Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Já Vánoce juchuchu
oslavím na Lopuchu!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Archiv klubu Angličtina začátečníci [ŽP: neomezená] (kategorie Kecárny) moderuje Evelyn.

Klub je určen hlavně začátečníkům. Nemá konkurovat klubu Anglina který je věnován už pokročilejším. Je zde tedy vítaná jakákoli diskuze týkající se výuky, procvičování, slovíček, úloh či otázek na jakékoli téma související s výukou angličtiny.

Užitečné odkazy:
Slovníček Seznam.cz
Anglický jazyk - výuka
Anglicky s BBC
Výkladový slovník
Slovíčka (www.macmillan.cz)
Cambridge Dictionares On-line
Merriam-Webster
Výukový server Quia
Help For English

Pokud budete psát cvičení, pište ho prosím bíle aby ti, co se ho chystají vypracovat později, nebyli ovlivněni těmi rychlejšími. Psaní bílým písmem:
<font color="white">tento text bude bíle</font>

Nebojte se na cokoli zeptat, od toho tu tento klub je. Přezíravé odpovědi od zkušených vlků zde vítány nejsou.. neboť, každý nějak začínal :-)
Tento klub má momentálně v oblíbených 82 lidí.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu. Práva vám může přidělit moderátor klubu. Požádejte ho v soukromé poště.

[ 1736 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
shelle Shelle - Good Service 20.11.2007 18:48  1784
A prozradis nam tedy, jestli mas nekde vystudovanou anglictinu?

A jde o to, ze kdyz si po tobe neco ctu treba ja, tak vim, jak zjistit, jestli mas pravdu nebo nejak vyhodnotit, jak moc je dulezite to zjistovat. Ale kdyz si to bude cist takova Evelyn nebo Vanda, tak se muze naucit neco spatne. Nebo si zbytecne lamat hlavu necim, co jsou jen tvoje pocity. Pocity mame vsichni, ale spravnych reseni je par a nekdy jen jedno.
mizige 20.11.2007 18:46  1783
tak potreti: moje prvni vyjadreni "je to pekna blbost" ve smyslu "je to PEKNA blbost" ne "je to PORADNA blbost" nikde neindikuje, ze to vnimam jako chybu. Doplnil jsem to nasledne o drobny vyznamovy rozdil, ktery vnimam asi jen ja a nejaky starokeltsky usedlik v Oxfordu...o chybach tady porad melete vy, nejak jste mi to snad i vnutili...tady nejsem skole, nikoho nehodnotim, jen rikam, co si myslim.
mizige 20.11.2007 18:43  1782
Jinak je samozrejme hezke, ze se vsichni jakoby stavite na obranu chudych a nevedomych a branite si pritom pocit, ze "snad propooh ja nedelam nejakou chybu, tak jsem se to ucil a tak to taky je", nebo o cem to vlastne tady diskutujeme, zacina to byt nuda :P
shelle Shelle - Good Service 20.11.2007 18:40  1781
Tak jsi prvni, kdo mi tvrdi, ze se nerika it's raining, it's snowing.

Bylo to skoro ve vsech ucebnicich, ze kterych jsem se kdy ucila. Kdyz kouknu do Cambridge slovniku, najdu to v prikladech, kouknu do jinych slovnik ci cvicebnic a opet to tam najdu. Nikde neni napsano, ze se se to takhle nema pouzivat. V Duskove jsem o tom nic nenasla.

A jako frazi to proste znam. O tobe a tvem jazykovem zazemi nic nevim. Nevim, kde ses ucil AJ, jak ses ji ucil. A proti tobe stoji Cambridge slovnik.
mizige 20.11.2007 18:31  1780
a jeji jsou? Tak potom je to OK :) taky netusim, ze by to, co rikam ja bylo v nejake "gramatice" vedeno jako chyba, resp. jako nespravne.
IMHO je tech moznosti vic, podle mehoje jedna vhodnejsi/spravnejsi nez ta druha.
shelle Shelle - Good Service 20.11.2007 18:25  1778
Jo, jenze tvoje pocity nejsou v zadne gramatice nebo slovniku.
mizige 20.11.2007 18:20  1777
Bublavice versa, tvuj a podobne nazory podle meho zbytecne matou ty, kteri anglictinu...atd.

Pokud reknes, ano, mam odstudovanou anglistiku a x let praxe v oboru, uznam, ze tvuj nazor je daleko fundovanejsi nez muj - a stejne ho nebudu pro sebe brat do uvahy, pro ostatni ho ale doporucim.
takhle nevim, o cem zbytecne tocis, svuj pocit vyjadris ty, ja, ostatni a je to. Takhle za chvili jenom obchytime ban.
bubla Bubla 20.11.2007 17:54  1776
MiZiGe [1775]: Časový faktor neignoruji. Ale i o tom by měly být nějaké dostupné informace. Pokud nejsou, pak se zřejmě mýlíš.

Ty nepíšeš, "myslim si, že je to chyba, protože A, B, C", tys napsal "je to chyba, je to blbost" a nic víc. Promiň, ale jenom tvůj pocit nestačí. Zbytečněš mate ty, kteří angličtinu běžně používají a nikdy se s podobným tvrzením nesetkali.
mizige 20.11.2007 17:38  1775
Bublaignorujes casovy faktor - uz ani z formalniho hlediska to neni chyba (az na tu vyjimku skracovani v dokumentech), to mas pravdu. No a?

Jako ostatne kazdy zde, pisu IMHO, t.z. podle meho nejlepsiho pocitu/nazoru/mineni.
bubla Bubla 20.11.2007 16:41  1773
MiZiGe [1767]: Tvrdíš, že "snowing" to chyba. Tak to nějak dolož, když je to tak jasné. Jinak si budu dál myslet, že jenom blábolíš.
MiZiGe [1770]: Když napíšeš do oficiální písemnosti "don't", tak to bude hodnoceno jako chyba (ověřeno). Když kamkoli napíšeš "it is snowing", jako chyba to hodnoceno nebude. Čili opět nevhodný a nepřesný příklad.
mizige 20.11.2007 11:29  1772
Shellede facto jo... (a "u" se mi tam libi daleko vic, tady delam vlastne naschval chybu :D )
Momentalne uz asi mesic mluvim jen nemecky, tak mam trochu problem mluvit/psat slovensky nebo cesky :(
shelle Shelle - Good Service 20.11.2007 11:26  1771
MiZiGeJa ti ani moc nerozumim, co pises cesky, ty jsi cizinec?

A btw je to lingvista.
mizige 20.11.2007 10:58  1770
reknu to jinak...ze zacatku bylo jen "modni" pouzivat misto do not - don't. A doted se povazuje za nevhodne to pouzivat v oficialnich (napr. diplomatickych) dokumentech (overeno). Ale nikomu uz ani nenapadne si myslet, ze je to nespravne.
foxka Foxka Everybody hurts...sometimes. 20.11.2007 10:44  1769
MiZiGeProblém je v tim, že např. "itœ raining/snowing" chyba není.
mizige 20.11.2007 10:12  1768
ehm...linguiste. Purismus mi nejak takhle k ranu nefunguje...

[ 1736 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt