Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Diskuze na Lopuchu,
pohlazení na duchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Desdichadův brblák [ŽP: 4 týdny] (kategorie Kecárny) moderuje Desdichado.
Archiv
Tento klub byl založen aby si, všemi oblíbený, Desdichado mohl v klidu brblat a komentovat veškeré dění, které ho zrovna zaujme.
Slušná debata je vítána, ale idiotské příspěvky debilů, kteří se na Lopuchu považují za šlechtu, mažu bez uzardění.

293512994-358102753141787-7212082186564678029-n
Hudební videa milé harfenistky. . Animované dílo této slečny. . Rozhovor pro montrealskou televizi, kde se krásně usmívá. . Luke Webb a 16 harfenistek (vč. Naomi) - Freedoms Call
To jsou odkazy pro zlepšení nálady! (To kdyby si jich náhodou někdo všiml.)

Upozornění: Pokud se to někomu nelíbí, nemusí to tu číst natož komentovat!
A taky to neznamená, že si každý může cokoliv dovolit.
Jo a ten dement smrtka_online tu má ban.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 7055 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
p_e_s P_E_S - ODS 8.2.2018 09:28  1187
volil jsem Drahoše, protože je pro mě nepřijatelné aby takový prolhaný lump a darebák byl prezidentem...to je pro mě víc, než nesmyslné proklamace o migrantech nebo Unii, ikdyž jsem v tomto spíš na straně Zemanových voličů. Co ovšem nerozdýchávám je kvičení neomarxistických zmrdů ve veřejnoprávních médiích, denní žvásty politologů o rozdělené zemi a podobně. Sakra, když jsou dva kandidáti, tak to vždy ve většině případů dopadne cca 50/50 (51/49 nebo 52/48) téměř vždy! Zeman vyhrál, sláva vítězům, čest poraženým a tečka, už mě to nezajímá. Proč to všichni pravdolásky zmrdi pořád řeší? Proč se pseudocelebrity, které by se rukama nebyly schopny uživit pořád trefují do voličů prezidenta? Já těm voličům rozumím. Nevadí jim zmrd na hradě, ale vadí jim způsob, jakým je multikulty marxistické svině, likvidující západní civilizaci nálepkují, jak jimi pohrdají.....tak se chovejte pořád stejně a nedivte se, že až Miloš zatřepe klepetama, vyhraje Okamura, nebo podobný odporný lidský odpad.....kurvy neomarxistické! (musel jsem, sorry)
zidane Zidane Zlo je stále mezi námi - a jmenuje se Andrej Babiš 7.2.2018 20:47 - Klub Hledáme slovo (16:20) 1186
Zidane [1185]: "volila Drahoše, zbytek republiky Zemana" - míněno jako "vyhrál tam Drahoš, ve zbytku Zeman"
zidane Zidane Zlo je stále mezi námi - a jmenuje se Andrej Babiš 7.2.2018 20:46 - Klub Hledáme slovo (16:20) 1185
Desdichado [1184]: Na kraje se nehraje, ale výsledky z nich dělali - a pak vyšel velečlánek "PROČ PRAHA VOLILA JINAK NEŽ ZBYTEK REPUBLIKY", aniž mediální mrdka vzala na vědomí, že Drahoš nevyhrál jen v Praze... přičemž nadpis článku ovšem mířil přesně na to, že jediná chytrá Praha volila Drahoše a debilní zbytek republiky Zemana... a byl u toho jasně obrázek "jediná Praha modrá, zbytek republiky červenej"... dementdementdement buď ten novinář nebo ten, kdo mu zadal tohle vyplodit.
desdichado Desdichado Dostal jsem datovou schránku. - Dá se to léčit? 7.2.2018 19:39 - Oblíbené kluby (16:27) 1184
P_E_STakže neschválit, ať se s tím nějak popasují, jestli jsem to pochopil dobře. :-)

Zidane
Na to ti sere Bílej Tesák. Z hlediska voleb presidenta je to úplně jedno. Na kraje se nehraje. Nemáme systém jako v USA. A krom toho v JM kraji Zeman vyhrál o zdrcujících 24965 hlasů.
zidane Zidane Zlo je stále mezi námi - a jmenuje se Andrej Babiš 7.2.2018 00:39 - Klub Hledáme slovo (16:20) 1183
Desdichado [1180]: Jenže Brno není samostatný správní celek (nebo jak se tomu nadává) jako Praha, Brno je součástí Jihomoravského kraje a v celém JM kraji zvítězil Zeman.
p_e_s P_E_S - ODS 6.2.2018 22:41  1182
Desdichadono mám takový dojem, že zrovna tohle odporuje principu "take it or leave it", který je hlavním principem udělení souhlasu podle GDPR. Musíš mít možnost udělit souhlas i odvolání souhlasu zvlášť pro každý osobní údaj. Tedy poskytnout své osobní údaje jen za účelem uzavření smlouvy ale nikoli pro debilní nabídky. Nelze po klientovi vyžadovat, aby unblock schválil vše, jak je v Informačním memorandu uvedeno. Problém GDPR je ten, že zatím neexistuje rozhodovací praxe, takže stejně bude nějakou dobu trvat, než se dostane UOOÚ k nějakým zásadním rozhodnutím. Je to stejné, jako podmínění souhlasu se zpracováním osobních údajů po telefonu při hlášce: "pokračováním hovoru dáváte souhlas atd...." nevím, jak se s tím poperou. Bude to ještě zajímavý.
desdichado Desdichado Dostal jsem datovou schránku. - Dá se to léčit? 6.2.2018 20:29 - Oblíbené kluby (16:27) 1181
P_E_SMohl bys mi (ale i dalěím) to následující přeložit do nějaké srozumitelné věty?

Prosím, přečtěte si následující text, seznamte se s Informačním memorandem
a potvrďte souhlas tlačítkem výše.

„Souhlasím, aby Raiffeisenbank a.s. zpracovávala mé osobní údaje, a to v rozsahu (i) identifikačních údajů, včetně rodného čísla, (ii) kontaktních údajů, (iii) údajů nezbytných pro rozhodnutí o uzavření smlouvy (jde především o sociodemografické údaje, údaje o majetkových poměrech a skutečnostech, které ovlivňují majetkové poměry, a o plnění povinností i vůči jiným osobám), (iv) údajů vznikajících plněním závazků ze smluv, (v) údajů získaných v souvislosti s poskytováním produktů či služeb (především vzájemnou interakcí Raiffeisenbank a.s. a klienta, případně jiným způsobem), (vi) údajů vzniklých přímo činností Raiffeisenbank a.s. (například vyhodnocením žádosti klienta, vyhodnocením podmínek pro poskytnutí slevy či jiného benefitu).

Souhlas se zpracováním osobních údajů uděluji k účelům:

péče o klienty,

nabízení služeb a produktů banky nebo jiných osob,

předávání některých osobních údajů v souladu s obsahem Informačního memoranda.

Potvrzuji seznámení s obsahem Informačního memoranda banky včetně jeho příloh a s poučením o tom, jak banka mé osobní údaje zpracovává, o svých právech, o možnosti odvolat tento souhlas pro jednotlivé účely a o tom, že aktuální znění Informačního memoranda mohu kdykoliv získat na webu či v pobočkách banky.“

A co se stane když souhlas nebude? (Co se stane když bude chápu tak, že mne budou otravovat s kdejakou p*** "úžasných" nabídek etc. Utrhnou se ze řetězu.)
desdichado Desdichado Dostal jsem datovou schránku. - Dá se to léčit? 6.2.2018 20:09 - Oblíbené kluby (16:27) 1180
V Brně taky zvítězil Drahoš. Ono už ten výsledek, cca 150000 hlasů, naznačuje že to by to jen těžko Praha dokázala sama o sobě.

Zeman prý tuhle pobýval, jak se ta nemocnice jmenuje - Na Františku nebo kde. Ale stejně by mne zajímalo proč nedodal to lékařské osvědčení i s razítkem, když před 5 lety to požadoval po knížeti. Můžeme si dovodit mnohé, ale faktem je, že pro Zemana asi platí jiné zákony a doporučení než pro jeho oponenty.
zidane Zidane Zlo je stále mezi námi - a jmenuje se Andrej Babiš 6.2.2018 01:41 - Klub Hledáme slovo (16:20) 1179
Desdichado [1178]: Nehledě na to, že někde na ivčera jsem viděl nadpis jak hovado "PROČ PRAHA VOLILA JINAK NEŽ ZBYTEK REPUBLIKY", přičemž pan novinář nejen že ignoroval, že Drahoš nezvítězil jen v Praze, ale i ve Středočeském kraji... to ještě budiž, pro dost lidí Praha = Středočeský kraj, ono beztak hafo Středočechů jezdí makat do Prahy.
Ale ta mediální mrdka, co to psala autor toho článku mohl aspoň milostivě vzít na vědomí, že Drahoš zvítězil i v Libereckém a Královéhradeckém kraji... jenže to by nemohl mluvit o tom, jak Praha stála proti zbytku republiky, chápu... jak jsem řekl, mediální mrdkovina, nic víc.
desdichado Desdichado Dostal jsem datovou schránku. - Dá se to léčit? 5.2.2018 19:16 - Oblíbené kluby (16:27) 1178
puschpullSituace kolem znovuzvolení Zemana jasně ukazuje, jak je to s tou demokracií. Aktuálně je to tak, že pravdoláskomilové serou atomové hřiby. Voličům Zemana spílají do lůzy, zdůrazňují jejich statisticky nižší vzdělání, předhazují jim, že bydlí na vesnici a dokonce se přetřásají takové skutečnosti, že mezi poměrným zastoupením voličů geronta z Vysočiny a podílem občanů v exekuci v daném regionu existuje korelace, což je podle mě na hraně pseudovědy.
Naopak voliči Drahoše jsou v principu vypodobňováni jako mladí, vzdělaní, inteligentní a perspektivní obyvatelé velkoměst, ačkoli neexistuje naprosto žádný poznatek, který by něco takového potvrzoval.

Tak samo. Voliči Zemana jsou pohodoví sluníčkáři, skoro (páč tam je i par mužských) jako děvčátka z nedělní školy, že?
Ostatně, i ten tvůj výcuc dokládá (číst to nebudu), že zemanovci jsou jen takový hnojomet mdlého ducha. A mdlého proto, protože jim úplně stačí nějaká hesla, proklamace a sliby, ale už je vůbec nezajímá jestli jsou ta hesla splnitelná, jak to president může ovlivnit (povětšinou nijak, obzvlášť když se s ním nikdo nechce ani bavit). Ale tak co, hodně ženských skočí sňatkovému podvodníkovi na líbivé řečičky. Voliči Zemana jsou přesně takoví.

A krom toho, on zas tak radikální rozdíl mezi "Prahou a venkovem" až tak nebyl. Když se člověk podívá na mapu, je mnoho vesnic a městeček kde zvítězil Drahoš (například takové Žarošice), ale je jen málo vesnic, kde by Zeman zvítězil drtivě. Mnohé jsou na konci světa v pohraničí - asi tam zabralo to tvrzení, že tam se budou lifrovat ty desetitisíce až statisíce musulmanů, kteří se k nám hrnou.
desdichado Desdichado Dostal jsem datovou schránku. - Dá se to léčit? 5.2.2018 19:11 - Oblíbené kluby (16:27) 1177
rainman22Ale já netvrdím, že se mi na tom něco nezdá!
Ovšem Jelena by nám mohla osvětlit "jak k tomu přišlo, že komáři nevychcípali hlady a jak si změnili DNA".
Ono, naši (teda vaši = Čechů ne, ale nás, Moraváků ano => to je taková sranda, napíšu to rovnou, aby někteří nad tím nezačali moc přeméšlet) předci co pod Pálavou hnětli Venuši, zase až tolik odlišnou DNA nemají a to bude cca přibližně stejně generací, spíš o něco víc.
zidane Zidane Zlo je stále mezi námi - a jmenuje se Andrej Babiš 5.2.2018 13:23 - Klub Hledáme slovo (16:20) 1176
x-phile [1174]: Asi tak. Kolem baráku je tři (_o_) práce, v paneláku skoro nic, ale zase paneláková mizerná zvuková izolace, čili pokud máš nad sebou rodinu s dětma, kdy si občas říkáš, jestli to jsou děti nebo stádo slonů, tak to je taky pocuc... naštěstí ne moje vlastní zkušenost, já si akorát někdy "užívám" kostižroutí zvukuvé výlevy nesoucí se po stupačkách...
sextant sextant 5.2.2018 12:13  1175
Já raději bydlím v poctivě postaveném domě z cihel. Byl postaven v roce 1938. Popelnice tady máme, ale o hnědé popelnici mi není nic známo. Asi to bude tím, že nájemníci mají příbuzné na venkově, takže zbytky končí na jejich dvorech.
x_phile x-phile Dělám si, co chci. 5.2.2018 11:47 - Odhlášení (16:06) 1174
DesdichadoV paneláku je to jednodušší. Ale oboje má pro i proti.
rainman22 rainman22 We're here to speed up entropic death of - our planet 4.2.2018 21:27  1173
A co ze se ti na tom clanku nezda? :)

[ 7055 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt