraní mezi lidmi, tím snadněji se provozuje občanská válka a revoluce.
zidane Zidane Zlo je stále mezi námi - a jmenuje se Andrej Babiš 4.8.2019 14:37  3225
Desdichado [3224]: Nepovažuji se ani za jedno a přesto s tím souhlasím.
Takže jsem co, chyba v Matrixu?
Ale to už bychom probírali stokrát probrané a nedobrali se k ničemu novému.
desdichado Desdichado Dostal jsem datovou schránku. - Dá se to léčit? 4.8.2019 14:32 - Oblíbené kluby (18:37) 3224
Kdo chce, zbraň si sežene. Třeba složitěji a dráž (černej trh), ale sežene.
Oblíbený pseudoargument pistolkářů, výrobců a prodejců.
zidane Zidane Zlo je stále mezi námi - a jmenuje se Andrej Babiš 4.8.2019 13:12  3223
Proto mě taky vytáčej články, kde řeknou dvě věty a "celou reportáž si můžete prohlédnout ve videu" neboli článek udělaný jen proto, aby bylo kam to video nacpat... s tím mě vytáčej např. Seznam Zprávy na titulní stránce seznamu, tam je takovýchto upoutávek na videa tvářících se jako článek docela hafo... já jim sejřím na videa a na to, že "nikdo nechce číst články" - no tak to jsem asi chyba v Matrixu, já si radši přečtu článek než čučet na video.
zidane Zidane Zlo je stále mezi námi - a jmenuje se Andrej Babiš 4.8.2019 13:10  3222
Desdichado [3221]: Kdo chce, zbraň si sežene. Třeba složitěji a dráž (černej trh), ale sežene.

A článek by nebyl? Nemám rád videa... ale chápu, proč se to dělá, do videí se líp cpe reklama... a když slyším zdůvodnění "videa jsou budoucnost, nikdo už nechce číst články", otvírá se mi kudla v kapse. Takovéhle zevšeobecňování "já něco nechci, tak to nechce nikdo" mám rád jak pracovní dobu.

[ 7046 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt